OMG. Toch niet 6 kilo sinds die bikinifoto he? Dat zou zonde zijn.quote:
Ik heb net zo'n abroller ding geprobeerd waarmee je over de grondrolt HAHA holy fuck dat is zwaar gek.quote:
Bitch pleasequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
OMG. Toch niet 6 kilo sinds die bikinifoto he? Dat zou zonde zijn.
Net terug en ik ben zo lekker he. Lekker curlen in de spiegel in 't squatrek jwt.
Is dit nou sarcastisch bedoeld? Vast wel jou kennendequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
OMG. Toch niet 6 kilo sinds die bikinifoto he? Dat zou zonde zijn.
Net terug en ik ben zo lekker he. Lekker curlen in de spiegel in 't squatrek jwt.
Nee hoe je eruit ziet op die foto zou elke vrouw eruit moeten zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch bedoeld? Vast wel jou kennende
Nee man, hij zat al eerder op je te geilenquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dit nou sarcastisch bedoeld? Vast wel jou kennende
Fo sho. Foto staat nog steeds geopend als tabblad hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee man, hij zat al eerder op je te geilen
Whehehehe, ik kan me zo voorstellen dat sommige knaapjes helemaal de pan uit flippen bij dit soort dingen :'Dquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Fo sho. Foto staat nog steeds geopend als tabblad hoor.
Also this:
http://9gag.com/gag/2516421?ref=fb-share
Ik heb 't meegemaakt hoor. Dat je zonder grap een mp3tje download met 4,5kbs via Napster en dan als ie uiteindelijk klaar is, is het een fake. Dan flip je echt kapot hard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehehehe, ik kan me zo voorstellen dat sommige knaapjes helemaal de pan uit flippen bij dit soort dingen :'D
Oh shit een compliment van Jajong, dit gaat de geschiedenis boeken in.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:34 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee hoe je eruit ziet op die foto zou elke vrouw eruit moeten zien.
Maar ik hou wel van een buikjequote:Op donderdag 9 februari 2012 12:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh shit een compliment van Jajong, dit gaat de geschiedenis boeken in.
Maar wees gerust buikje is minder etc, die heupen verdwijnen niet.
Mijn billen zijn ook lekker zacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar ik hou wel van een buikje. Lekker zacht
.
Toe maar tliquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn billen zijn ook lekker zacht.
Mja die kan ik niet zien op die pic. Stuur daar eens ene foto van danquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn billen zijn ook lekker zacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |