abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juni 2012 @ 13:08:38 #151
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_112882942
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 06:59 schreef Esje-lief het volgende:
Ik moet ook zeggen dat ik er niet echt in zit. Ik was al niet van de lange reviews als jullie, maar ben nu niet eens geïnspireerd... Ik hoop op een leuke Vegas en heerlijke shows... But I have my doubts!!
Kom op, hou de moed erin. Je kunt het *O*!

Effe snel over de uitzending van vannacht:

deze aflevering was in ieder geval beter te pruimen dan de vorige twee. Hoe leuk ik Shankers in zijn eerste seizoenen ook vond, ik begin me nu toch aan hem te ergeren hoor :'). Take a chill pill, dude.

Eigenlijk vond ik bijna iedereen die langer uitgelicht werd wel goed of aardig:

Yeuh ballroom!!! Niet voor niks is Salt Lake City de ballroomhoofdstad van de VS.
* Witney ballroommeisje #1: sexy, beetje Chelsie Hightower-achtig, jammer dat haar partner pas 16 was!
* Lindsay Arnold ballroommeisje # 2: cutey. Wel een beetje onderling inwisselbaar, heur en Witney, maar jeuh, ballroom! Helaas beide niet van het niveau van een Anya, Chelsie of Iveta, maar we doen het er maar mee. Ik zag overigens in het Vegas-voorproefje een interessante latinguy voorbij flitsen :).

* Gene the praying mantis: van dat soort kandidaten hou ik nou ^O^.
* Mariah krumper: zie Gene
* Dareian Hawaiiaan: cute. HERT ALERT *;! Mooie auditie, ben benieuwd naar hem.
* Murphy Yang: Hollywood b-boy. Hartveroverend en jammer dat ‘ie niet verder kwam!
* Tony Sopranos dochter Dee Tomasetta: leuk
* Adrian Lee: mooie danser, inderdaad matige choreografie. Hoop dat hij er dit jaar doorkomt!

Zonde van alle kostbare minuten zendtijd die opgingen aan dat gare alien-wijf, die Vietnamese ballroomer (is er eindelijk een ballroomdanser, krijg je dit :X) en Lady Gaga, die ordinaire Rachel met haar kontjegedraai :r en natuurlijk Het Allerbeste Mens dat ooit op de Aardkloot heeft Rongelopen, Leroy Martinez. Al vond ik bij die laatste die salto opeens wel erg cool _O_. Maar wat werd hij bijna neerbuigend behandeld zeg, bah.

Vegas Vegas Vegas! Laat maar komen.

Nu ga ik nog even iets spoileren over een kandidaat van vorig jaar. Aan jullie de keuze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Malahide op 14-06-2012 13:25:13 ]
You cheated on me with choreography.
  vrijdag 15 juni 2012 @ 21:13:31 #152
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_112946584
Joehoe!
  zondag 17 juni 2012 @ 14:01:08 #153
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113002320
Niemand :'(?
  ESF Reporter zondag 17 juni 2012 @ 14:14:22 #154
87554 Cee
Welluk?
pi_113002897
Jawel! Ik ben er!
  ESF Reporter zondag 17 juni 2012 @ 14:21:32 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_113003189
Gisteren me eindelijk even kunnen weghalen van de voetbalmarathon en de SYTYCD afleveringen 3 en 4 kunnen kijken! *O* Vond 3 niet zo bijzonder en ik kan me niet veel dansers herinneren. Eigenlijk geeneen. :@ Waarschijnlijk komt dat ook doordat ik twee weken geleden begon met het kijken van die uitzending en halverwege heb ik hem afgezet en daarna sporadisch weer aan gezet, auditie gekeken, weer uit, en toen begon voetbal.
Gisteren aflevering 4 ook gekeken en ik zat niet zo goed op te letten tijdens de preying mantress auditie omdat ik dacht dat dat weer een stinker ging worden. Niet dus! Ik hoorde de jury lyrisch wezen dus ik besloot toch maar even terug te spoelen en m'n laptop weg te leggen om 'm te kunnen zien. :) Sonya written all over it!

Die ballroom gast met z'n glibberige praatjes constant, die uiteindelijk niet eens door was. :r ieuw, ieuw, ieuw.

De sexy ballroom danseres aan het begin vond ik erg tof, Mallie, hoe komt het toch dat zo veel ballroom uit SLC komt? Speciaal onderwijs daar of zo? Serieuze vraag. :@

Trouwens, ik weet niet of ze in deze aflevering zat of de derde, maar dat meisje met die oma was schattig en prima en zo maar ze moeten echt ophouden met die streken. Expres meegereisde familie achterin de tent zetten omdat ze vooraf weten dat ze een verhaal hebben die ze mogen komen vertellen waardoor ome Nigey de sympathieke hond uit kan hangen door ze te gunnen dat ze bij hem op schoot mogen zitten om de auditie te bekijken.

De redneck hiphopper. _O_ Is dat niet een potentieel redneckhertje voor Ang?

Ehm, even denken, had ik nog meer?

Oh ja, ik denk dat ik gisteren op google street view even door Ovieda heb gereden om te kijken of ik kippen op straat zag lopen. :@ Niks gezien.

Vegas wordt een draaaaaama volgende week! :o Maar kan natuurlijk ook sterk aangedikt zijn.

Zo, ik ga even de posts van de afgelopen anderhalve week lezen.
  zondag 17 juni 2012 @ 16:10:12 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113007490
Heb ik ene redneckhertje gemist? :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 17 juni 2012 @ 18:05:12 #157
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113011498
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 16:10 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik ene redneckhertje gemist? :o
Ja, maar die is toch niet door?

quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:21 schreef Cee het volgende:
De sexy ballroom danseres aan het begin vond ik erg tof, Mallie, hoe komt het toch dat zo veel ballroom uit SLC komt? Speciaal onderwijs daar of zo? Serieuze vraag. :@
Het fijne weet ik er ook niet van, maar ik geloof dat de belangrijkste ballroomschool van de States in Utah zit. Typjes als Dmitry en Chelsie Hightower zijn daar opgeleid. Ik weet ook dat onze Louis van Amstel daar een tijd lesgegeven heeft. Als je musicalster wilt worden ga je naar New York, als je stripper wil worden naar Vegas en als je ballroomkampioen wil worden naar Salt Lake City :+. Of zoiets. 't Is natuurlijk ook de braafste vorm van dansen (nou ja, hey uh, Pasha :9~), en een prima manier voor al die mormonenkinders om aan de man/vrouw te komen ;).
  maandag 18 juni 2012 @ 15:29:59 #158
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113053111
Ben ik dan ook met een kort verslagje! Schoomoeders en onzin zaten in de weg de afgelopen dagen.

Witney de ballroomgirl
Nou daar kreeg ik het warm van joh! Een hot mama met een lichaam! Niet alleen een paar stokken aan een houten lijf! Woo! Een van mijn favoriete meisjes die ik tot nu toe gezien heb.

Lynn de coocoo space engineer
Hoookay. :|W

Dee de Italian maffia girl
Mooi! Alleen wel de potentie om verschrikkelijk irritant te worden.

Gene het gekke blonde broertje van Robert Roldan
Super weird maar super goed :D Wat een weirdo :D

Lindsay de andere ballroomgirl
Ook goed maar laat toch niet die impressie achter die Witney bij mij achterliet.

Mariah de krumper
Oh my god! Zo goed! Ik hoop dat ze meer kan!

Murphy de onterfde
Zeer meh.. Vader had gelijk? :P

Derek de arme jongen
Zou dit mijn of Ang's hertje worden? :')

Johnny de creep en Whitney de lady Gaga look alike
Uuuuhhh.. Ze kunnen dansen maar wat een slechte chemistry!

Adrian van 2 jaar geleden
Ik kan me herinneren dat ik vrij gek op hem was maar ik was niet gek op deze auditie, en ook niet op zijn manier van praten enzo.. hm!

Dat jochie dat een beetje een kruising is tussen Billy Bell en Travis
*_* Waarom alleen een paar seconden??

Leroy de dikkie dik
Woah! That was unexpected! Maar natuurlijk niet genoeg voor de show. Kan hij nooit aan.

Vegas week komt eraan :D Waar is dat leuke zusje van Sasha? :(
  maandag 18 juni 2012 @ 15:34:10 #159
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113053266
Oh bedankt voor het antwoord op mijn vraag, Mallie! :D
  maandag 18 juni 2012 @ 19:56:37 #160
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113065606
*** BREAKING NEWS ***

Benji Schwimmer is officieel uit de kast!

Ik ben in shock :'(

:+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 06:36:57 #161
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113085671
What?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 08:35:43 #162
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113086297
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 19:56 schreef Malahide het volgende:
*** BREAKING NEWS ***

Benji Schwimmer is officieel uit de kast!

Ik ben in shock :'(

:+
OMG!!!! Ik wil he... nee.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 juni 2012 @ 09:36:41 #163
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113087306
Opeens bekijk je dit met heel andere ogen hè?

:P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 10:49:48 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113089352
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:29 schreef Saeramir het volgende:Derek de arme jongen
Zou dit mijn of Ang's hertje worden? :')
Ik moet toch echt ff nog een x kijken merk ik :')
L'Amour menaçant:
  donderdag 21 juni 2012 @ 08:57:17 #165
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113176856
Neerlaad staat hier aan.. Voor mij begint SYTYCD pas vandaag O+ ben best benieuwd!
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:02:38 #166
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113176952
Cyrus O+ O+ O+

*kijkende*
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:34:51 #167
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113177703
De High Schoolers groepsdance

:'( _O_ chills (die jongenslift O+)
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:47:13 #168
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178076
Wie was dat hete ding dat de cha cha danste met die balletgriet met die roze lok?
Mine mine mine :9~.
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:51:01 #169
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178186
Wow Zombie, WTF??? Tot de ballroom ronde gekomen en dan gewoon lekker staan te cha cha-en? _O_
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:54:40 #170
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178317
't Is wel de Cyrus & Alexa-show hè?
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:01:24 #171
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178478
Ik moest zo lachen om dit shot. Die gozer met die banaan _O-. Hapomnomnom.

donderdag 21 juni 2012 @ 10:01:50 #172
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113178491
Hier is ie nog steeds aan het neerladen :'(
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:11:00 #173
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178703
Lindsay & Witney :D O+

Mariah ;(
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:17:17 #174
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113178849
Chehon *O*. Wat een sprookjesprins.
En een :9 bounty.
  donderdag 21 juni 2012 @ 10:25:33 #175
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113179084
Okay, 't was leuk. Wel weer veel focus op slechts enkele personen.
Die half-japanse martial arts dude heb ik bv. geloof ik maar één keer op de achtergrond zien langsflitsen.
Geen Natalia Mallory dus.

Volgende week Green Mile & Showcase. Hoi ^O^.
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:49:43 #176
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113202402
Excorcist
Kon me nog steeds niet boeien :')

Belly dancer
Amazing!

Ew krijgt die excorcist-sukkel een applaus voor opgeven? Gatverdarrie.

Arme Teddy! Ik ben nog niet eens een fan van hem maar eerlijk gezegd kan ik me zijn reactie behoorlijk voorstellen. Aan de andere kant had ie beter de eer aan zichzelf kunnen houden en na de eerste paar keer niet meer terug moeten komen. Tja.

Danielle de bacon girl, dat lijkt me nou zo'n lieve schat! Ik had die Shafiq allang een knal verkocht. Aww niet door! Zo jammer.

Die Amelia wordt wel een beetje irritant zeg. Maar wat kan die dansen!

Alexi of Ryan v2 kom op.. Alsjeblieft niet haar in de top 20!

Die Cyrus in de cha cha, zo schattig! Kreeg gewoon een beetje traantjes in mijn ogen!

Tja.. en toen bloedde het allemaal een beetje dood voor mij.. Ik ben eigenlijk nog totaal niet onder de indruk :(
  ESF Reporter donderdag 21 juni 2012 @ 20:26:27 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_113204639
Ze moeten me echt even uit gaan leggen waarom die dansende knot steeds doorgaat. Aan het begin gaf de jury zelfs toe dat ze haar vrijwel met tegenzin steeds naar de volgende ronde stuurde. Ik zag geen verbetering in die bleke kop van d'r maar ik ben ook een dansleek.
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:04:54 #178
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113206957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Ew krijgt die excorcist-sukkel een applaus voor opgeven? Gatverdarrie.
Language, language :(!

Ik snap nooit zo goed waarom dit soort gasten auditie doen als ze bij de eerste vijf minuten choreografie al jankend met de staart tussen de benen afdruipen. Ach ja, hij is nu een internethype en dat mag van mij, want ik vond hem verbijsterend :).

quote:
Arme Teddy! Ik ben nog niet eens een fan van hem maar eerlijk gezegd kan ik me zijn reactie behoorlijk voorstellen. Aan de andere kant had ie beter de eer aan zichzelf kunnen houden en na de eerste paar keer niet meer terug moeten komen. Tja.
Hij is gewoon niet televisiegeniek genoeg met zijn puisten en janksmoel. De waarheid is hard.

quote:
Danielle de bacon girl, dat lijkt me nou zo'n lieve schat! Ik had die Shafiq allang een knal verkocht. Aww niet door! Zo jammer.
Internet is boos omdat ze gecut werd terwijl ze net 8 uur in het ziekenhuis was geweest en ook nog eens voor haar kop geschopt werd terwijl ze de show 'hielp' door nogmaals te dansen met iemand die geen partner had. Vond ik eigenlijk ook wel een beetje.

quote:
Die Amelia wordt wel een beetje irritant zeg. Maar wat kan die dansen!
't Is wel een doos, ja. Ze doet me denken aan die Grace van Australië 3. Dat was ook zo'n ditzy typetje.

quote:
Die Cyrus in de cha cha, zo schattig! Kreeg gewoon een beetje traantjes in mijn ogen!
Cyrus/Stitch is een held. De show kennende zijn er twee scenarios mogelijk: eerste week eruit of een tweede José :D.

quote:
Tja.. en toen bloedde het allemaal een beetje dood voor mij.. Ik ben eigenlijk nog totaal niet onder de indruk :(
Je doet je gloeiende best maar. Enthousiasme damn it o|O ;).

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 19:49 schreef Saeramir het volgende:
Alexi of Ryan v2 kom op.. Alsjeblieft niet haar in de top 20!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
Ze moeten me echt even uit gaan leggen waarom die dansende knot steeds doorgaat. Aan het begin gaf de jury zelfs toe dat ze haar vrijwel met tegenzin steeds naar de volgende ronde stuurde. Ik zag geen verbetering in die bleke kop van d'r maar ik ben ook een dansleek.
Dansende knot _O-.
Bij de cha cha was ze een beetje geforceerd geil aan het kijken en dat was dan opeens haar personality laten zien. Jammer dat Gilkison daarin trapt. Ga er maar vanuit dat ze bij de Top 20/18 zit, dat de show haar enorm gaat pushen ("kijk eens hoe je gegroeid bent!") en dat het publiek haar uitkotst, net zoals God's Gift To Dance van vorig jaar, Ryan.

O ja, superjammer dat dat krumpschatje net voor het einde werd gecut. Hopen dat die twee ballroomblondjes doorgaan, anders worden het weer allemaal contemporarytutten :r.
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:32:05 #179
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113208687
quote:
'So You Think You Can Dance': Zooey Deschanel signs on as first Season 9 celebrity judge

By Liz Kelly Nelson June 21, 2012 2:29 PM ET
"New Girl" star Zooey Deschanel is "So You Think You Can Dance's" first celebrity judge of Season 9. She'll be joining the show for its 200th episode when this year's Top 20 contestants are introduced on Wednesday, June 27. FOX confirmed the news to Zap2it on Thursday (June 21).

Deschanel is a natural go-to girl since she's the star of one of of FOX's latest hits. She's also an accomplished singer who will be making her Broadway debut as Loretta Lynn in a stage adaptation of "Coal Miner's Daughter." Zooey will join regular judges Nigel Lythgoe and Mary Murphy behind the judges' table for a particularly competitive Green Mile. This will be her first stint as a judge for the show. Hopefully, she'll get some pointers from her predecessors, including "Modern Family's" Jesse Tyler Ferguson and "Up All Night's" Christina Applegate.

Ontzettend leuke meid hoor, maar wat weet ze van dans :?.
  donderdag 21 juni 2012 @ 21:45:33 #180
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113209565
Geen verkeerde knaap hoor, die Zwitserse ballet boy Chehon Wespi-Tschopp (what's in a name :+)

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 22-06-2012 10:08:15 ]
  ESF Reporter donderdag 21 juni 2012 @ 22:09:09 #181
87554 Cee
Welluk?
pi_113211217
Zo zo, Wespie Tsjoptsjop! :9~

Ik vond het trouwens zeer onterecht dat rozepluk (die vergeleken werd met Mia tijdens de groepsdans) na de ballroom zo linea recta de laan uit werd gestuurd, ze kreeg nog niet eens een dance for your life kans. En dan zo'n smekende muts wel, dat snap ik niet, dat begrijp ik niet, dat gaat er niet in, dat riekt naar vis. En misschien ben ik in een cynische bui vandaag (lees: mijn hele leven), maar ik vond het een beetje overdreven om dat arme bacon-meisje na een schijnbaar lichte tik tegen het hoofd 8 uur lang in het ziekenhuis te houden. Maar ja, 't kan maar net ongelukkig geschopt zijn.

Effe denken, verder nog wat memorabele dingetjes? Oh ja, wat Mallie zegt, ik snap ook niet dat je aan zo'n programma meedoet, met glans door gaat naar Vegas en bij de eerste choreo al opgeeft omdat je vindt dat het allemaal zo snel gaat. Heeft ie nooit eerder naar de show gekeken? Rare kwiebus. En net nu we een exorcist zo hard nodig hebben, met Tyce onverwijderbaar achter dat bureau geplakt met z'n bitchery en shenanigans.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:06:11 #182
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113215193
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 22:09 schreef Cee het volgende:
Zo zo, Wespie Tsjoptsjop! :9~
Geclaimd door/voor ons voordat de hoompjes weer eens langkomen in dit topique *;!

quote:
Ik vond het trouwens zeer onterecht dat rozepluk (die vergeleken werd met Mia tijdens de groepsdans) na de ballroom zo linea recta de laan uit werd gestuurd, ze kreeg nog niet eens een dance for your life kans. En dan zo'n smekende muts wel, dat snap ik niet, dat begrijp ik niet, dat gaat er niet in, dat riekt naar vis.
Nou stond ze wel als tante Sidonia te chachaën, maar dan nog... dat groepsnummertje dat zij in elkaar gedraaid had was geweldig, met die liftende boys :9~. En dan, rondje verder, tschopptschopp. Jammer hoor. Je zag de verbijstering ook van haar snoetje druipen.

quote:
En misschien ben ik in een cynische bui vandaag (lees: mijn hele leven), maar ik vond het een beetje overdreven om dat arme bacon-meisje na een schijnbaar lichte tik tegen het hoofd 8 uur lang in het ziekenhuis te houden. Maar ja, 't kan maar net ongelukkig geschopt zijn.
Die ziekenhuisdrama's ook altijd :'). Lopen altijd met een dikker sisser af. Nooit dat er eens eentje echt met een dwarslaesie of schedelbasisfractuur achterblijft. Maar zielig was het wel voor baconmeisje. Stomme Nigel :6.

quote:
Effe denken, verder nog wat memorabele dingetjes? Oh ja, wat Mallie zegt, ik snap ook niet dat je aan zo'n programma meedoet, met glans door gaat naar Vegas en bij de eerste choreo al opgeeft omdat je vindt dat het allemaal zo snel gaat. Heeft ie nooit eerder naar de show gekeken? Rare kwiebus. En net nu we een exorcist zo hard nodig hebben, met Tyce onverwijderbaar achter dat bureau geplakt met z'n bitchery en shenanigans.
Hampton O+. Weet je, hoewel ik het :') vind dat 'ie meteen opstapte, is het eigenlijk wel okay dat hij er niet meer bij zit. Hij is namelijk briljant op zijn eigen manier en het zou dan toch wel bijzonder sneu zijn als hij in week 2 gecut zou worden omdat 'ie niet kan jiven of zo :{. Nu blijft hij voor altijd The Exorcist van die mooie auditie.

Er circuleren overigens al een hoop spoilers op de nets over de top 20/18, voor de geïnteresseerden. Ik zal niks verklappen. Alleen dat er weer een overload aan contemporarietjes is, maar daar verraad ik natuurlijk niks mee O-).

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 22-06-2012 07:57:15 ]
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:16:12 #183
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113215830
Ik reserveer die chachapartner van de roze pluk ook alvast voor mij :9. Dat daar straks geen gedoe over komt.

Blake Zelesnikar, geloof ik.
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:41:42 #184
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113217340
O ja, nog even een dagafsluitertje, iets leuks voor Cee voor morgenvroeg bij het opstaan...

Pasha doet weer mee aan Striclty dit jaar *O* *O* *O*
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:53:12 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113217924
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:32 schreef Malahide het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ontzettend leuke meid hoor, maar wat weet ze van dans :?.
Mja ach, dat is bij de modern family ginger ook zo :{
L'Amour menaçant:
  donderdag 21 juni 2012 @ 23:54:05 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113217982
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:45 schreef Malahide het volgende:
Geen verkeerde knaap hoor, die Zwitserse ballet boy Chechon Wespi-Tschopp (what's in a name :+)

[ afbeelding ]
Hij is hard op weg mijn 2012 hertje te worden :Y
L'Amour menaçant:
  vrijdag 22 juni 2012 @ 00:05:14 #187
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113218481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja ach, dat is bij de modern family ginger ook zo :{
Die heeft tenminste nog in musicals 'gedanst' :D.
Zooey lijkt me dan wel weer zo'n meisje dat op haar 3e al op ballet zat.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:54 schreef Ang3l het volgende:
Hij is hard op weg mijn 2012 hertje te worden :Y
Tschoppie joppie, zou Inge zeggen.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 05:33:05 #188
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113222126
Jongens _O-

Is het heel erg dat ik het hardst moest lachen om

quote:
Die ziekenhuisdrama's ook altijd :'). Lopen altijd met een dikker sisser af. Nooit dat er eens eentje echt met een dwarslaesie of schedelbasisfractuur achterblijft.
? :')
  ESF Reporter vrijdag 22 juni 2012 @ 07:46:28 #189
87554 Cee
Welluk?
pi_113222592
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 23:41 schreef Malahide het volgende:
O ja, nog even een dagafsluitertje, iets leuks voor Cee voor morgenvroeg bij het opstaan...

Pasha doet weer mee aan Striclty dit jaar *O* *O* *O*
ljdf;lkajdfakjdsf;lkjadf;kj

O+ O+ O+ O+
  vrijdag 22 juni 2012 @ 07:51:25 #190
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113222642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 05:33 schreef Saeramir het volgende:
Jongens _O-

Is het heel erg dat ik het hardst moest lachen om

[..]

? :')
De mate van overdrijving in deze opmerking is eender aan de mate van overdrijving die de show tentoonstelt wanneer een der dansers zich blesseert.

O-)
  vrijdag 22 juni 2012 @ 07:51:47 #191
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113222646
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 07:46 schreef Cee het volgende:

[..]

ljdf;lkajdfakjdsf;lkjadf;kj

O+ O+ O+ O+
Nou hè :D?

En Nicky van Westlife schijnt getekend te hebben.
Geen idee wie dat is, maar jouw liefde voor boybands kennende zal dat ook wel goed nieuws zijn.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:12:31 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_113222841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 09:02 schreef Malahide het volgende:
Cyrus O+ O+ O+

*kijkende*
Ik ben nu al een beetje cyrus-moe en dat komt puur door de overkill aan hem, niet door zijn persoonlijkheid of zijn dansen.
L'Amour menaçant:
  ESF Reporter vrijdag 22 juni 2012 @ 20:23:08 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_113249523
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 07:51 schreef Malahide het volgende:

[..]

Nou hè :D?

En Nicky van Westlife schijnt getekend te hebben.
Geen idee wie dat is, maar jouw liefde voor boybands kennende zal dat ook wel goed nieuws zijn.
:D Ja hoor, prima!

Euhm, nou ja, het had me nog leuker geleken als het een Howard Donald van Take That zou zijn. Wauw, hoe langer ik erover nadenk, hoe toffer ik het idee vind.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 21:52:45 #194
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113254103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:23 schreef Cee het volgende:

[..]

:D Ja hoor, prima!

Euhm, nou ja, het had me nog leuker geleken als het een Howard Donald van Take That zou zijn. Wauw, hoe langer ik erover nadenk, hoe toffer ik het idee vind.
Of Jason Orange. Kan 'ie mooi met Kristina. Die is orange.
  zaterdag 23 juni 2012 @ 08:41:11 #195
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113267020
Even dit topic 'vervuilen' met nog meer Strictly nieuws. Welke voormalige SYTYCD-er is er als nieuwe pro vastgelegd?

Kaaaaaren Hauerrrrrrr!!!

Yes yes yes! Hot latina mama en ook supergoed in Burn The Floor.
  ESF Reporter zaterdag 23 juni 2012 @ 09:47:20 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_113267685
Ik moest haar googlen en nog gaat er geen belletje rinkelen. :@ Maar ze lijkt me wel tof!
  zondag 24 juni 2012 @ 06:17:48 #197
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_113302672
Ik moest haar ook googlen en dat vond ik eigenlijk wel heel erg! :'(

Maar natuurlijk herinner ik me haar nog. JOEHOEEE! Kan nu al niet wachten tot Strictly weer begint, misschien vind ik Strictly stiekem wel even leuk als SYTYCD :')

Cee:
;)
  ESF Reporter zondag 24 juni 2012 @ 08:51:58 #198
87554 Cee
Welluk?
pi_113303033
Ah, ziiijjj! Tof, echt zo'n Hot Tamale, Strictly mist nog een zuid-amerikaanse hot tamale dus een mooie toevoeging. ^O^
  zondag 24 juni 2012 @ 17:38:24 #199
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_113321190
Ja zijjjjjj! Zij was gekoppeld aan dat glijerige donkere fotomodel Kevin. Volgens mij kregen zij een hele idiote Wade Robson-dans (iets met autobanden), en werd zij toen geëlimineerd. Te vroeg.
  zondag 24 juni 2012 @ 17:42:20 #200
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_113321350
vinden jullie mary niet irritant (haar stem is vreselijk) ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')