Per stuk x5quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Oksel het volgende:
Kutzooi. Ben ik met 80 EUR klaar? 185R14C.
dan moet dat makkelijk lukkenquote:
staat op de band, maar ik denk met het hoge gewicht ongeveer 3 a 3,2 barquote:
Denk 2.5-3 barquote:
Niet bij personen auto'squote:Op woensdag 8 februari 2012 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
staat op de band, maar ik denk met het hoge gewicht ongeveer 3 a 3,2 bar
Maat is het zelfde dus zou moeten passenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:03 schreef Oksel het volgende:
Past zoiets bijv?
OPRUIMING: Te koop 4 stuks izgst verkerende BESTELBUSBANDEN in de maat 185R14C 8PR 104/102H met nog 8/10 mm
Maat is het zelfde.. 150 EUR.
Verklaart een hoopquote:
Op een bevroren ruitensproeier, een losse accu en en rubbertje, spuit 11.quote:
En over 2 jaar weer afkeur ivm scheuren. Druk er nieuwe onder ben je,er afquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:08 schreef Oksel het volgende:
Nouja, ik overleg qua band wel ff, en koop dan een 2e handje. Rij er toch max. 10000 / jaar mee.
dat zou de eerste auto zijn waar van ik hoor dat iemand zulke banden er onder zet, omdat het vroegah zo was ... gezien de prijsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:19 schreef densmee het volgende:
zijn het toevallig toch geen nieuwe banden met een oldtimer profiel?
http://www.oldtimerbv.nl/tableaux/index.php?pageId=114&itemId=363
Maw wat is de dotcode
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop