quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Michhas het volgende:
En dat zijn we ook.
Woohoo, meer dan ¤ 1.000 terug van de belastingdienst
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:06 schreef Michhas het volgende:
En dat zijn we ook.
Woohoo, meer dan ¤ 1.000 terug van de belastingdienst
quote:
Ja maar Max Payne en Mass Effect is pas in maart, dus nog tijd zat? En wil sowieso deel 2 uitspelen voor ik aan 3 beginquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb even een gamestopSkyrim gaat echt nog fucking lang duren. Ben na 10 uur echt nog aan het prille begin van de game... Ik ben net lid van de companions en nog niet eens klaar met de college of winterhold. Dat zijn de eerste twee grote sidequests waar ik überhaupt aan begonnen was
Dit gaat zo fucking lang duren
En dan nog K&L2 uitspelen, battlefielden, SR3 uitproberen,. En ik wil eigenlijk GoldenEye en MGS HD ook nog kaufen etc
En dan binnenkort darkness 2, max payne, mass effect 3 en en en en en... no time
Ook meteen tv? een Techwood hoop ik?quote:
Waar komt die obsessie van mij en skyrim eigenlijk vandaan Nick? Ik snap er niks vanquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar Max Payne en Mass Effect is pas in maart, dus nog tijd zat? En wil sowieso deel 2 uitspelen voor ik aan 3 begin
wel grappig van Skyrim
True! Die wil ik ook ooit nog eens spelen. Al leen ik die waarschijnlijk even van een vriend om de SP en de erm... horde mode (hoe heet dat ook alweer in mw3?) te spelen.quote:
Special ops is wel aardig die missies dan. Die hordes zijn echt heel lame. Gears is echt een van de beste games van afgelopen jaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
True! Die wil ik ook ooit nog eens spelen. Al leen ik die waarschijnlijk even van een vriend om de SP en de erm... horde mode (hoe heet dat ook alweer in mw3?) te spelen.
Speaking about horde mode... Gears 3 wil ik ook nog spelen!
Geen idee, ben wel benieuwd hoe de trilogie afloopt. Gears 1 was tof en twee vond ik ontzettend tegenvallen. Toch wil ik drie spelenquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Special ops is wel aardig die missies dan. Die hordes zijn echt heel lame. Gears is echt een van de beste games van afgelopen jaar
Uitstellen en toch onwijs genieten van de gamequote:Op donderdag 9 februari 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waar komt die obsessie van mij en skyrim eigenlijk vandaan Nick? Ik snap er niks van
Uitstellen omdat ik er toch nog geen tijd voor hadquote:Op donderdag 9 februari 2012 13:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uitstellen en toch onwijs genieten van de gameObsessie is een groot woord
al weet ik dat niet 100% zeker natuurlijk
http://www.online-image-editor.com/quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:30 schreef tliciouz het volgende:
Is iemand goed met het maken van een usericon? Probeer dat kreng te verkleinen maar het lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |