1 2 3 4 5 6 7 | geel 1 punt rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
En ik voor de GLquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:15 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Inschrijflijst:
1. ScudRaket met Ladderzatsquad [208243]
2. BrandX met FC James's [360592]
3. GotC met Filleadh Mor (213042)
4. YUR met Koning.Keizer.Admiraal. (816532)
5. MrMoon met Dynamo Groningen (504765)
6. Proud2beDiepfries met SC diepFries (1295088)
Uiteraard ga ik weer voor de VJ-award
Faalhazen dat we er zijn. Toch is het goed om ambities te hebbenquote:
Super!quote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef ScudRaket het volgende:
Beter laat dan nooit: Week 3:
Waar BrandX voorspoedig vertrekt
[ afbeelding ]
NB: BrandX had WO
ik zeg goed bezigquote:Op zondag 11 maart 2012 22:22 schreef ScudRaket het volgende:
Beter laat dan nooit: Week 3:
Waar BrandX voorspoedig vertrekt
[ afbeelding ]
NB: BrandX had WO
ach ja ik heb een rode en een blauwe..quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
en nu wachten op voorspelbare reacties![]()
Nee joh, zo zijn wij hier niet!quote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
Heb OpVullie al een tijdje hier niet meer waargenomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 13:18 schreef YUR het volgende:
Drie rode sterren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Door wat privéproblemen ben ik de laatste tijd weinig online geweest. De uitslag van het seizoen ga ik nu berekenen. Voor het komende seizoen blijven de huidige deelnemers meedoen. Eenieder die nog extra mee wil doen moet dat voor komende week (31 juni) 20.00 uur aangeven!!!quote:
geen probleem man. er zijn belangrijkere zaken in het leven dan Hattrick..quote:Op zondag 24 juni 2012 21:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Door wat privéproblemen ben ik de laatste tijd weinig online geweest. De uitslag van het seizoen ga ik nu berekenen. Voor het komende seizoen blijven de huidige deelnemers meedoen. Eenieder die nog extra mee wil doen moet dat voor komende week (31 juni) 20.00 uur aangeven!!!
Je bent erbij!quote:Op maandag 25 juni 2012 10:10 schreef NelisZ het volgende:
Bij deze wil ik mij dan graag weer opgeven voor deelname
Kijken of ik na een gemist seizoen mijn derde VJ kan binnenhalen...
Ik waardeer je eerlijkheid dF! Ik heb er nog eens naar gekeken en je hebt gelijk! Ga ik nou zelf GL winnen?quote:Op zondag 24 juni 2012 23:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
"Welkom terug" Scud, hoop dat alles inmiddels weer wat beter gaat / in rustiger vaarwater is gekomen.
Dank uiteraard ook voor het verwerken van de resterende wedstrijden en opmaken van de eindstand. Hoewel het me waarschijnlijk de 3e (??) GL-winst op rij gaat kosten, gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat je deze post volgens mij nog niet hebt verwerkt/aangepast, de competitiewedstrijd van 06/05 in ronde 11 had ik zeker geen -3..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |