Mwah qua hysterie heeft hij wel gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
De fuck ben jij voor zwartkijker dan
Ik snap het prima. Niet dat ik nou zonodig gelijk moet hebben (ik had liever ongelijk gehad en gezien dat de tocht doorging), maar iedereen die een beetje logisch en nuchter nadenkt kon deze uitkomst voorspellen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet hè.
Daarom wist de voorzitter het ook pas vanmiddag?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Niet dat ik nou zonodig gelijk moet hebben (ik had liever ongelijk gehad en gezien dat de tocht doorging), maar iedereen die een beetje logisch en nuchter nadenkt kon deze uitkomst voorspellen.
Ergens op hopen of naar uitzien, prima. Contact met de realiteit verliezen: beetje jammer.
Ik ben realist en dat is ook gebleken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
De fuck ben jij voor zwartkijker dan![]()
Geen idee wanneer die man het wist. Die voorzitter heeft vast ook internet en telefoon, dus die heeft de berichten over verschillende plekken met zwak ijs vast wel tijdig gehoord.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:49 schreef Felagund het volgende:
Daarom wist de voorzitter het ook pas vanmiddag?![]()
Niemand verloor het contact met de realiteit. Iedereen wist dat het moeilijk zou worden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ik snap het prima. Niet dat ik nou zonodig gelijk moet hebben (ik had liever ongelijk gehad en gezien dat de tocht doorging), maar iedereen die een beetje logisch en nuchter nadenkt kon deze uitkomst voorspellen.
Ergens op hopen of naar uitzien, prima. Contact met de realiteit verliezen: beetje jammer.
Hebben ze ook niet, maar het voelt wel als afstel idd.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:09 schreef MrJones het volgende:
Had niet verwacht dat ze al definitief nee zouden zeggen.
Lees deel 2 en 3 van dit topic nog eens terug.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef marcodej het volgende:
Niemand verloor het contact met de realiteit. Iedereen wist dat het moeilijk zou worden.
Als de vorst terugkomt volgende week, komt er eerst waarschijnlijk sneeuw. Dus ik zie ook geen kans meer dat hij dit jaar nog komt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hebben ze ook niet, maar het voelt wel als afstel idd.
Contact met de realiteit verliezen? Gast, kap met trollen. Het vriest de komende nachten rond de 8/10 graden. Als het bestuur alternatieve oplossingen had geaccepteerd hadden de zwakke plekken opgeknapt kunnen worden. Het was echt niet onmogelijk.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Kijk in dit topic, hoe veel mensen er mee bezig waren en er zin in hadden en alles. Boeiend dat het dan alsnog niet doorgaat, maar het vooraf al steeds verpesten met van die negatieve berichten is gewoon jammer.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef Anno2012 het volgende:
Inderdaad,zo'n reactie als nederland in de finale 1-0 voorstaat, spanje beter is. Iedereen hoopt dat het 1-0 blijft. Maar dan is iemand die de hele tijd gaat zeggen ''we gaan toch verliezen,let maar op''. En dan word het uiteindelijk 1-2. Iedereen teleurgesteld. En dan komt die persoon ''zie je, ik heb het toch gezegd!''
Zie hierboven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Mwah qua hysterie heeft hij wel gelijk
Maar het was zoveel leuker dan een zwartkijker zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt. Boeiend dat je dat al kon zien. Ook het er naartoe leven door veel mensen en het er mee bezig zijn is leuk. DAT is het hele punt.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:47 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Dat is voorpret lullo.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Lees deel 2 en 3 van dit topic nog eens terug.![]()
Maar goed, het gaat niet door. Helaas.
Helga van Leur zag de komende twee weken geen vorst.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als de vorst terugkomt volgende week, komt er eerst waarschijnlijk sneeuw. Dus ik zie ook geen kans meer dat hij dit jaar nog komt.
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan. Heeft niks met trollen, pesten of voorpret verpesten te maken. Gewoon met logisch nadenken, berichtgeving volgen en simpel rekenwerk over de aangroei van ijs.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:58 schreef DeLuna het volgende:
Maar het was zoveel leuker dan een zwartkijker zijn.
Vertel eens, welke variabelen neem jij allemaal voor de aangroei van ijs?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan. Heeft niks met trollen, pesten of voorpret verpesten te maken. Gewoon met logisch nadenken, berichtgeving volgen en simpel rekenwerk over de aangroei van ijs.
Wat een armoedig leven leid jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan. Heeft niks met trollen, pesten of voorpret verpesten te maken. Gewoon met logisch nadenken, berichtgeving volgen en simpel rekenwerk over de aangroei van ijs.
Ja. Maar dat vind ik helemaal niet leuk. En nu?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Jaja, nu weten we het wel...iedereen is dom en jij bent de wijsheid zelve. Ga nu maar lekker 10kg aardappelen halen in je petje.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de kans niet echt groot was. Dat kon je wel afleiden uit de berichten.quote:
Die elkaar telkens tegenspraken, niemand wist hoe dik het ijs nu echt was (en moest zijn). Voorzitter besefte het ook pas sinds vanmiddag.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de kans niet echt groot was. Dat kon je wel afleiden uit de berichten.
Er was in de media aandacht besteed aan de beperkte aangroei van nog geen centimeter, op plekken waar het afgelopen nacht 7-8 graden had gevroren. Er was nog een factor wind, een factor sneeuw op het ijs. In aantocht zijnde, korte dooiperiode, met mogelijk nog weer natte sneeuw. Er was media-aandacht voor de beweeglijkheid van het water, waardoor het niet goed kon bevriezen, etc. Maar als je alleen leest wat je wilt lezen, krijg je dat niet of niet bewust mee.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vertel eens, welke variabelen neem jij allemaal voor de aangroei van ijs?
Je snapt het echt niet. Laat maar joh.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ja, dat de kans klein was, was vanmiddag al bekend. Was ook op het nieuws. Wat is je punt nu?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Jammer dat jullie zwartkijkers niet van realisten kunnen onderscheiden. Met een beetje logisch nadenken kon je bedenken dat het niet zou doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |