27e? Ja hoor moet lukken!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:04 schreef Reflectionne het volgende:
Oke we moeten goed voorbereiden en ik mis nog een aantal mensen die er wel vaker bij zijn + Bierrie had zijn belofte?![]()
Deze mensen zijn aanwezig:
Reflectionne
Momo
Muis
maen
Saxofoontje
Jappas
Zelf probeer ik dit jaar vrijwilliger te worden bij de bar oid in een feesttent. Paar avondjes tappen, maar wel verder volledige toegang tot de feestjes.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:24 schreef Reflectionne het volgende:
Goede reis en succes in de ikea
Ik heb nu alweer zin in de AID, ik wil mentor worden!
Jep! Zat op de zevende van het forum vandaag. Docent bij ons bleef echter maar gewoon doorgaan en ging improviseren met een whiteboard etc. Kwam niet echt lekker uit de verfquote:Op maandag 13 februari 2012 16:16 schreef dralion13 het volgende:
En dan gaat in eens de helft van je college niet door omdat de elektriciteit op het forum uitvalt :S
Periode 4, eerste week. Volg zelf momenteel een whole day course. Enkel beetje jammer dat tot dusver alles herhaling voor mij is. Maar ach dat heb je soms wel eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
hmm er gebeurd hier weinig... Welke week en periode is het op de uni?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |