quote:Op donderdag 9 februari 2012 07:38 schreef aloa het volgende:
Lange termijn (GFS) gaat weer voor kou.Sprankje hoop
![]()
Eerst dinsdag storm?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dooi pas op maandag (zondag nog een mooie schaatsdag). Kans op terugkeer van winter iets groter dan eerdere runs, denk ik?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:07 schreef Frutsel het volgende:
zondag geen dooi... it giet on!!Vast niet nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er is wel weer kans vanaf woensdagKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
Ligt ook aan de sneeuw misschienquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vast niet nee.
Maar er is wel weer kans vanaf woensdag
Of ik lees het verkeerd, maar rond het vriespunt en veel neerslag... dat wordt sneeuw, toch?quote:
Horror dat de Elfstedentocht niet doorgaat ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
nou dat was hem dus, die horror winter
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of ik lees het verkeerd, maar rond het vriespunt en veel neerslag... dat wordt sneeuw, toch?
dat maakt het juist zo leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:36 schreef aloa het volgende:
Dinsdag en woensdag is wel de ideale stroming waar polar low's Nederland kunnen bereiken. Alleen zijn die dingen moeilijk te voorspellen.
Ja er mag wel een 20cm vallen van mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:05 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja laat het dan maar flink sneeuw als de tocht niet doorgaat.. ben de sneeuw namelijk nog lang niet zat
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef INViCTuS het volgende:
temperaturen net of rond het vriespunt is niet automatisch sneeuw. Polar low is bestelt
QFT!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef mazaru het volgende:
Zoveel meningen, zoveel smaken. Het is maar goed dat niemand controle over het weer heeft. Daar zou constant oorlog over zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |