volgensmij heb ik laatst nog zwarte gezien.. maar weet het niet zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oh wat tof!![]()
Ik zoek gewoon zwart kant, mag wel een kleurtje doorheen zitten maar liever niet.
http://www.hunkemoller.nl/jarretels-maat-s-xl-3.htmlquote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oh wat tof!![]()
Ik zoek gewoon zwart kant, mag wel een kleurtje doorheen zitten maar liever niet.
Ik zal mijn ogen openhouden! Ik ga waarschijnlijk morgen toch wel langs de stad dus ik zal kijken! Welke maat moet je, dan kan ik ook kijken of jouw maat er uberhaupt tussen hangt. Kan dan later altijd even via PM overleggen of je wilt dat ik hem voor je meeneem/opstuur. Als er uberhaupt iets hangt hier in Groningen!quote:Op maandag 13 februari 2012 16:32 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oh wat tof!![]()
Oke dat is handigquote:Op maandag 13 februari 2012 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zal mijn ogen openhouden! Ik ga waarschijnlijk morgen toch wel langs de stad dus ik zal kijken! Welke maat moet je, dan kan ik ook kijken of jouw maat er uberhaupt tussen hangt. Kan dan later altijd even via PM overleggen of je wilt dat ik hem voor je meeneem/opstuur. Als er uberhaupt iets hangt hier in Groningen!
Die is online uitverkochtquote:Op maandag 13 februari 2012 18:08 schreef electronique het volgende:
[..]
http://www.hunkemoller.nl/jarretels-maat-s-xl-3.html
Prima! Ohja, en budget?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:52 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke dat is handigIk denk dat ik M/38 moet hebben. Heel tof van je!
Ah, bruikbare tips! Dankjewelquote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan beter niet via retourbon werken want dat duurt eeuwen. Eerst duurt het al lang voordat het in Zweden terug is en dan nog lang voordat de nieuwe maat bij jou is. Retourkosten zijn inderdaad 1 euro, maar als je een deel van de bestelling houdt dan betaal je ook de 4,90 aan verzendkosten oftewel; als je een deel houdt en een deel terugstuurt dan betaal je 5,90.
Wat je het beste kan doen is die ene terugsturen, maat kleiner bestellen en er een mailtje of belletje achteraan gooien van; de actie afgelopen, geen korting nu, maar mag ik alsjeblieft de korting? En dan komt alles vrijwel altijd helemaal goed.
En als je alles terugstuurt betaal je dus ook 5,90quote:Op maandag 13 februari 2012 14:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je kan beter niet via retourbon werken want dat duurt eeuwen. Eerst duurt het al lang voordat het in Zweden terug is en dan nog lang voordat de nieuwe maat bij jou is. Retourkosten zijn inderdaad 1 euro, maar als je een deel van de bestelling houdt dan betaal je ook de 4,90 aan verzendkosten oftewel; als je een deel houdt en een deel terugstuurt dan betaal je 5,90.
Wat je het beste kan doen is die ene terugsturen, maat kleiner bestellen en er een mailtje of belletje achteraan gooien van; de actie afgelopen, geen korting nu, maar mag ik alsjeblieft de korting? En dan komt alles vrijwel altijd helemaal goed.
Dat was altijd nog 1 euro, want dan hoef je de vzk niet te betalen.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:24 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
En als je alles terugstuurt betaal je dus ook 5,90
Sorry snap je niet helemaal, je hoeft dan maar 1 euro te betalen?quote:Op maandag 13 februari 2012 19:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was altijd nog 1 euro, want dan hoef je de vzk niet te betalen.
quote:Met alle bestellingen wordt er een voorgedrukt adreslabel meegestuurd dat je kunt gebruiken als je artikelen wilt terugsturen. In dat geval bedragen de retourkosten slechts ¤ 1,- ongeacht het aantal artikelen dat je terugstuurt. Stuur je de volledige bestelling terug, dan hoef je de verzendkosten niet te betalen. In dat geval betaal je alleen de retourkosten à ¤ 1,-. Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan betalen wij natuurlijk de retourkosten.
nee idd, alles is zo saai.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ze hebben wel 50% korting op geselecteerde items, maar ik vond er weinig aan.
Ja zoiets, volgens mij waren die H&M dingen toen helemaal niet duur, <10 euro..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Prima! Ohja, en budget?Max. rond de 10-15 euro denk ik?
Mwah viel soms best tegen vond ik, voor H&M en haar kwaliteit.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:42 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Ja zoiets, volgens mij waren die H&M dingen toen helemaal niet duur, <10 euro..
Apeldoorn/Deventer een optie?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik woon dichtbij Almelo, en daar is echt een kleine prutwinkel waar ze meestal niet zoveel hebben.. ook in Hengelo/Enschede hebben ze meestal niet zoveel maar moet toegeven dat ik daar nog niet specifiek naar jarretelgordels heb gezocht..
Ik hoop eigenlijk gewoon dat ze terugkomen in de webshop.
een weekje ofzo. Ik heb het wel eens vrijdag teruggestuurd en dinsdag was het verwerkt. Maar het duurt ook wel een iets langer.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:16 schreef Nyan het volgende:
Even een vraagje voor de retourzenders onder jullie: Hoelang duurt het voordat een door jou geretourneerd pakje (via Kiala punt) bij H&M wordt ontvangen en verwerkt? Heb begrepen dat dat enige tijd kan duren en vaak wordt omgezet in een tegoedHoe werkt zoiets icm een maandfactuur? Waren de retouren dan wel tijdig verwerkt en dus van het totaal afgetrokken?(eigenlijk gewoon allemaal uit interesse, voor eventuele toekomstige aankopen...
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |