Is niet meer open als het goed is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Geen idee of die inschrijvingen nog open staan, is toch altijd een vaste periode voor?
Dan kan het gok ik niet meer..quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet alleen in het begin van het jaar.
Volgend jaar maar weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan kan het gok ik niet meer..
Ah, wiskunde falen bij Bedrijfseconomie op de EUR, hier nog zo eenquote:Op dinsdag 13 november 2012 23:22 schreef knight18 het volgende:
[..]
Heb t vwo gedaan. Half jaartje een verkeerde hbo studie( technische informatica) en afgelopen maand economie en bedrijfseconomie op de erasmus wat te zwaar was qua wiskunde voor mij.
En economie trekt mij enorm aan. Vandaar deze keus nu.
Maar echt. ik was geschrokken van de hoeveelheid wiskunde. Ik had op het vwo een NG profiel met wiskunde a. Hier kregen we alleen maar wiskunde b xD.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, wiskunde falen bij Bedrijfseconomie op de EUR, hier nog zo een![]()
Wss wordt 80% van je klas mensen de de EUR niet gehaald hebben
Wiskunde hoef je trouwens als vwo'er niet te doen op de HRO
Ja, ik had EM met wiskunde A (oude stijl nog) en ik snapte er geen zak van..quote:Op woensdag 14 november 2012 00:00 schreef knight18 het volgende:
[..]
Maar echt. ik was geschrokken van de hoeveelheid wiskunde. Ik had op het vwo een NG profiel met wiskunde a. Hier kregen we alleen maar wiskunde b xD.
Gelukkig heb je bij mij op de Engelstalige studie helemaal geen Nederlandsquote:Op woensdag 14 november 2012 00:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Je moet er trouwens wel rekening mee houden dat je op de HRO ook dingen krijgt als Engels, Nederlands en gezeur zoals SLC. Dat is wel even een omschakeling als je de uni gewend bent, maar aan de andere kant zijn het dan ook weer makkelijke studiepunten
Ach,ik heb nu wel een 10 op m'n cijferlijst staanquote:Op woensdag 14 november 2012 00:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je bij mij op de Engelstalige studie helemaal geen NederlandsWat een nutteloos schijtvak vond ik het altijd.
Bedrijfscommunicatie vind ik trouwens net zo irritantquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach,ik heb nu wel een 10 op m'n cijferlijst staan
Business Communication had ik in jaar 1. Dat ging echt nergens overquote:Op woensdag 14 november 2012 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bedrijfscommunicatie vind ik trouwens net zo irritant
Ik vind SMART best wel een KLB-topic waard.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Business Communication had ik in jaar 1. Dat ging echt nergens over
Maar inmiddels in jaar 3 en nog steeds lekker elk blok NederlandsGelukkig hoef je nooit naar de les en is het enige dat je moet doen je project inleveren zodat het gecontroleerd wordt op vormaspecten, maar nog steeds..
sowieso al die PvA's bij elk project met de strokenplanning waar je je toch nooit aan houdt..quote:Op woensdag 14 november 2012 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik vind SMART best wel een KLB-topic waard.
PvAquote:Op woensdag 14 november 2012 00:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
sowieso al die PvA's bij elk project met de strokenplanning waar je je toch nooit aan houdt..
Wat is dat eigenlijk? Bij ons noemt iedereen het ook het faplap, maar ik had er nooit van gehoord op de oude locatie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:52 schreef -Datdus- het volgende:
Fablab ga ik doen. We noemen het hier al grappend faplap. Ik was uitgeloot voor Spaans.![]()
Protoypes maken etc.quote:Op woensdag 14 november 2012 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk? Bij ons noemt iedereen het ook het faplap, maar ik had er nooit van gehoord op de oude locatie.
Je kan het in elk geval altijd proberen! Zou als ik jou was wel zorgen dat in elk geval een stel van die anderen ook een klacht indienen;samen sta je sterker lijkt mij.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik had vandaag ICT-tentamen. Ga ik rustig helemaal naar het ME-gebouw lopen van KZ, blijkt het computerlokaal veel te vol te zijn waardoor ik (en vijf anderen) drie kwartier later ben begonnen. Had een half uur na mijn tentamen een presentatie dus kon ik niet optimaal mijn tentamen maken, tel uit je winst. Ga ik in discussie met een surveillant hoe dit kan gebeuren, zegtie dat er blijkbar veel meer inschrijvingen waren dan verwacht. Zeg ik dat ze dan als school enorm falen door zo'n mindset te hebben, probeert die gozer mij te dissen met "We hadden dit niet verwacht hoor!"
.
Heeft een klachtenbrief naar de examencomissie veel zin?
Ik heb me vorige week nog ingeschreven voor een extra keuzevak. Je kunt gewoon op osiris kijken bij "alleen keuzevakken die openstaan voor inschrijving".quote:
De organisatie is sowieso soms ver te zoeken ja.. zo zat ik vorig jaar met 50 mensen in de klasquote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik had vandaag ICT-tentamen. Ga ik rustig helemaal naar het ME-gebouw lopen van KZ, blijkt het computerlokaal veel te vol te zijn waardoor ik (en vijf anderen) drie kwartier later ben begonnen. Had een half uur na mijn tentamen een presentatie dus kon ik niet optimaal mijn tentamen maken, tel uit je winst. Ga ik in discussie met een surveillant hoe dit kan gebeuren, zegtie dat er blijkbar veel meer inschrijvingen waren dan verwacht. Zeg ik dat ze dan als school enorm falen door zo'n mindset te hebben, probeert die gozer mij te dissen met "We hadden dit niet verwacht hoor!"
.
vandaag hier ook een hele tentamenrompslomp gehad. Zat in het lokaal heb een functiebeperkingsovereenkomst(extra tentamentijd) word ik weggestuurd naar het bedrijfsbureau. Die melden voor het eerst dat er een speciaal lokaal voor mensen met een functiebeperking en speciale voorziening is. Kunnen ze daarna de opgave niet vinden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:24 schreef o.us2.0 het volgende:
.
Balen zeg, hoop voor je dat je het alsnog kan maken!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaag hier ook een hele tentamenrompslomp gehad. Zat in het lokaal heb een functiebeperkingsovereenkomst(extra tentamentijd) word ik weggestuurd naar het bedrijfsbureau. Die melden voor het eerst dat er een speciaal lokaal voor mensen met een functiebeperking en speciale voorziening is. Kunnen ze daarna de opgave niet vinden.
Ik dus een mail, naar de docent, slc'er en onderwijsmanager gestuurd..en het hele gebeuren in detail nageschreven. En mijn slc'er ging er gelijk achteraan en vandaag nog van haar per mail gehoord dat ik een extra kans krijg indien nodig en mijn tentamen als eerste bekeken zal worden van de klas.
het heeft waarschijnlijk te maken met dat we op een nieuwe locatie in een ander instituut, dus gana ze ervan uit dat je alles al weet.quote:
1 vak niet gehaald, was met mijn 4,6 wel de hoogste van de klasquote:Op zondag 2 december 2012 20:43 schreef o.us2.0 het volgende:
Iedereen goede cijfers gehaald met zijn eerste tentamenweek?
Zoals verwacht had ik ICT niet gehaald met de laagste cijfer die ik van mijn leven nog nooit eerder heb gehaald: 1,9quote:Op zondag 2 december 2012 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
1 vak niet gehaald, was met mijn 4,6 wel de hoogste van de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |