Ligt ook aan de sneeuw misschienquote:Op donderdag 9 februari 2012 09:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vast niet nee.
Maar er is wel weer kans vanaf woensdag
Of ik lees het verkeerd, maar rond het vriespunt en veel neerslag... dat wordt sneeuw, toch?quote:
Horror dat de Elfstedentocht niet doorgaat ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
nou dat was hem dus, die horror winter
Klopt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of ik lees het verkeerd, maar rond het vriespunt en veel neerslag... dat wordt sneeuw, toch?
dat maakt het juist zo leuk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:36 schreef aloa het volgende:
Dinsdag en woensdag is wel de ideale stroming waar polar low's Nederland kunnen bereiken. Alleen zijn die dingen moeilijk te voorspellen.
Ja er mag wel een 20cm vallen van mijquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:05 schreef appelsientje het volgende:
Nou ja laat het dan maar flink sneeuw als de tocht niet doorgaat.. ben de sneeuw namelijk nog lang niet zat
quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:49 schreef INViCTuS het volgende:
temperaturen net of rond het vriespunt is niet automatisch sneeuw. Polar low is bestelt
QFT!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef mazaru het volgende:
Zoveel meningen, zoveel smaken. Het is maar goed dat niemand controle over het weer heeft. Daar zou constant oorlog over zijn.
Dat was gewoon lekker! En nieteens koud, ik heb het met dit gezeik kouder dan met -15 en zonnetje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:12 schreef Bosbeetle het volgende:
nee niet dat geprut weerik ben echt iemand van -10°C en helder
dat mag het van mij wel 3 maanden zijn
China knoeit met het weer: Ergste sneeuwstorm in 60 jaar tijdquote:Op donderdag 9 februari 2012 10:45 schreef mazaru het volgende:
Zoveel meningen, zoveel smaken. Het is maar goed dat niemand controle over het weer heeft. Daar zou constant oorlog over zijn.
Nee die zit er nog altijd... in Oost- en MiddenEuropa... wij hebben gewoon mazzel gehad dat de Noordzee-depressies het langer volhielden tegen de Russische Beer dan verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:35 schreef Bosbeetle het volgende:
nou dat was hem dus, die horror winter
Was vorig jaar ofzo toch ook. In Duitsland lieten ze het toen regenen? Daar zijn ze al verder mee dan je denkt (denk ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
China knoeit met het weer: Ergste sneeuwstorm in 60 jaar tijd
China wil regen uit de lucht schieten
En dan heb je nog alle berichten in TRU en BNW over HAARP waarbij natuurrampen handmatig zijn opgewekt en/of worden gestuurd.
Er wordt aangewerkt
Tja, echte terugkeer van de winter lijkt mij vrij onwaarschijnlijk. Kan nog veranderen natuurlijk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:
met recht een kutpluim, typisch nederlands weer van alles net niets.
misschien kan philips een ladyshave uitvinden om nederlandse kutpluimen te kortwiekenquote:Op donderdag 9 februari 2012 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:
met recht een kutpluim, typisch nederlands weer van alles net niets.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien kan philips een ladyshave uitvinden om nederlandse kutpluimen te kortwieken
quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
misschien kan philips een ladyshave uitvinden om nederlandse kutpluimen te kortwieken
Lijkt er zelfs op dat de temperatuur alweer terugloopt in het noorden. Valt heel erg mee met de dooi vandaag dan!quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Nou, ik vraag me af of De Bilt vandaag in de dooi terecht komt.
Kan goed een ijsdag blijven en dan duurt de huidige koudegolf nog wel even een paar dagen voort.
Dat ja, als de dooi van zondag te vergelijken valt met deze dooi, dan valt het nog mee. En dan nu hopen voor een radicale verandering van de pluim van na zondagquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:35 schreef Sebas1986 het volgende:
[..]
Lijkt er zelfs op dat de temperatuur alweer terugloopt in het noorden. Valt heel erg mee met de dooi vandaag dan!
Edit: Stavoren vriest het nu alweer. Misschien dat het later vanmiddag nog oploopt?
dus met andere woorden: gij lult mar un bietje uit oewe nekquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:11 schreef YazooW het volgende:
Ik ben wel positief over de 10 uurs pluim van vandaag, lijkt over het algemeen net iets kouder te zijn dan de pluim van gisteren. Daarnaast zag je gisteren een enkel lid na maandag maximaal de -7 aantikken, vandaag zie je weer meerdere leden richting de -10 gaan.
Als ik zo de verhalen her en der lees en de pluim erbij zie dan zie ik wel een kans dat we alsnog de diepvries in gaan volgende week, maar ik ben verder ook maar een leek dus hecht niet teveel waarde aan mijn verhaal hier
Het is wel gedeeltelijk ergens op gebaseerdquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:16 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dus met andere woorden: gij lult mar un bietje uit oewe nek![]()
snap ik, maar hoop toch dat we het gehad hebben met de vorst.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Het is wel gedeeltelijk ergens op gebaseerd
Feit is, we zitten niet ver van halverwege februari. Echte winter verwacht ik niet meer, maar warmer weer zit er voorlopig ook niet in denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
snap ik, maar hoop toch dat we het gehad hebben met de vorst.
Volgende week Carnaval![]()
. Dan mag het wel een beetje warmer zijn...
Er zit ten noordooste ook nog eerst een bel met zachtere lucht...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:23 schreef Sebas1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Stevige NO wind nu in het noorden, gaat de Bilt het redden met een wind uit NW?
ik stem voor, voor een herhaling daarvanquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Feit is, we zitten niet ver van halverwege februari. Echte winter verwacht ik niet meer, maar warmer weer zit er voorlopig ook niet in denk ik.
Van een jaar of 2 terug hadden we al een dag of 2 met temperaturen 15+ achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |