ja! Het staat inmiddels op hint.quote:Op maandag 20 augustus 2012 09:29 schreef Koen. het volgende:
Zijn er mensen die met CMD beginnen? Ik vind de informatie over de introductieweek erg karig. Weet iemand wat je gaat doen en hoe laat het begint?
quote:10.00 - 10.30: inloop, Hogeschool Rotterdam, Wijnhaven 107
10.30 - 11.00 : welkom in het CMD lokaal 5e etage
11.00 - 13.00: informatie over CMD , 13.00 - 14.00: lunch (wordt verzorgd)
14.00 - 16.30: concept middag programma 'een creatieve sessie met je klasgenoten'.
Jij begint ook aan CMD?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ja! Het staat inmiddels op hint.
[..]
Die naast Academieplein?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij begint ook aan CMD?![]()
Ik baal een beetje van de nieuwe CMD locatie.Veel te groot en voor het studielandschap naar het gebouw ernaast toe.
En ik liep langs wat lokalen waar ze tafels en stoelen in rijtjes van 2 hadden staan.Afschuwelijk.
Qua locatie wel okay. Het is wel iets verder fietsen vanaf huis, maar lekker in de stad.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Wijnhaven is toch zo slecht nog niet? Lekker dichtbij Beurs en Blaak.
De gezondheidszorg opleidingen. Mag mij er volgende week in gaan huisvesten, ben benieuwd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die wolkenkrabber van Eneco naast Academieplein is sinds kort ook een volledig HRO schoolgebouw. Wat herbergt zich daar?
Ik ben niet anders gewend. De vrinden van MT hebben trouwens pas echt een donker hok.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij begint ook aan CMD?![]()
Ik baal een beetje van de nieuwe CMD locatie.Veel te groot en voor het studielandschap naar het gebouw ernaast toe.
En ik liep langs wat lokalen waar ze tafels en stoelen in rijtjes van 2 hadden staan.Afschuwelijk.
IVG, zoals al gezegd werd. Erg mooi gebouw, heb al een kijkje mogen nemen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:59 schreef Vaatwastablet het volgende:
Die wolkenkrabber van Eneco naast Academieplein is sinds kort ook een volledig HRO schoolgebouw. Wat herbergt zich daar?
Wat zijn slc-lessen? En ik neem dus aan dat ook gaande weg duidelijk wordt wat minors, majors etc.. Inhouden? Want qua informatie weet ik er nog 0,0 van wat er komen gaat op de HRO.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:33 schreef cafpow het volgende:
echt duidelijk hoef je niet te hebben wat osiris en alle andere dingen zoals bsa zijn. het word gaande weg meestal wel duidelijk.
maar het kan geen kwaad..dat soort dingen komen meestal tijdens de 1e weken en de slc lessen.
ik verander dus naar het IBK instituut ben net terug van vakantie dacht bijna gelijk te starten met lessen en onze lessen zijn pas 10 sept.en dat krijgen we vandaag pas te horen..
Studieloopbaancoaching. Alles gaat nog wel duidelijk worden. Niemand weet dat soort dingen als ze net beginnen, zodra het belangrijk is hoor je het wel of krijg je iemand aangewezen aan wie je het altijd kunt vragen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wat zijn slc-lessen? En ik neem dus aan dat ook gaande weg duidelijk wordt wat minors, majors etc.. Inhouden? Want qua informatie weet ik er nog 0,0 van wat er komen gaat op de HRO.
Ik weet echt niks erover. Alleen maar dingen wat ik op de middelbare school doe
Watvoor boekenlijst? Die op je opleidingspagina op Hint?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef l0lletje het volgende:
Ik heb een vraagje, voor mijn Opleiding accountancy heb ik morgen het vak bedrijfseconomie. Nou staat hier dat ik het boek tbv Finbac0211 nodig heb, maar als ik dan bij Boekenlijst kijk staat er dat de literatuur later bekend wordt gemaakt. Wordt dit morgen tijdens de les bekendgemaakt dan?
Op de boekenlijst Accountany op Hint iddquote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Watvoor boekenlijst? Die op je opleidingspagina op Hint?
Tja, Zoals gezegd SLC lessen staat voor studieloopbaancoaching, kan je een beetje vergelijken met een soort van mentor uur. Waarin belangerijke informatie word besproken en er ook indivuduele voortgangsgesprekken gehouden worden enz.quote:Op zondag 2 september 2012 22:39 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Wat zijn slc-lessen? En ik neem dus aan dat ook gaande weg duidelijk wordt wat minors, majors etc.. Inhouden? Want qua informatie weet ik er nog 0,0 van wat er komen gaat op de HRO.
Ik weet echt niks erover. Alleen maar dingen wat ik op de middelbare school doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |