SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers tot topic #100.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!![]()
Dit klinkt zo skeer.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb assie gevonden onder mijn bankThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:31 schreef Allure_ het volgende:
Hmm Chai er worden DM's gepost. Just sayin'.
![]()
Eens, maar het kwam over dat je onder je bank aan het zoeken was of je ergens nog shit kon vinden. Desperate wel, maar chillquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Als jij drugs vind in je eigen huis zou je ook denken, o wauw![]()
Ik wil ook, maar ik ben aan het minderen/stoppen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Jij snitcht juist daarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom hier posten, als mensen het daar zelf ook wel kunnen lezen SNITCH.. Alsof iedereen die bagger leest daar.
![]()
Alsof ik niet weet dat jij daar alles mee leest, einstein.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij snitcht juist daar. Alsof iedereen die bagger leest daar.
![]()
Waar gaat deze discussie nog over, echt
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof ik niet wat dat jij daar alles mee leest, einstein.? Het wordt steeds gekker hier. As if
.
![]()
Vinden jullie zelfgemaakte bami of bami van de chinees lekkerder?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
He maar even serieus Ally. Stiekem kick je wel op al die negatieve aandacht vanuit fernandes. of niet?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ik wou een sigaret opsteken en aansteker viel onder de bank, vervolgens ik blind graaien met mijn hand kon hem niet vinden. Kijk eronder en zie een zakje in de vertequote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:34 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eens, maar het kwam over dat je onder je bank aan het zoeken was of je ergens nog shit kon vinden. Desperate wel, maar chill![]()
Ik wil ook, maar ik ben aan het minderen/stoppen.![]()
![]()
Nee ik heb geen Indische connecties ineens die roti voor mij koken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik wil wel over roti praten, heb je het nou eindelijk gegeten?I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Je bent niet on top of your game vandaag, dWc. Jammer. Bij deze stop ik de discussie dan ook, omdat de rest van Fernandes over leuke dingen wil praten. Best begrijpelijk ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]? Het wordt steeds gekker hier. As if
.
.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: