sowieso snoep etenquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef Juminelle het volgende:
Bah, M&M's. Ik eet mezelf echt altijd misselijk met die dingen
M&m's zijn idd evil!quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Apart, ik vind Tilapia meestal lekkerder juist
Bah, M&M's. Ik eet mezelf echt altijd misselijk met die dingen
Mag ik jou inhuren als kok? Ik heb zoveel moeite om fatsoenlijk te koken, omdat ik het haatquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:58 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso snoep eten.
Wat je bij mij in huis niet vind zijn snoep,koek, chocolade en chips
Dat slaat ook gewoon nergens op. Dat is net zoiets als seks niet lekker vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:07 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik de enigste die M&M's gewoon niet lekker vind?
En dan vind je mij raar dat ik chocoladecake, mousse, puding,vla en taart niet lekker vindquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:07 schreef tliciouz het volgende:
Ben ik de enigste die M&M's gewoon niet lekker vind?
Ja want dat is ook raar. Want chocoladequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan vind je mij raar dat ik chocoladecake, mousse, puding,vla en taart niet lekker vind
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mag ik jou inhuren als kok? Ik heb zoveel moeite om fatsoenlijk te koken, omdat ik het haat.
Ik vind het ook vrij duur om iedere dag uitgebreid en vers te kokenquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:29 schreef wise het volgende:
[..]![]()
had ik eerst ook hoor. Maar gewoon een kookboek pakken, en dan een willekeurige pagina uitzoeken en dat maken. Smaakt het niet, pech, en smaakt het wel dan heb je weer iets om over op te scheppen![]()
Chips en of koekjes haal ik alleen als er visite komt. Koop ik dan meestal op de dag zelf en dan met mate
Nog Franse deernes je bed in weten te lokken met je swag?quote:
Wat, wat!?quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan vind je mij raar dat ik chocoladecake, mousse, puding,vla en taart niet lekker vind
binnen 10 min of binnen 1,5 uur maakt toch niet uit. Als het maar smaaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij duur om iedere dag uitgebreid en vers te koken. Gisteren had ik een pasta gemaakt die echt buitenaards lekker was
. Maar dat was ook binnen 10 minuten klaar, want meer geduld heb ik niet
. En ik maak er ook een sport van om zin min mogelijk pannen te gebruiken
.
Hier heb je M&M's met chocomoussevullingquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want dat is ook raar. Want chocoladeMaar M&M's hebben gewoon een vieze smaak.
Ik heb er gewoon geen geduld voorquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:33 schreef wise het volgende:
[..]
binnen 10 min of binnen 1,5 uur maakt toch niet uit. Als het maar smaakt![]()
en dat van die pannen ken ik
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:35 schreef o.us het volgende:
Ik heb trouwens al maanden niet gesnoept, vind ik knap van mezelf.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier heb je M&M's met chocomoussevulling![]()
.
Ik heb het toch niet gesnoept, het idee alleen al van M&M's met chocomoussevullingquote:
Oh, damnquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Hier heb je M&M's met chocomoussevulling![]()
.
Wat een hoop smoesjes verzin jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen geduld voor. Sowieso is het nu ijskoud in onze keuken, dus dat hou ik niet vol
. Dus als jij nu eens komt koken.
Hehequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een hoop smoesjes verzin jijGewoon jas aan en koken, boven het fornuis krijg je 't vanzelf wel warm.
Haha die zag ik gister ook ja, kankerziek.quote:
Kanker, hebben de Japanners zeker weer verzonnenquote:
Die ken ik ja, zieke shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |