27e? Ja hoor moet lukken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Reflectionne het volgende:
Oke we moeten goed voorbereiden en ik mis nog een aantal mensen die er wel vaker bij zijn + Bierrie had zijn belofte?![]()
Deze mensen zijn aanwezig:
Reflectionne
Momo
Muis
maen
Saxofoontje
Jappas
Zelf probeer ik dit jaar vrijwilliger te worden bij de bar oid in een feesttent. Paar avondjes tappen, maar wel verder volledige toegang tot de feestjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:24 schreef Reflectionne het volgende:
Goede reis en succes in de ikea
Ik heb nu alweer zin in de AID, ik wil mentor worden!
Jep! Zat op de zevende van het forum vandaag. Docent bij ons bleef echter maar gewoon doorgaan en ging improviseren met een whiteboard etc. Kwam niet echt lekker uit de verfquote:Op maandag 13 februari 2012 16:16 schreef dralion13 het volgende:
En dan gaat in eens de helft van je college niet door omdat de elektriciteit op het forum uitvalt :S
Periode 4, eerste week. Volg zelf momenteel een whole day course. Enkel beetje jammer dat tot dusver alles herhaling voor mij is. Maar ach dat heb je soms wel eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm er gebeurd hier weinig... Welke week en periode is het op de uni?
Wat stom dat je de sleutels nog niet hebt gekregen muis.. :/quote:Plannen: We gaan dus eten bij Muis? En we delen de gerechten op? Zijn er allergieën? Wel vego's toch?
Wie maakt wat?
Aanwezig:
Reflectionne: Iets voor bij de koffie (geen gerecht van de maaltijd, is dat goed? Anders doe ik wat anders)
Momo: Bijgerect, aardappelgratin (vega)
Muis: Bijgerecht, groenten
maen
Saxofoontje
Jappas: Nagerecht
Dralion13
Bierie
quote:Plannen: We gaan dus eten bij Muis? En we delen de gerechten op? Zijn er allergieën? Wel vego's toch?
Wie maakt wat?
Aanwezig:
Reflectionne: Iets voor bij de koffie (geen gerecht van de maaltijd, is dat goed? Anders doe ik wat anders)
maen:
Saxofoontje: Hoofdgerecht wat?
Dralion13: Hoofd/bijgerecht: Hartigetaart of Pastasalade
Bierie:
Ik wil wel proberen een toetje te maken. Desnoods maak ik vantevoren iets. Ik heb nog geen idee wat.quote:Plannen: We gaan dus eten bij Muis? En we delen de gerechten op? Zijn er allergieën? Wel vego's toch?
Wie maakt wat?
Aanwezig:
maen:
Saxofoontje: Hoofdgerecht wat?
Dralion13: Hoofd/bijgerecht: Hartigetaart of Pastasalade
Bierie: Zal ik een poging tot toetje doen?
hehe maar geen onbekende gekken...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:21 schreef jappas het volgende:
Die heb je ook als je het via PM doet, in ieder geval 7.
Aha. Even over heen gelezen. We komen er denk ik wel uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:24 schreef jappas het volgende:
@ Bierie: Voor de duidelijkheid even, met nagerecht bedoelde ik ook toetje. Maar er kan natuurlijk nooit genoeg zijn. Of er mensen iets niet mogen eten is wel handig om aan te geven ja! Iemand die een intolerantie/allergie voor iets heeft?
Sinds Dinsdag wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:42 schreef Reflectionne het volgende:
Hejappas, saxo en ik waren ook in de Woeste! Zo groot is het daar niet.. ben jij een Codonner?
Dat heb ik dan helaas gemistquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:40 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik was een van de personen met zo'n cool hoedje op, ging op een gegeven moment bitterballen rondbrengen
wij hebben genoeg, desnoods tussendoor ff afwassen, maar genoeg soepkommen zijn er !quote:Op maandag 27 februari 2012 17:03 schreef Reflectionne het volgende:
Muis heb je genoeg bestek/borden etc? (En iets waar soep uit/in gegeten kan worden?)
dat is idd eng!quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:08 schreef Reflectionne het volgende:
Mijn colloquium datum staat vast, dat vind ik eng
Hmm niet echt. Ik slijt mijn dagen van 09:00 tot 17:30 op de 7e verdieping van het forum. Reuze spannend allemaal.... Maar niet heusquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
hier gebeurd te weinig...
Niemand wat meegemaakt?
Done!quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:40 schreef maen het volgende:
willen jullie iets voor me doen?![]()
hier even je stem uitbrengen: http://wageningen.leukstedispuut.nl/candidate/details/2877/ mijn dank is groot!
Jammer inderdaad! Je had iets aangeboden gekregen na je afstuderen? Welk vakgebied? Waren er geen mogelijkheden om je onderzoek uit te breiden met bijvoorbeeld labwerk/interviews/dataset-analyse? Ik kan mij indenken dat vier jaar lang artikelen doorploegen om er dan vervolgens zelf weer iets zinnigs over te schrijven, inderdaad nogal doorbijten is. Soms loont wachten overigens wel; misschien komt er binnenkort namelijk wel een passende/uitdagende functie vrij...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef Zith het volgende:
Ph.D aanbod afgewezenZie het mezelf niet doen om nog eens 4 jaar literatuur door te spitten... maar ergens toch wel jammer.
Ruilen?quote:
graag!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:51 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik moet een project afronden voor advanced bio-informatics. Verslag schrijven voor a.s. Maandag. Presentatie doen Vrijdag. En morgen les gaan geven op een HBO waar ik vanavond nog de voorbereiding voor moet doen
ik gok dat het hier 5 min duurde... heb er niet zoveel last van gehad, want laptop. En ik geloof dat heel Wageningen ff zonder zat.quote:Op woensdag 7 maart 2012 12:09 schreef bioloogje het volgende:
En toen klapte hier de stroom er even uit. Allemaal huisgenoten in paniek, want verslagen...
Maar na een minuutje was ie weer terug. Iemand anders ook last van gehad?
Lijkt wel alsof er altijd wat is met de electriciteit in Wageningenquote:Op woensdag 7 maart 2012 12:43 schreef jappas het volgende:
We zaten hier ook eventjes zonder ja, niet bijster veel last van gehad. Kon alleen niet meer Fokken.
* dralion13 durft de straat niet meer opquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
yeah ik kan weer racen door Wageningen. Ik heb weer een fiets!
Weer niet goed (en niet tijdig) gecommuniceerd. Slecht hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 11:57 schreef jappas het volgende:
http://www.pulsewageninge(...)-de-dam-in-amsterdam. Stonden ze afgelopen maandag in ieder geval ook voor op het forum.
ik ben ff insider op dit gebied...quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:40 schreef Bierie het volgende:
[..]
Weer niet goed (en niet tijdig) gecommuniceerd. Slecht hoor.![]()
Terwijl er echt wel wat standpunten zijn die verdedigd moeten worden. Maar ja als ik telkens anderhalve dag vantevoren hoor over een manifestatie kan ik niet 1,2,3 alles overhoop gooien.
Sowieso moeten die studentenbonden iets aan media management gaan doen. Dat de lsvb bijvoorbeeld de staat ging dagen vanwege de langstudeerboete icm rechtszekerheidsbeginsel. Hoor je helemaal niks meer over.
Waarom is er dan niet besloten om de landelijke manifestatie verder naar voren te zetten (halverwege Mei bv net voor de uitspraak). Dan heb je een aanloop waarmee je iedereen kan informeren en betrekken bij je manifestatie. Nu loop je het risico dat er weer een handjevol mensen op een plein ergens staan en het weer weggehoond gaat worden onder het motto: 'Zie je nou wel die studenten zijn zelfs te lui om te demonstreren gezien de opkomst'.quote:Op woensdag 21 maart 2012 18:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik ben ff insider op dit gebied...
wat betreft de demonstratie van a.s. vrijdag. Het is vorige week pas officieel bekend gemaakt dat dit een landelijke manifestatie werd. Daarnaast moest er achter de schermen nog wel wat gedaan worden om dit kenbaar te maken. De studentenbond moet dit soort acties naast hun gebruikelijke klussen doen. Beter konden wij het ook niet timen...
De rechtzaak loopt nog, en ik geloof dat in mei ergens de uitspraak is. Maar daar zul je nog wel meer van horen.
Mocht je nog een paar handen kunnen gebruiken hoor ik het wel!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
het heeft allemaal te maken met de planning van hoe het wetsvoorstel door de kamers gaan. En deze demonstraties van deze week zijn niet het einde hoor, er staat nog veel meer op het programma!
Laten we zeggen dat deze week een opwarmetje was voor verdere activiteiten.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
het is stil hier...
na weken soggen, ben ik vandaag maar eens langs mijn scriptiebegeleider gegaan.
En begin nu dan maar ook weer aan mijn scriptie te schrijven...
Gefeliciteerd! Heel fijn!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:55 schreef bioloogje het volgende:
Woehoe, ben aangenomen voor de opleiding in Rotterdam. In September ga ik daar aan de slag. Ben vanaf vandaag op zoek naar woonruimte daar. Dan ben ik officieel na 7 jaar geen Wageninger meer.
Ben er zelf ook blij mee ja!quote:
gefeliciteerd! ben alleen even kwijt wat je nou zou gaan doen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:55 schreef bioloogje het volgende:
Woehoe, ben aangenomen voor de opleiding in Rotterdam. In September ga ik daar aan de slag. Ben vanaf vandaag op zoek naar woonruimte daar. Dan ben ik officieel na 7 jaar geen Wageninger meer.
Een inserviceopleiding tot radiodiagnostisch laborant. Dus leren om met verschillende apparaten als rontgen, ct en mri's te werken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef maen het volgende:
[..]
gefeliciteerd! ben alleen even kwijt wat je nou zou gaan doen...
ow nicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Een inserviceopleiding tot radiodiagnostisch laborant. Dus leren om met verschillende apparaten als rontgen, ct en mri's te werken.
Ben je daar weer aan het werk dan? Hoorde al dat ze weer mensen nodig hebben. Maar yep we hadden een oefenpot in Arnhem. Gelukkig wel gewonnenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef maen het volgende:
je mag trouwens wel even hallo komen zeggen als je toch zo lang voor de sporthal staat te wachtenhadden jullie wedstrijd?
Dank je!quote:
jep, sinds 2 maanden weer terug. Nog net zo hard werken als vroegerquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:52 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ben je daar weer aan het werk dan? Hoorde al dat ze weer mensen nodig hebben. Maar yep we hadden een oefenpot in Arnhem. Gelukkig wel gewonnenMaar zal de volgende keer wel even hallo komen zeggen hoor
[..]
Dank je!
Haha,we hadden ook wat kleine buitenlandse jongens bij ons... Kan me voorstellen dat je ze aanziet voor hangjeugd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef maen het volgende:
[..]
jep, sinds 2 maanden weer terug. Nog net zo hard werken als vroegerhaha we dachten eerst dat jullie hangjeugd waren, met die krat bier enzo
maar toen herkende ik sommigen, en toen mochten jullie blijven staan van de baas
er wordt op die trap best vaak gehangen, dus vandaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha,we hadden ook wat kleine buitenlandse jongens bij ons... Kan me voorstellen dat je ze aanziet voor hangjeugd.en als er dan ook nog 1 een krat bier bij zich heeft voor zijn verjaardag...
Maar tof dat je er weer werkt. Nog een keer dienst op woensdag avond?
Colleges geven? Coolquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:25 schreef Bierie het volgende:
Ik heb weinig nieuws.
Behalve dan dat ik nu in een niet nader te noemen hogeschool in een practicum zit waar ik colleges voor geefIdeale bijbaan trouwens!
Maar in ieder geval het topic weer met een extra post gevuld
Wow, heftig.. en waarom door brand te stichten in een flat waar heel veel mensen wonen? :squote:Op woensdag 28 maart 2012 17:29 schreef maen het volgende:
die brand in Dijkgraaf gisteren schijnt poging tot zelfdoding te zijn geweest...
tsja.. als je jezelf zo kwijt bent dat dat je laatste uitvlucht is, kan ik me voorstellen dat je daar dan niet meer bij nadenkt...quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Wow, heftig.. en waarom door brand te stichten in een flat waar heel veel mensen wonen? :s
Dat zal dan wel zo zijn ja.. moeilijk voor te stellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:34 schreef maen het volgende:
[..]
tsja.. als je jezelf zo kwijt bent dat dat je laatste uitvlucht is, kan ik me voorstellen dat je daar dan niet meer bij nadenkt...
ja, zeker.. hoe ontzettend slecht moet je je dan wel niet voelen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Dat zal dan wel zo zijn ja.. moeilijk voor te stellen
ja, dat is zelfs bevestigd..quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:44 schreef dralion13 het volgende:
Wat serieus, lijkt het poging tot zelfdoding te zijn
Ik heb gehoord dat het iemand van SSR is bij mij uit het jaar
dat het om een eerstejaars van SSR gaat is bevestigd door een huisgenoot die nu op stage is, en dat het poging tot zelfdoding was staat op de site van de Gelderlander dacht ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:06 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Is beide bevestigd of alleen dat het poging tot zelfdoding was?
Die poging had ik gelezen ja.. Heftig zeg..quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:10 schreef maen het volgende:
[..]
dat het om een eerstejaars van SSR gaat is bevestigd door een huisgenoot die nu op stage is, en dat het poging tot zelfdoding was staat op de site van de Gelderlander dacht ik.
Vorige keren: Datamining, Systems biology en ditmaal java programmeren. Is wel leuk en de beloning is okee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:31 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Colleges geven? CoolWelke vakken geef je?
Moeilijk voor te stellen dat je zo erg in de put kan zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:10 schreef maen het volgende:
[..]
dat het om een eerstejaars van SSR gaat is bevestigd door een huisgenoot die nu op stage is, en dat het poging tot zelfdoding was staat op de site van de Gelderlander dacht ik.
dat kan vaak ook een soort van masker zijn...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:33 schreef dralion13 het volgende:
De laatste keer dat ik haar sprak was ze in ieder geval nog erg vrolijk en alles. Ze zit in een hele leuke jaarclub, dus eenzaamheid zal in ieder geval niet het probleem geweest zijn...
Volgens mij hebben ze in de dierentuin nog mensen nodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Reflectionne het volgende:
Weet iemand nog leuke baantjes? Wil van mei tot en met augustus zo'n 5 dagen per week werken (welke dagen maken niet uit)..
Leuk!quote:
krijg je he als er massaal boomknuffelkunde gestudeerd moet worden...quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef dralion13 het volgende:
Kunnen ze geen grotere colegezaal fixen. Zit nu op de grond omdat alle stoelen en overige zitplekken bezet zijn.
Daar zijn ze druk mee bezig, nog even een tijdje geduld hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef dralion13 het volgende:
Kunnen ze geen grotere colegezaal fixen. Zit nu op de grond omdat alle stoelen en overige zitplekken bezet zijn.
Gosh... dat klinkt.... Leuk.... Notquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
ah ACT...
Het enige positieve aan ACT naar mijn mening is dat je leert te werken voor een opdrachtgever.
Zelf zou ik voor een alternatief gaan als dat minder van die geblaat bevat. ACT is toch wel vooral ook veel geblaat en ontzettend druk.
Kan nog leuk worden dan. Want het is iets waar ik onmogelijk niet naartoe kan gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
jups daar gaan je groepsgenoten een groot probleem van maken. Als ik in je groep zou zitten zou ik er een probleem van maken. Het is een ontzettend druk vak met veel deadlines en stress. Niets is dan vervelend als niet iedereen hetzelfde bijdraagt in tijd en daadwerkelijk geleverde producten.
Haha ja supervet! Het stemmen wilde vanmiddag niet trouwens, ik klikte op 'stem' en toen bleef ie laden.. ga het nog eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:51 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Haha ja supervet! Het stemmen wilde vanmiddag niet trouwens, ik klikte op 'stem' en toen bleef ie laden.. ga het nog eens proberen
Edit: Je hebt succesvol gestemd. Binnen enkele minuten zal je stem verwerkt worden!
neequote:Op donderdag 12 april 2012 10:35 schreef Reflectionne het volgende:
Nog iemand die vanavond met het baltoernooi meedoet?
Schandalig!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:40 schreef dralion13 het volgende:
Zelfscankassa's, gegarandeerd goedkoop fruit, als je een soort groente of fruit koopt, gewoon sticker van ui er op plakken, als je gepakt wordt zeggen dat je per ongeluk de verkeerde sticker erop geplakt hebtBeetje jammer dat de C1000 niet aan zelfscankassa's doet...
Ziet er goed uit Zith!quote:
Nou ik dacht de lat lekker hoog te leggen voor mijzelf door zowel adv stat als Modern statistics for the life sciences (ABG-30806) in een keer in een periode te doen... Ik heb a.s. Vrijdag een mondeling over formules en vergelijkingen die gemiddeld een half A4 beslaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:35 schreef Momo... het volgende:
Ik kan me ook niet echt concenteren op de statistics-toets van vrijdag
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:42 schreef maen het volgende:
helemaal niets
maar wel een mooi feestje gehad
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:37 schreef dralion13 het volgende:
Statistiek 2 gaat een drama worden
Wanneer moet je welke t/z/watdanook -toets gebruiken? Hoe moet je een betrouwbaarheidsinterval berekenen?
Zo veel vragen zo weinig tijd
Heb je wat gevonden in A'dam? (daar ging je die opleiding toch doen?)quote:Op maandag 30 april 2012 13:55 schreef bioloogje het volgende:
Gelukkig zit ik binnen mijn kledingkast uit te mesten... Moet toch gebeuren voor de verhuizing over 2 weken
Rotterdam... Maar nope nog niets gevonden. Maar om hier een kamer aan te houden terwijl ik niet studeer of werk is ook niet zo handig. Dus ik zoek nog werk in Rotterdam tot September en dan ook meteen woonruimte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:03 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Heb je wat gevonden in A'dam? (daar ging je die opleiding toch doen?)
Ah balen.. terug naar je ouders is idd niet alles.. Succes met verhuizen en ik hoop dat je snel wat vindt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Rotterdam... Maar nope nog niets gevonden. Maar om hier een kamer aan te houden terwijl ik niet studeer of werk is ook niet zo handig. Dus ik zoek nog werk in Rotterdam tot September en dan ook meteen woonruimte.
Maar voorlopig ga ik even terug naar mijn ouders...Gelukkig is het tijdelijk en weet ik dat ook zeker, anders zou ik het niet trekken. (vind het nu al klote genoeg om terug te moeten)
Sowieso voor September... Dat moet gewoon, en anders veel crashen bij mijn vriendinquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:30 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ah balen.. terug naar je ouders is idd niet alles.. Succes met verhuizen en ik hoop dat je snel wat vindt!
Naar ik begrepen heb ben jij met je stage klaar, tijd genoeg om het te organiseren ^^.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:46 schreef Reflectionne het volgende:
We moeten een afscheidsmeet plannen voor bio!
Als ie wilquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:59 schreef jappas het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb ben jij met je stage klaar, tijd genoeg om het te organiseren ^^.
Maar leuk idee, misschien dat bioloogje zelf een aantal data kan voorstellen zodat hij in ieder geval kan?
dat vraag je aan de verkeerdequote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef jappas het volgende:
Weet ik veel hoe makkelijk Lebo mensen zijn met colleges (niet) volgen. Al had je dan ook wel bij die case dingen moeten zijn
.
Het ging mwa, het kan vanalles zijn geworden. Als ik een beetje de goede theorieën heb beschreven en niet vanalles door elkaar heb gehaald misschien nog wel goed, anders zie ik het heel zwaar in.
En bij jou?
Wow, dat klinkt heftig.. ziek zonder oorzaak.. Wat ga je in Nijmegen doen? Werken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:40 schreef Voodoo_Doll het volgende:
/zwaai iedereen
Lange tijd niet in Wageningen geweest, ben al 4 maanden ziek. En de oorzaak nog steeds niet gevonden..![]()
Gister wel (volgetankt met pijnstillers) poepsimpel sytems biology examen gemaakt en gehaald, dus nu alleen thesis nog afmaken.
En dan naar... Nijmegen!
Man oh man wat komt er veel kijken bij een appartementje kopen!! Pft.
Ja logisch ook dat je eerst beter moet worden.. Veel beterschap in ieder gevalquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:47 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Samenwonen met m'n vriend. Die gaat Artificial Intelligence volgen aan de Radboud universiteit.
Werk heb ik nog niet, eerst maar 's gezond worden. :/
Plus ik wil wel graag in Wageningen blijven werken eigenlijk. Vind het hier wel relaxed.
tss hou je eens even stil ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef jappas het volgende:
Het is weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!.
Tentamens erop zitten. Nu nog maar even wat werken en dan feesten.
Heul niet, moet nog tot vrijdag kwart voor 6quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:14 schreef jappas het volgende:
Het is weekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!.
Tentamens erop zitten. Nu nog maar even wat werken en dan feesten.
Officieel kom ik 1 of 2 tiende te kort, maar de verwachting is dat ik door andere dingen gewoon toegelaten wordt. Het moet alleen nog officieelquote:
Haha! ik help wel om hem vol te krijgen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:04 schreef Reflectionne het volgende:
Hehe, eindelijk sluit dit topic bijna.. kan dat nieuwjaarsgedoe er uit! Doet me herinneren aan de winter..
ja mag ook nog wel meedoen als je weg bent hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Haha! ik help wel om hem vol te krijgen...
Kan ik toch nog even meedoen in het volgende topic voordat ik geen Wageninger meer ben.
En oja! Gefeliciteerd! Wanneer weet je zeker of je toestemming krijgt?
Jeej! en je hebt morgen nog tentamen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:21 schreef maen het volgende:
[..]
ja mag ook nog wel meedoen als je weg bent hooraf en toe een teken van leven ofzo
bluh wie helpt mij deze laatste dag door?
jah..quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Jeej! en je hebt morgen nog tentamen?
haha bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |