SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Omdat er op de afgelopen twee jaar na al bijna 10 jaar lang geen schaatsweer was geweestquote:
Omdat je die kan huren, voor de 2x in je leven dat je schaatst.quote:
Ga je toch alleen? Kom je daar vast wel knappe kerels tegenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:00 schreef tliciouz het volgende:
I know, maar vind het wel jammer want had graag willen schaatsen om mijn mooie witte kunstschaatsjes
De ping en lag zou idd te groot zijn. Het idee achter de service is wel heel erg goed inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben een beetje Onlive aan het proberen en zelfs met de servers in de UK werkt het redelijk.Ik kan niet wachten tot ze het introduceren in nederland.
Het is niet goed genoeg voor multiplayer games, maar met servers in nederland zou dat kunnen veranderen.
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben een beetje Onlive aan het proberen en zelfs met de servers in de UK werkt het redelijk.Ik kan niet wachten tot ze het introduceren in nederland.
Het is niet goed genoeg voor multiplayer games, maar met servers in nederland zou dat kunnen veranderen.
Ik heb er heul lang geleden een keer wat over getikt op Cutscenequote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090402120622AAlcGCxquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat is het precies? Word niet veel wijzer van google.
Nu wel. Voor single player spellen is het nu al wel ideaal als je het mij vraagt. De servers staan wel in Engeland, dus ik denk dat met servers in Nederland het al een stuk beter is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De ping en lag zou idd te groot zijn. Het idee achter de service is wel heel erg goed inderdaad
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb er heul lang geleden een keer wat over getikt op Cutscene
http://www.cutscene.nl/60(...)cember-verkrijgbaar/
Spankmaster legt het uit in de comments:
"Je speelt er PC-games op zonder dat je thuis een dikke PC hoeft te hebben staan. De PC staat bij OnLive, jij stuurt via dit doosje je controller-gegevens naar ze toe en zij sturen het gerenderde beeld terug, en dat poept dit ding dus ook weer uit."
Lees mijn link eens even, daar staat het haarfijn in beschrevenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?![]()
Je kan élk spel spelenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn laptop kan de sims niet aan, dus dan zou ik via dat wel de sims kunnen spelen? Als ik het begrijp?![]()
Ah dat is al een stuk duidelijker ja. Maar blijf je dan niet het probleem houden dat een pc het niet aan kan? Of is dat dan over?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lees mijn link eens even, daar staat het haarfijn in beschreven
Voor een volledige playthrough niet, voor story mode misschien net genoeg (er van uit gaande dat je niet fucking 12 uur per dag speelt).quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan élk spel spelen![]()
Ik ga denk ik Arkham Asylum voor 3 dagen kopen. Is dat genoeg om hem uit te spelen?
Dus je bent niet verplicht dat voor 99 dollar te bestellen? Dus je download dan gratis die app, en betaald alleen voor de game die je wilt spelen? Maar om dan op mijn vraag terug te komen, zit je dan niet met het probleem dat je pc telkens vastloopt?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:56 schreef KoningStoma het volgende:
Nee hoor. Gewoon met je muis en toetsenbord. Die controller en kastje zijn voor als je alleen een tv hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |