Oh jeez, wat is ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 01:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Deze shawty weet. Ken je, even wat anders heel toevallig?
Echt zo'n G met een rotkop
En kutlyrics
You a fine muhfucka won't ya back that ass up.quote:Op donderdag 9 februari 2012 01:04 schreef Juminelle het volgende:
Girl you look good won't ya back that ass up
Die is wel leuk, moet ik toegeven.
Het werd gewoon saai toen je die nummers zelf begon te leven.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Meeeeeurning schatjz
Leuke is dat ik 2 jaar geleden echt nog dWc muziek luisterde en nu verfoei ik hetOp een gegeven moment raakte ik zo geirriteerd dat t elke keer over money drugs, chicks en seks gaat
Except the monêhhquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:22 schreef .C het volgende:
[..]
Het werd gewoon saai toen je die nummers zelf begon te leven.
Dirrrrrrrrrrty cash I want you, dirty cash I need you wohooooquote:
Wat doe jij in 't dagelijks leven dan Chrizje?quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:27 schreef .C het volgende:
[..]
Dirrrrrrrrrrty cash I want you, dirty cash I need you wohoooo
Ik leef gewoon de woorden van Steen: ''Ik haat geld, ik houd van broke zijn, dagelijks''
Ik studeer, daarom zit ik de hele dag op FOK!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat doe jij in 't dagelijks leven dan Chrizje?
volgens mij ben je gewoon kantoorman en zit je daarom de hele dag op FOK!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:39 schreef .C het volgende:
[..]
Ik studeer, daarom zit ik de hele dag op FOK!
quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij ben je gewoon kantoorman en zit je daarom de hele dag op FOK!
Beide. Wel 6 kilo kwijtquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hete body in de maak!Of was dit weer een onproductief uurtje naar lekkere mannen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |