abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119187491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Geen idee of die inschrijvingen nog open staan, is toch altijd een vaste periode voor?
Is niet meer open als het goed is?
pi_119187512
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Voor zover ik weet alleen in het begin van het jaar.
Dan kan het gok ik niet meer..
pi_119187534
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan kan het gok ik niet meer..
Volgend jaar maar weer.
pi_119187588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef knight18 het volgende:

[..]

Heb t vwo gedaan. Half jaartje een verkeerde hbo studie( technische informatica) en afgelopen maand economie en bedrijfseconomie op de erasmus wat te zwaar was qua wiskunde voor mij :(.
En economie trekt mij enorm aan. Vandaar deze keus nu :).
Ah, wiskunde falen bij Bedrijfseconomie op de EUR, hier nog zo een :+
Wss wordt 80% van je klas mensen de de EUR niet gehaald hebben :D

Wiskunde hoef je trouwens als vwo'er niet te doen op de HRO _O_
pi_119187622
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:59 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, wiskunde falen bij Bedrijfseconomie op de EUR, hier nog zo een :+
Wss wordt 80% van je klas mensen de de EUR niet gehaald hebben :D

Wiskunde hoef je trouwens als vwo'er niet te doen op de HRO _O_
Maar echt. ik was geschrokken van de hoeveelheid wiskunde. Ik had op het vwo een NG profiel met wiskunde a. Hier kregen we alleen maar wiskunde b xD.
pi_119187685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef knight18 het volgende:

[..]

Maar echt. ik was geschrokken van de hoeveelheid wiskunde. Ik had op het vwo een NG profiel met wiskunde a. Hier kregen we alleen maar wiskunde b xD.
Ja, ik had EM met wiskunde A (oude stijl nog) en ik snapte er geen zak van..
Maar goed, op de HRO nog helemaal niks met wiskunde gedaan. 1 vakje statistiek maar dat was een tweedejaars vak en heel makkelijk.
pi_119187742
Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat je op de HRO ook dingen krijgt als Engels, Nederlands en gezeur zoals SLC. Dat is wel even een omschakeling als je de uni gewend bent, maar aan de andere kant zijn het dan ook weer makkelijke studiepunten :D
pi_119187798
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat je op de HRO ook dingen krijgt als Engels, Nederlands en gezeur zoals SLC. Dat is wel even een omschakeling als je de uni gewend bent, maar aan de andere kant zijn het dan ook weer makkelijke studiepunten :D
Gelukkig heb je bij mij op de Engelstalige studie helemaal geen Nederlands _O_ Wat een nutteloos schijtvak vond ik het altijd.
pi_119187904
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Gelukkig heb je bij mij op de Engelstalige studie helemaal geen Nederlands _O_ Wat een nutteloos schijtvak vond ik het altijd.
Ach,ik heb nu wel een 10 op m'n cijferlijst staan :7
pi_119187921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach,ik heb nu wel een 10 op m'n cijferlijst staan :7
Bedrijfscommunicatie vind ik trouwens net zo irritant :')
pi_119187986
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Bedrijfscommunicatie vind ik trouwens net zo irritant :')
Business Communication had ik in jaar 1. Dat ging echt nergens over :')
Maar inmiddels in jaar 3 en nog steeds lekker elk blok Nederlands :') Gelukkig hoef je nooit naar de les en is het enige dat je moet doen je project inleveren zodat het gecontroleerd wordt op vormaspecten, maar nog steeds..
pi_119188177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Business Communication had ik in jaar 1. Dat ging echt nergens over :')
Maar inmiddels in jaar 3 en nog steeds lekker elk blok Nederlands :') Gelukkig hoef je nooit naar de les en is het enige dat je moet doen je project inleveren zodat het gecontroleerd wordt op vormaspecten, maar nog steeds..
Ik vind SMART best wel een KLB-topic waard.
pi_119188429
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ik vind SMART best wel een KLB-topic waard.
sowieso al die PvA's bij elk project met de strokenplanning waar je je toch nooit aan houdt..
pi_119188452
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

sowieso al die PvA's bij elk project met de strokenplanning waar je je toch nooit aan houdt..
PvA :') Soms zijn die verslagen zo simpel dat je het beter alleen kan maken ipv met je projectgroepje :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 14-11-2012 00:27:40 ]
pi_119188584
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef -Datdus- het volgende:
Fablab ga ik doen. We noemen het hier al grappend faplap. Ik was uitgeloot voor Spaans. -O-
Wat is dat eigenlijk? Bij ons noemt iedereen het ook het faplap, maar ik had er nooit van gehoord op de oude locatie.
pi_119188779
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat is dat eigenlijk? Bij ons noemt iedereen het ook het faplap, maar ik had er nooit van gehoord op de oude locatie.
Protoypes maken etc.
pi_119191000
quote:
6s.gif Op woensdag 14 november 2012 00:41 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Protoypes maken etc.
Laat maar weten hoe het was.
pi_119198994
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 08:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Laat maar weten hoe het was.
Zal ik doen! :)
pi_119212963
Ik had vandaag ICT-tentamen. Ga ik rustig helemaal naar het ME-gebouw lopen van KZ, blijkt het computerlokaal veel te vol te zijn waardoor ik (en vijf anderen) drie kwartier later ben begonnen. Had een half uur na mijn tentamen een presentatie dus kon ik niet optimaal mijn tentamen maken, tel uit je winst. Ga ik in discussie met een surveillant hoe dit kan gebeuren, zegtie dat er blijkbar veel meer inschrijvingen waren dan verwacht. Zeg ik dat ze dan als school enorm falen door zo'n mindset te hebben, probeert die gozer mij te dissen met "We hadden dit niet verwacht hoor :{!" :').

