Makkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan élk spel spelen![]()
Ik ga denk ik Arkham Asylum voor 3 dagen kopen. Is dat genoeg om hem uit te spelen?
Vier keer de helft zelfs!!!!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor mij is de ping naar Engeland zo'n 55 en binnen Nederland is dat 20. Meer dan het dubbele dus. Twee keer de helft.
Thank you captain fucking obvious!quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:05 schreef KoningStoma het volgende:
Voor mij is de ping naar Engeland zo'n 55 en binnen Nederland is dat 20. Meer dan het dubbele dus. Twee keer de helft.
Maar dat voel en zie je zeer zeker wel. 20 ms is ongeveer 1-2 frames vertraging. 55 ms is 3-4 frames vertraging. Daar komt denk ik ook nog tijd bij voor het comprimeren van beeld en geluid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Thank you captain fucking obvious!
![]()
maar 55ms, dat is dus 0,055 sec. dat is minder dan 0,1 sec. ongeveer de helft, het valt dus wel mee!
Nee een zestiendequote:Op woensdag 8 februari 2012 16:13 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, want dan heb je nog maar een kwart over.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
Daar wil ik wel een hapje van hoorquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
Burgertje voor Pierre
[ afbeelding ]
vieze ralle lesboquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een hapje van hoor![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wil ik wel een hapje van hoor![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een dame met oog voor mooie vrouwmensen, leuk toch? Ze zegt toch niet: Goddomme wat een lekker wijf, die zou ik wel eens de onderste lippen willen lebberen.
hihihiquote:
Iedereen heeft schaatsen, hier dan.quote:
ja maar jij is gekke friesquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:40 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen heeft schaatsen, hier dan.
Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:55 schreef Tauchmeister het volgende:
'Ziekenhuizen mogen winst uitkeren'
Amerikaanse praktijken
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdalequote:Op woensdag 8 februari 2012 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ziekenhuizen worden gewoon bedrijven dus
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale
Aanstellerquote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat krijg je met een kabinet dat meer geeft om bedrijven dan om haar burgers. Maar ik zal wel weer een onwetend studentje zijn volgens Rossdale
Dat weet je niet, meer concurrentie = lagere prijzen. Ik denk niet dat het veel duurder gaat worden, instelling zullen dan juist zorgen dat ze bij de ziekenhuizen zorg inkopen waar het het goedkoopst is.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Aansteller
Maar dit is wel een slechte zaak ja. Als het om de winst gaat draaien, worden ingrepen nog duurder, hebben verzekeraars hogere kosten en zullen de zorgpremies explosief gaan stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |