abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107767752
Mensen, begrijp nu ook eens dat het misschien wel kan, maar dat het risico te groot is op dit moment voor 16.000 schaatsers.
pi_107767803
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Felagund het volgende:

[..]

Als de vorst terugkomt volgende week, komt er eerst waarschijnlijk sneeuw. Dus ik zie ook geen kans meer dat hij dit jaar nog komt.
Helga van Leur zag de komende twee weken geen vorst.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:02:05 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_107767906
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
RTL :')
Ow ja, die hadden een Elfstedenshow ingepland hè? :')
pi_107768017
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Maar het was zoveel leuker dan een zwartkijker zijn.
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan. Heeft niks met trollen, pesten of voorpret verpesten te maken. Gewoon met logisch nadenken, berichtgeving volgen en simpel rekenwerk over de aangroei van ijs.
pi_107768076
Commercieele meuk op RTL. Hollanders die over de elfstedentocht praten is als een neger als skispringer
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_107768182
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan. Heeft niks met trollen, pesten of voorpret verpesten te maken. Gewoon met logisch nadenken, berichtgeving volgen en simpel rekenwerk over de aangroei van ijs.
Vertel eens, welke variabelen neem jij allemaal voor de aangroei van ijs?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_107768274
Heb ik voor niets mijn usericon veranderd.
Uit protest laat ik 'm staan! :(
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:09:36 #83
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_107768432
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Wat een armoedig leven leid jij :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Falco op 08-02-2012 21:11:30 (spelvaut :o) ]
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2012 @ 21:10:23 #84
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107768485
quote:

[..]

Ja. Maar dat vind ik helemaal niet leuk. En nu?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_107768490
quote:

[..]

Jaja, nu weten we het wel...iedereen is dom en jij bent de wijsheid zelve. Ga nu maar lekker 10kg aardappelen halen in je petje.
I feel kinda Locrian today
pi_107768503
quote:
2s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Wat een armoedig leven lijd jij :D
Hij heeft wel gelijk dat de kans niet echt groot was. Dat kon je wel afleiden uit de berichten.
pi_107768574
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk dat de kans niet echt groot was. Dat kon je wel afleiden uit de berichten.
Die elkaar telkens tegenspraken, niemand wist hoe dik het ijs nu echt was (en moest zijn). Voorzitter besefte het ook pas sinds vanmiddag.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_107768709
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vertel eens, welke variabelen neem jij allemaal voor de aangroei van ijs?
Er was in de media aandacht besteed aan de beperkte aangroei van nog geen centimeter, op plekken waar het afgelopen nacht 7-8 graden had gevroren. Er was nog een factor wind, een factor sneeuw op het ijs. In aantocht zijnde, korte dooiperiode, met mogelijk nog weer natte sneeuw. Er was media-aandacht voor de beweeglijkheid van het water, waardoor het niet goed kon bevriezen, etc. Maar als je alleen leest wat je wilt lezen, krijg je dat niet of niet bewust mee.

Ik heb me gewoon neutraal opgesteld, niet als zwartkijker en ook niet om te trollen. Ik zou niet weten welk belang ik bij dat laatste heb; anonieme mensen pesten omdat de Elfstedentocht niet doorgaat. Vind het zelf ook jammer, ik gunde het de schaatsliefhebbers beslist, maar echt: dat het niet zou doorgaan, kon je op je klompen aanvoelen.
pi_107768738
quote:

[..]

Je snapt het echt niet. Laat maar joh.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:14:15 #90
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107768755
quote:
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan.
Ja, dat de kans klein was, was vanmiddag al bekend. Was ook op het nieuws. Wat is je punt nu?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107768799
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja. Maar dat vind ik helemaal niet leuk. En nu?
Vervelend voor je. Moet je niet in een topic over de actuele ijsdikte gaan posten, maar ergens in een topic met een titel als Leef hier toe naar de Elfstedentocht.
  † In Memoriam † woensdag 8 februari 2012 @ 21:15:50 #92
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_107768888
Ik hoopte er zo op... En nu moet ik steeds weer aan dat spreekwoord van de ijsmeester denken... dat geeft me weer nieuwe valse hoop :') (dat spreekwoord dat op oud ijs vlugger nieuw ijs aangroeit...volgende week :D !? :') )
Are you fokking to me?
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:15:59 #93
349538 Anno2012
Het is toch ongelofelijk man!
pi_107768900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Er was in de media aandacht besteed aan de beperkte aangroei van nog geen centimeter, op plekken waar het afgelopen nacht 7-8 graden had gevroren. Er was nog een factor wind, een factor sneeuw op het ijs. In aantocht zijnde, korte dooiperiode, met mogelijk nog weer natte sneeuw. Er was media-aandacht voor de beweeglijkheid van het water, waardoor het niet goed kon bevriezen, etc. Maar als je alleen leest wat je wilt lezen, krijg je dat niet of niet bewust mee.

Ik heb me gewoon neutraal opgesteld, niet als zwartkijker en ook niet om te trollen. Ik zou niet weten welk belang ik bij dat laatste heb; anonieme mensen pesten omdat de Elfstedentocht niet doorgaat. Vind het zelf ook jammer, ik gunde het de schaatsliefhebbers beslist, maar echt: dat het niet zou doorgaan, kon je op je klompen aanvoelen.
De komende nachten zou het weer flink gaan vriezen. Misschien dat Zaterdag of Zondag het ijs misschien wel goed was geweest,maar het gewoon te kort dag is om te regelen. Ik had verwacht dat ze zouden zeggen dat ze aan de hand van de verwachtingen de tocht zouden plannen op zaterdag/zondag.
Paardelul !!!
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2012 @ 21:15:59 #94
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107768901
quote:
15s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Vervelend voor je. Moet je niet in een topic over de actuele ijsdikte gaan posten, maar ergens in een topic met een titel als Leef hier toe naar de Elfstedentocht.
Ja nee fantastisch. Ik kan hier blij zijn over 15cm dikte dus dat doe ik dan ook.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_107768908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:14 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, dat de kans klein was, was vanmiddag al bekend. Was ook op het nieuws. Wat is je punt nu?
Nou, dit schijnen heel wat mensen in dit verkapte 'toeleef-topic' niet te begrijpen. Mijn punt heb ik allang gemaakt. Vanmiddag al, vanavond nogmaals.
pi_107768999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:13 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Je kunt mij van veel betichten, maar niet dat ik alleen lees wat ik wil lezen. :')
Het enigste wat ik hier zei was dat een klein beetje dooi, dat voor morgen staat, geen roet in het eten hoeft te betekenen. Niets meer. Niet minder.

quote:
Dat het nu niet doorgaat is nogal logisch. De tocht wordt pas uitgeschreven als overal het ijs dik genoeg is. _O-
pi_107769004
quote:
FELIIII
pi_107769062
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik hoopte er zo op... En nu moet ik steeds weer aan dat spreekwoord van de ijsmeester denken... dat geeft me weer nieuwe valse hoop :') (dat spreekwoord dat op oud ijs vlugger nieuw ijs aangroeit...volgende week :D !? :') )
Moet het wel gaan vriezen volgende week.
Wat het dus niet gaat zoals het er nu naaruit ziet
pi_107769158
Opzich wel duidelijk nu, hoewel het veel leuker was als ze gewoon hadden gezegd: 'Zoals het er nu uitziet, gaat het hem niet worden. Maar we kijken morgen verder'. En dan ook nog eens ADO 6-0 verloren in die tyfuskou. :r

Je hoort echter van alle kanten dat ze het beter hadden kunnen 'uitstellen'. Er blijft een duidelijke kans op een Tocht, belachelijk eigenlijk.
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:20:13 #100
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107769208
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Nou, dit schijnen heel wat mensen in dit verkapte 'toeleef-topic' niet te begrijpen. Mijn punt heb ik allang gemaakt. Vanmiddag al, vanavond nogmaals.
Het gaat niet om wat je zegt, maar om je toon. Mensen hier snappen ook echt wel dat de kans kleiner geworden was, tenzij ze echt het nieuws niet gevolgd hebben EN niet naar de voorspellingen voor komende week gekeken hebben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')