Heeft een klachtenbrief naar de examencomissie veel zin?

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 14-11-2012 20:24:43 ]
pi_119228552
quote:
13s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik had vandaag ICT-tentamen. Ga ik rustig helemaal naar het ME-gebouw lopen van KZ, blijkt het computerlokaal veel te vol te zijn waardoor ik (en vijf anderen) drie kwartier later ben begonnen. Had een half uur na mijn tentamen een presentatie dus kon ik niet optimaal mijn tentamen maken, tel uit je winst. Ga ik in discussie met een surveillant hoe dit kan gebeuren, zegtie dat er blijkbar veel meer inschrijvingen waren dan verwacht. Zeg ik dat ze dan als school enorm falen door zo'n mindset te hebben, probeert die gozer mij te dissen met "We hadden dit niet verwacht hoor :{!" :').

Je kan het in elk geval altijd proberen! Zou als ik jou was wel zorgen dat in elk geval een stel van die anderen ook een klacht indienen;samen sta je sterker lijkt mij.

Daarnaast horen ze toch te weten hoeveel mensen verwacht worden, doordat van te voren bekend is hoeveel mensen zich voor de examens hebben ingeschreven? :?
pi_119232645
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 november 2012 23:58 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Volgend jaar maar weer.
Ik heb me vorige week nog ingeschreven voor een extra keuzevak. Je kunt gewoon op osiris kijken bij "alleen keuzevakken die openstaan voor inschrijving".
pi_119232782
quote:

De organisatie is sowieso soms ver te zoeken ja.. zo zat ik vorig jaar met 50 mensen in de klas :')
na een weekje wel weer hersteld maar ze hadden het op zich best wel iets eerder kunnen doorhebben..
pi_119251461
quote:

vandaag hier ook een hele tentamenrompslomp gehad. Zat in het lokaal heb een functiebeperkingsovereenkomst(extra tentamentijd) word ik weggestuurd naar het bedrijfsbureau. Die melden voor het eerst dat er een speciaal lokaal voor mensen met een functiebeperking en speciale voorziening is. Kunnen ze daarna de opgave niet vinden.

Ik dus een mail, naar de docent, slc'er en onderwijsmanager gestuurd..en het hele gebeuren in detail nageschreven. En mijn slc'er ging er gelijk achteraan en vandaag nog van haar per mail gehoord dat ik een extra kans krijg indien nodig en mijn tentamen als eerste bekeken zal worden van de klas.

KOrtom: Kaart het aan bij, docent, slc'er, onderwijsmanager & examencommisie...
Gewoon lekker bij iedereen die ermee te maken heeft. En inderdaad met meerdere als het kan. maar als je met goede feiten kan komen en het op een "professionele" manier overbrengt zal er wel wat gedaan worden!
pi_119271741
Wat de keuzevakken betreft, ik zal er gewoon heen gaan ook al sta je op de wachtlijst of heb je je niet ingeschreven 8 van de 10 keer kan je gewoon meedoen. Geen garantie gegarandeerd!
pi_119281003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef cafpow het volgende:

[..]

vandaag hier ook een hele tentamenrompslomp gehad. Zat in het lokaal heb een functiebeperkingsovereenkomst(extra tentamentijd) word ik weggestuurd naar het bedrijfsbureau. Die melden voor het eerst dat er een speciaal lokaal voor mensen met een functiebeperking en speciale voorziening is. Kunnen ze daarna de opgave niet vinden.

Ik dus een mail, naar de docent, slc'er en onderwijsmanager gestuurd..en het hele gebeuren in detail nageschreven. En mijn slc'er ging er gelijk achteraan en vandaag nog van haar per mail gehoord dat ik een extra kans krijg indien nodig en mijn tentamen als eerste bekeken zal worden van de klas.

Balen zeg, hoop voor je dat je het alsnog kan maken!
Vind het trouwens wel vreemd dat je daar nooit iets over hebt gehoord: Ik heb ook een onderwijscontract i.v.m. extra tijd en een kleinere ruimte. ISO-frontoffice stuurde bij ons iedereen met een onderwijscontract een heel rooster met in welk lokaal je zat, van hoe laat tot hoe laat inclusief extra tijd enzo.

En, yay! Tentamenweek is eindelijk over! *O*
pi_119281166
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 16:57 schreef Aleria het volgende:
tot
het heeft waarschijnlijk te maken met dat we op een nieuwe locatie in een ander instituut, dus gana ze ervan uit dat je alles al weet.

En hier is de tentamenweek ook voorbij *O* nu alleen nog een verslagje afronden.. ;) hopelijk vandaag nog, dan doe ik de rest van het weekend lekker niks :P
pi_119853830
Iedereen goede cijfers gehaald met zijn eerste tentamenweek?
pi_119854230
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Iedereen goede cijfers gehaald met zijn eerste tentamenweek?
1 vak niet gehaald, was met mijn 4,6 wel de hoogste van de klas :')
pi_119854420
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

1 vak niet gehaald, was met mijn 4,6 wel de hoogste van de klas :')
Zoals verwacht had ik ICT niet gehaald met de laagste cijfer die ik van mijn leven nog nooit eerder heb gehaald: 1,9 :')!!!!!! En heb nog steeds niets terug gehoord van de examencommissie. Wat een prutmanagement hier bij RBS.
pi_119854846
Ach, voor dat ene vak dat niemand gehaald heeft heb ik al een 0,9 voorbij horen komen _O- _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')