SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Erg praktisch ook als de een dan denkt dat het aan is, en de ander het als een losse scharrel ziet.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:27 schreef minkuukel het volgende:
Kinderachtig inderdaad.
Een relatie komt of groeit vanzelf wel.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:29 schreef Copycat het volgende:
Ik zou haar aan haar staartjes trekken.
Als je zowel seks- als seksloos plezier met elkaar beleeft, geen trek hebt in anderen, de vlinders rondfladderen in je buik en je aan alles merkt dat dat ook bij de ander het geval is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer heb jij zoiets van 'we hebben een relatie'. Misschien is dat handiger voor TS.
Ok, deze had ik ook al in gedachte. Niet te moeilijk, doch daadkrachtig.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef Stokstaart het volgende:
Gewoon straight vragen na het zoenen/neuken of jullie nu iets hebben of niet. Zo moeilijk is dat toch niet man.
Met uiteraard het nodige gezoen en geviezelevoos. Anders ben je gewoon goede vrienden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Met veel tijd met elkaar doorbrengen bedoel ik dingen als veel samen stappen, naar de bios gaan, veel bij elkaar thuis komen, etc. Nogmaals een disclaimer: Ik heb geen verstand van zaken.
Ja uiteraard, maar daarvoor moet je minder nuchter zijn dan ik <= Dat lijkt me wel een redelijke eis voor een relatie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met uiteraard het nodige gezoen en geviezelevoos. Anders ben je gewoon goede vrienden.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:38 schreef beelz het volgende:
"Heb je er problemen mee dat ik je nu mijn vriendin noem of moet ik het er bij je inrammen?"
100% succesgarantie.
Is het heel raar als ik zeg dat ik je even niet volg?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:41 schreef TheWiggleThang het volgende:
Oja, ik zit gebeiteld hoor. Van mij hoeft dat hele gedoe niet, maar het gezeur komt vooral van de andere kant van de familie. Ik doe het ook meer voor haar, van mij had het ook over een paar maand nog mogen gebeuren.
Dit.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het heel raar als ik zeg dat ik je even niet volg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |