abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107757599
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 14:46 schreef tliciouz het volgende:
Waarom heeft niemand schaatsen? ;(
Iedereen heeft schaatsen, hier dan.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_107757856
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Iedereen heeft schaatsen, hier dan.
ja maar jij is gekke fries
pi_107758099
'Ziekenhuizen mogen winst uitkeren'

Amerikaanse praktijken :')
pi_107758382
quote:
Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dus :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_107758774
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dus :')
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale :')
pi_107759003
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale :')
:Y

:*
pi_107759295
Dat is ook goed uitgepakt bij de spoorwegen en zorg verzekeringen! Dus wat kan er fout gaan? Het wordt toch allemaal makkelijker?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 8 februari 2012 @ 18:35:54 #58
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_107759381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:

[..]

Aansteller :')

Maar dit is wel een slechte zaak ja. Als het om de winst gaat draaien, worden ingrepen nog duurder, hebben verzekeraars hogere kosten en zullen de zorgpremies explosief gaan stijgen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_107759970
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Aansteller :')

Maar dit is wel een slechte zaak ja. Als het om de winst gaat draaien, worden ingrepen nog duurder, hebben verzekeraars hogere kosten en zullen de zorgpremies explosief gaan stijgen.
Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.
pi_107760627
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
pi_107760942
quote:
8s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:48 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Check mijn PI.
Ik zie geen PI in mijn quote hoor?
De originele post kan ik helaas niet vinden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107761187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Oh en aangezien er een bepaalde standaard is waar we hier qua zorg aan moeten voldoen, zou het onmogelijk "moeten" zijn dat we hier afrikaanse taferelen krijgen..
Lopen hier toch genoeg Finnen rond, al komen Finnen niet uit Afrika :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_107761273
Mijn pinpas is kapot en heb geen eten in huis. :')
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_107761302
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:05 schreef Pixell het volgende:
Amerikaanse.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef Pixell het volgende:

[..]

Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.
Lagere prijzen, denk het niet. Winstuitkering toestaan betekent dat investeringsmaatschappijen graag een graantje mee willen pikken van de winst. Op zich is er niets mis met winstmaximalisatie ten behoeve van aandeelhouders, maar wel als het gaat om iets als zorg gaat. Lekker de premies opschroeven. En stel je voor, dat je als leidinggevende bij de opname van een patiënt een keuze moet maken tussen het maximaliseren van de winstuitkering aan een aandeelhouder en de best mogelijke zorg voor de patiënt. Het wordt dan gewoon mogelijk om levensreddende behandelingen voor patiënten niet uit te voeren om zo een zo hoog mogelijke winst te behalen en ervoor te zorgen dat verzekeringsmaatschappijen geld besparen. Ik heb zo het idee dat sommige politici bij CDA en VVD al het contact met de werkelijkheid verloren hebben.
pi_107765237
Geen tocht, jammer. Kunnen we weer gaan zeuren over Griekenland en Ajax.
pi_107765366
pi_107765738
_O-
pi_107766154
pi_107767167
Capello kapt als bondcoach van Engeland, wtf :{
pi_107767268
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 20:51 schreef Pixell het volgende:
Capello kapt als bondcoach van Engeland, wtf :{
Vanwege dat Terry verhaal, en Engeland stelt altijd teleur, maar goed dat krijg je dan ook met zo'n competitie die vol zit met buitenlanders
pi_107769441
pi_107772332
Ik geef het toe, ik zoende het beeldscherm.

pi_107772530
pi_107772749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:15 schreef Pixell het volgende:
Ik geef het toe, ik zoende het beeldscherm.

[ afbeelding ]
_O-
  woensdag 8 februari 2012 @ 23:45:13 #75
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_107776763
quote:
:D _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: