Goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hai, hoe gaat het met poetel?
Dan moet ik eerst opruimenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
opgenomen met de webcam
![]()
![]()
![]()
Poetelcam![]()
![]()
Mogen we een live feed?
De mijne nu ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
iszo! Mijn favo roodachtige
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst opruimen
En de helft van de tijd zit hij in de slaapkamer, dus kan je hem niet zien (het gaat mij vooral om het geluid)
Dat is wel super fijn! Kan je voortaan met een gerust hart van huisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goed.![]()
Hij was vandaag voor het eerst alleen terwijl ik aan het werk was. Muts die ik ben heb ik de halve middag aan hem zitten denken(het is maar goed dat ik geen kinderen heb, ik zou geen moment rust meer hebben
).
Maar het is goed gegaan, ik heb het opgenomen met de webcam. Hij heeft voor zover ik nu kan zien een enkele keer een jank laten horen die de buren misschien zouden kunnen horen, maar is over het algemeen stil.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fijn dat het goed gaat met hont Schaar!
Heb je base en top coat hier liggen trouwens.
Kwam eigenlijk wel goed uit dat het er nog niet op stond. Nu viel m'n saldo extra mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JEEEEJJJJ!
*o fuck a duck, zal snel geld overmaken*
En ik ben heel blij dat het goed gaat thuis.
Mijn vorige hond had dus verlatingsangst en blafte en jankte aan 1 stuk door als hij alleen was. Dat is echt vermoeiend, want dan kan je dus niet eens een kwartiertje weg zonder dat de buren daar last van hebben
Nagelriemen lakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
http://www.addictedtoalif(...)rry-m-raspberry.html
Die is heul zo erg nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Waarom maken mensen foto's van hun nagels en zetten die online, als ze helemaal niet netjes kunnen lakken?
http://www.addictedtoalif(...)rry-m-raspberry.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |