Hans Teeuwen zou zo iemand een "dik fatsig wijf" noemen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:21 schreef Maanvis het volgende:
Ziet er dus goed uit qua steden.twitter:pauladegeest twitterde op woensdag 08-02-2012 om 15:19:09L'wdn15,Sneek13,IJlst10,Slotn12,Stavorn13,Hindelpn12,Workum13,Bolsward12,Harlingn13,Franeker16,Brtlehiem15,Dokm16 #ijsdiktes #elfstedentocht reageer retweet
kun je wel mooi mossels in verstoppen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zou zo iemand een "dik fatsig wijf" noemen.
Zullen die dan ook bevriezen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je wel mooi mossels in verstoppen.
http://www.speld.nl/2012/(...)eel-plaatsen-te-dik/quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hans Teeuwen zou zo iemand een "dik fatsig wijf" noemen.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2012/(...)eel-plaatsen-te-dik/
De Elfstedentocht gaat waarschijnlijk niet door. Volgens de rayonhoofden is het te gevaarlijk om de tourtocht te organiseren: de deelnemers zijn op veel plaatsen nog te dik. Dit nieuws en een prijzenlabyrint met een geopolitiek hindernissenparcours in Globaal Nieuws.
Eerder stond er al dat de gegevens op de Telegraaf de actuele gegevens zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:28 schreef Wruijff het volgende:
Dat meisje baseerde haar tweet trouwens op gegevens van de website van de Telegraaf.
Volgens mij komen ze vanaf 19:00 bij elkaar, daarna een persconferentie. Dus afhankelijk hoelang ze met elkaar moeten spreken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoelaat is die perco eigenlijk?
en dan om 19:30 allemaal toeteren als het oan giet!quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:32 schreef Silenus het volgende:
Ik vrees dat het hele openbare leven vanavond stil ligt vanaf 19.00 uur.
En met Friese vlaggen zwaaienquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en dan om 19:30 allemaal toeteren als het oan giet!
die heb ik niet.quote:
Welke niet kun je denk ik beter vragenquote:
Zo'n beetje elke NLse zender.quote:
Journaal 24, NOS zou een extra nieuwsuitzending doen als er geen regulier journaal is op dat moment en RTL 4 heeft een ingelaste thema-avond...genoeg keusquote:
Sportjournaal + RTL 4 zenden het sowieso live uit voor zover ik weet.quote:
Radio 1 sowiesoquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
Radio1 ook neem ik aan?
Ben nét vanavond op visite.
Interesseert het nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:36 schreef Honeymooner het volgende:
En de visite interesseert het allemaal niet of heeft geen tv?
Als er een zender is die er verslag van doet is het Radio 1 wel. In Friesland zal het telefoonnetwerk er wel uitvliegen dan denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef yvonne het volgende:
Radio1 ook neem ik aan?
Ben nét vanavond op visite.
Anders gaan we daar persoonlijk voor zorgenquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Maja het volgende:
Het meeste publiek staat toch keurig langs de kant op de wal..? Of valt dat tegen...?
Jup.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Doodloper het volgende:
[..]
En dan kun je wel radio luisteren maar geen tv kijken?
En anders Omrop Fryslân welquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als er een zender is die er verslag van doet is het Radio 1 wel. In Friesland zal het telefoonnetwerk er wel uitvliegen dan denk ik.
KPN heeft nu al storingquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als er een zender is die er verslag van doet is het Radio 1 wel. In Friesland zal het telefoonnetwerk er wel uitvliegen dan denk ik.
quote:KPN lijkt te kampen met een landelijke storing op het netwerk voor mobiel internet. Gebruikers kunnen geen verbinding maken met datanetwerken. De storing treedt op in heel Nederland, maar niet iedere gebruiker heeft er last van.
De storing is vanmiddag begonnen, schrijft Tweakers.net vandaag. Niet alleen umts-, maar ook gprs-verbindingen hebben het moeilijk. Ook KPN-dochters als Simyo, Hi en Telfort kampen met problemen. Ook de mailservers van KPN hebben last van een storing. Het versturen en ontvangen van e-mails is voor veel klanten niet mogelijk.
Vorige week kampte KPN met een storing op het netwerk voor vast internet. Toen ging het om een storing in de domain name servers (dns).
Gewoon met een oortje in en dan net doen of je in gesprek bent he.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon met een oortje in en dan net doen of je in gesprek bent he.
"Ja het is wat met tante Annie, die reuma. Heel erg enzo. Ja en ome Henry heeft het er ook moeilijk mee, zeker sinds hij wat last heeft van z'n knie. En ik bedacht me laatst dat ze ..JAAAAAAAA IT GIET OANNNNN"
Vur de pessimisten!quote:104 Teletekst wo 08 feb
Dooi aanstaande zondag valt mee
` Het weer hoeft zondag geen spelbreker
te zijn als wordt besloten op die dag
de Elfstedentocht te houden.De laatste
dagen werd in de weersvoorspellingen
van dooi uitgegaan,maar volgens weerman
Gerrit Hiemstra van de NOS valt dat met
2 à 3 graden boven nul mee.
Zondag passeert een zwak front,maar dat
zal nauwelijks neerslag produceren.Die
lichte neerslag brengt wel het gevaar
van ijzel met zich mee.Zaterdag lijkt
met helder en droog vriesweer de beste
dag voor de tocht.'s Nachts vriest het
dan nog zo'n 7 graden.
Vanavond komen de rayonhoofden van de
Friesche Elf Steden opnieuw bijeen.
Die was gisteren op Radio 1 en kreeg CONTINU telefoon van binnelandse en buitenlandse pers. Hij had al 30 interviews gegeven die dag en zijn telefoon was leeg. De reporter van Radio1 ging zijn telefoon naar zijn vrouw brengen om op te laden terwijl hij weer een interview had met RTL.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:54 schreef Freudie het volgende:
twitter:Metro twitterde op woensdag 08-02-2012 om 14:45:21Wij spraken zojuist Auke Hylkema, rayonhoofd Balk. Het is ijs heel slecht! http://t.co/yD5wSLfn "Nog geen 4 centimeter”#elfstedentocht reageer retweet
Maar het giet niet oan zegt Schaapvocaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon met een oortje in en dan net doen of je in gesprek bent he.
"Ja het is wat met tante Annie, die reuma. Heel erg enzo. Ja en ome Henry heeft het er ook moeilijk mee, zeker sinds hij wat last heeft van z'n knie. En ik bedacht me laatst dat ze ..JAAAAAAAA IT GIET OANNNNN"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |