Kom op, hou de moed erin. Je kunt hetquote:Op dinsdag 12 juni 2012 06:59 schreef Esje-lief het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik er niet echt in zit. Ik was al niet van de lange reviews als jullie, maar ben nu niet eens geïnspireerd... Ik hoop op een leuke Vegas en heerlijke shows... But I have my doubts!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 14-06-2012 13:25:13 ]You cheated on me with choreography.
Ja, maar die is toch niet door?quote:
Het fijne weet ik er ook niet van, maar ik geloof dat de belangrijkste ballroomschool van de States in Utah zit. Typjes als Dmitry en Chelsie Hightower zijn daar opgeleid. Ik weet ook dat onze Louis van Amstel daar een tijd lesgegeven heeft. Als je musicalster wilt worden ga je naar New York, als je stripper wil worden naar Vegas en als je ballroomkampioen wil worden naar Salt Lake Cityquote:Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Cee het volgende:
De sexy ballroom danseres aan het begin vond ik erg tof, Mallie, hoe komt het toch dat zo veel ballroom uit SLC komt? Speciaal onderwijs daar of zo? Serieuze vraag.
OMG!!!! Ik wil he... nee.quote:Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Malahide het volgende:
*** BREAKING NEWS ***
Benji Schwimmer is officieel uit de kast!
Ik ben in shock![]()
![]()
Ik moet toch echt ff nog een x kijken merk ikquote:Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Saeramir het volgende:Derek de arme jongen
Zou dit mijn of Ang's hertje worden?
Language, languagequote:Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Ew krijgt die excorcist-sukkel een applaus voor opgeven? Gatverdarrie.
Hij is gewoon niet televisiegeniek genoeg met zijn puisten en janksmoel. De waarheid is hard.quote:Arme Teddy! Ik ben nog niet eens een fan van hem maar eerlijk gezegd kan ik me zijn reactie behoorlijk voorstellen. Aan de andere kant had ie beter de eer aan zichzelf kunnen houden en na de eerste paar keer niet meer terug moeten komen. Tja.
Internet is boos omdat ze gecut werd terwijl ze net 8 uur in het ziekenhuis was geweest en ook nog eens voor haar kop geschopt werd terwijl ze de show 'hielp' door nogmaals te dansen met iemand die geen partner had. Vond ik eigenlijk ook wel een beetje.quote:Danielle de bacon girl, dat lijkt me nou zo'n lieve schat! Ik had die Shafiq allang een knal verkocht. Aww niet door! Zo jammer.
't Is wel een doos, ja. Ze doet me denken aan die Grace van Australië 3. Dat was ook zo'n ditzy typetje.quote:Die Amelia wordt wel een beetje irritant zeg. Maar wat kan die dansen!
Cyrus/Stitch is een held. De show kennende zijn er twee scenarios mogelijk: eerste week eruit of een tweede Joséquote:Die Cyrus in de cha cha, zo schattig! Kreeg gewoon een beetje traantjes in mijn ogen!
Je doet je gloeiende best maar. Enthousiasme damn itquote:Tja.. en toen bloedde het allemaal een beetje dood voor mij.. Ik ben eigenlijk nog totaal niet onder de indruk
quote:Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Alexi of Ryan v2 kom op.. Alsjeblieft niet haar in de top 20!
Dansende knotquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Ze moeten me echt even uit gaan leggen waarom die dansende knot steeds doorgaat. Aan het begin gaf de jury zelfs toe dat ze haar vrijwel met tegenzin steeds naar de volgende ronde stuurde. Ik zag geen verbetering in die bleke kop van d'r maar ik ben ook een dansleek.
quote:'So You Think You Can Dance': Zooey Deschanel signs on as first Season 9 celebrity judge
By Liz Kelly Nelson June 21, 2012 2:29 PM ET
"New Girl" star Zooey Deschanel is "So You Think You Can Dance's" first celebrity judge of Season 9. She'll be joining the show for its 200th episode when this year's Top 20 contestants are introduced on Wednesday, June 27. FOX confirmed the news to Zap2it on Thursday (June 21).
Deschanel is a natural go-to girl since she's the star of one of of FOX's latest hits. She's also an accomplished singer who will be making her Broadway debut as Loretta Lynn in a stage adaptation of "Coal Miner's Daughter." Zooey will join regular judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy behind the judges' table for a particularly competitive Green Mile. This will be her first stint as a judge for the show. Hopefully, she'll get some pointers from her predecessors, including "Modern Family's" Jesse Tyler Ferguson and "Up All Night's" Christina Applegate.
Geclaimd door/voor ons voordat de hoompjes weer eens langkomen in dit topiquequote:
Nou stond ze wel als tante Sidonia te chachaën, maar dan nog... dat groepsnummertje dat zij in elkaar gedraaid had was geweldig, met die liftende boysquote:Ik vond het trouwens zeer onterecht dat rozepluk (die vergeleken werd met Mia tijdens de groepsdans) na de ballroom zo linea recta de laan uit werd gestuurd, ze kreeg nog niet eens een dance for your life kans. En dan zo'n smekende muts wel, dat snap ik niet, dat begrijp ik niet, dat gaat er niet in, dat riekt naar vis.
Die ziekenhuisdrama's ook altijdquote:En misschien ben ik in een cynische bui vandaag (lees: mijn hele leven), maar ik vond het een beetje overdreven om dat arme bacon-meisje na een schijnbaar lichte tik tegen het hoofd 8 uur lang in het ziekenhuis te houden. Maar ja, 't kan maar net ongelukkig geschopt zijn.
Hamptonquote:Effe denken, verder nog wat memorabele dingetjes? Oh ja, wat Mallie zegt, ik snap ook niet dat je aan zo'n programma meedoet, met glans door gaat naar Vegas en bij de eerste choreo al opgeeft omdat je vindt dat het allemaal zo snel gaat. Heeft ie nooit eerder naar de show gekeken? Rare kwiebus. En net nu we een exorcist zo hard nodig hebben, met Tyce onverwijderbaar achter dat bureau geplakt met z'n bitchery en shenanigans.
Mja ach, dat is bij de modern family ginger ook zoquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ontzettend leuke meid hoor, maar wat weet ze van dans.
Hij is hard op weg mijn 2012 hertje te wordenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:45 schreef Malahide het volgende:
Geen verkeerde knaap hoor, die Zwitserse ballet boy Chechon Wespi-Tschopp (what's in a name)
[ afbeelding ]
Die heeft tenminste nog in musicals 'gedanst'quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ach, dat is bij de modern family ginger ook zo
Tschoppie joppie, zou Inge zeggen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Hij is hard op weg mijn 2012 hertje te worden
?quote:Die ziekenhuisdrama's ook altijd. Lopen altijd met een dikker sisser af. Nooit dat er eens eentje echt met een dwarslaesie of schedelbasisfractuur achterblijft.
ljdf;lkajdfakjdsf;lkjadf;kjquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Malahide het volgende:
O ja, nog even een dagafsluitertje, iets leuks voor Cee voor morgenvroeg bij het opstaan...
Pasha doet weer mee aan Striclty dit jaar![]()
![]()
De mate van overdrijving in deze opmerking is eender aan de mate van overdrijving die de show tentoonstelt wanneer een der dansers zich blesseert.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 05:33 schreef Saeramir het volgende:
Jongens![]()
Is het heel erg dat ik het hardst moest lachen om
[..]
?
Nou hèquote:
Ik ben nu al een beetje cyrus-moe en dat komt puur door de overkill aan hem, niet door zijn persoonlijkheid of zijn dansen.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 07:51 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou hè?
En Nicky van Westlife schijnt getekend te hebben.
Geen idee wie dat is, maar jouw liefde voor boybands kennende zal dat ook wel goed nieuws zijn.
Of Jason Orange. Kan 'ie mooi met Kristina. Die is orange.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]Ja hoor, prima!
Euhm, nou ja, het had me nog leuker geleken als het een Howard Donald van Take That zou zijn. Wauw, hoe langer ik erover nadenk, hoe toffer ik het idee vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |