Deze auditie-aflevering stak wat bleekjes af tegen de emotionele roller coaster van vorige week.
De hoogtepuntjes:
Eliana Cirque du Soleil poledancer: prachtige auditie, zij lijkt een perfecte kandidaat voor SYTYCD. Haar benen

! Al die vajayjay-shots hadden voor mij niet gehoeven, overigens.
Martial arts dude Cole: nice, krachtige uitstraling ook
Jasmine & Marshea: hem herinner ik me nog wel van eerdere jaren. Ongelooflijk, zes weken na een coma

. Allebei interessant genoeg voor een verdere ronde. Jasmine is a sexy lil’ mama.
Sam Lenarz: elfje! Alleen tenenkrommend hoe haar huilverhaal er door Mary uitgetrokken werd

.
Megan: Sonya Tayeh, where are you?
Grote tapper uit compilatie: yes yum!
Geblondeerde Sacha-kloon uit compilatie: you go girl!
En de rest:
Alexa (Ryan Ramirez 2.0): ben ik nou de enige die compleet niet warm of koud werd van haar

?
Johnny Waacks: OMG America, MASTURBATIE, HET BESTAAT!!! Get over it! Cute as a button, maar technisch onvoldoende.
Orange County snor: wat een figuur

. Nice. Jammer dat ‘ie niet verder kwam.
Ninja Twins: ik voel Ang3ls ergernis all the way from Eindje via mijn beeldscherm binnenkomen lol

. Beetje teveel van het gayde (oops, slecht woordgrapje). Snap ook niet waarom er > 5 minuten besteed moeten worden aan kandidaten die sowieso niet doorgaan omdat ze te oud zijn.
David met zijn hoepel: knap, maar het boeide me hooguit 30 seconden.
Ballet ballet guy: o Lord. Wat een slecht toneelstukje zeg

. Bah. Doe maar een van die balletdansers van vorige week.
Teddy! Bijzondere jongen. Zou hij eindelijk door Vegas komen? Denk het niet, ik zie hem gewoon niet overtuigend partneren met een meisje.
Jonathan de Italiaan: laat hem lekker aerobics gaan geven of zo, nog liever die whole lotta woman uit het publiek door dan hij. Vegas, Mary, really

???
En tot slot: Jesse

Tyler

Ferguson (al snap ik niet zo goed wat hij daar deed, maar ach…)
Rollebolleke omg omg

, mijn hart slaat over elke keer dat hij in beeld komt. En daarna moet ik douchen want dan voel ik me vies.
En o ja o ja o ja: WAAR ZIJN MIJN LATIN STUDS?