Ik heb ze in het blauw.....maar vind ze in het rood ook nogsteeds erg mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
en even mijn laatste post uit het vorige deel:
Ik had ze al twee maanden in mijn kop, en toch net gefaald![]()
[ afbeelding ]
8 cm, niet zo hoog als waar sommigen hier op lopen maar zolang mijn BMI nog waaaay boven de 25 zit is het meer dan genoeg. Ben sinds kort weer aan het hakken, jarenlang niet of nauwelijks gedaan, en het gaat steeds beter
BB: Ik nog nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooo die rode zijn gaaf SQ![]()
Post pic als ze binnen zijn ?
Die andere heb ik al gezien omnomnom![]()
quote:
Hier moest ik om gniffelen, want dat klinkt bekendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
en even mijn laatste post uit het vorige deel:
Website zegt 8 cm, mijn meetlint zegt toch echt 11 cm
Stoerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:14 schreef snakelady het volgende:
mijn niuewe pumps, in het echt nog mooier als op de foto op de site van bonprix.
Helaas wel iets te strak dus heb nu een maatje groter besteld maar wilde ze wel al laten niet, en aub niet op mijn verkreukte broek letten
[ afbeelding ]
inclusief of exclusief plateau?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:15 schreef snakelady het volgende:
bij die ik nu heb laten zien gaven ze 10cm aan en die zijn 12 cm
Waaaar?quote:
binnenkant is 9,5. En ik voel het ook echt, ik heb normaal altijd 8 cm aan en in deze voelen mijn voeten echt veul krommerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Waaaar?
SQ kan het zijn dat op de website de 'binnenkant' van de hak stond? terwijl jij (logisch) de buitenkant meet?
Geen idee, kwam dit tegen op een soort blog.quote:
Voor als je die laatste 3 kilo niet meer kwijtraakt en een andere methode in gaat zettenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
binnenkant is 9,5. En ik voel het ook echt, ik heb normaal altijd 8 cm aan en in deze voelen mijn voeten echt veul krommerah well, zijn toch meer slaapkamerschoenen
Daar doen ze het omquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:12 schreef Lips het volgende:
Had de Agda van Nelly in het blauw ontvangen maar de hak is beschadigd, Nelly een mailtje hier over gestuurd om te vragen of ik ze dan tegen dezelfde maat kan ruilen, krijg ik 6 euro Nelly tegoed voor het ongemak(moet ik weer wat bestellen...)
Is voor mij al de 2e keer, je hoort me niet klagenquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar doen ze het om![]()
Wel slimme marketing tho
Valverhalenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:08 schreef electronique het volgende:
Ik ben gisteren gevallen (niet door hakken) en heb en heb last van mijn rug nu.. zou geen hakken moeten dragen eventjes
daar kan ik nog steeds niet aan wennen. vind blote benen met pumps tot nu toe niet mooi staan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:50 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb hele mooie suede overknees (wel zonder hak) maar die laat ik nu maar staan!
Maar ik vind kleding en schoenen in de zomer sowieso veel leuker! Dan kunnen de rokjes zonder panty weer te voorschijn komen!
Niet? Oh grappig ik vind veel pumps juist mooier met blote benen (of kleurloze panty).quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
daar kan ik nog steeds niet aan wennen. vind blote benen met pumps tot nu toe niet mooi staan.
Ik heb ook witte benen met goed zichtbare aders maar heb daar schijt aan in de zomer. Het helpt sowieso als je een beetje bruin bent dan valt dat allemaal minder op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:09 schreef kruidkoekje het volgende:
die zijn mooi inderdaad. Maar ik heb lelijke witte benen met sproetjes en met aderen die je ziet..
Men armen, buik, gezicht enz zijn wel bruin alleen mijn benen worden gewoon pertinent niet bruinquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb ook witte benen met goed zichtbare aders maar heb daar schijt aan in de zomer. Het helpt sowieso als je een beetje bruin bent dan valt dat allemaal minder op.
Ik wordt heel moeilijk bruin maar met een klein beetje kleur ziet het er stukken beter uit!
En je benen in de zomer zeker 2 keer per week scrubben, dan zien ze er ook stukken beter uit.
Voorzichtig een beetje zelfbruiner aanbrengen! Daar cheat ik in het begin van de zomer vaak mee, melkflessen zijn ook niet alles.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Men armen, buik, gezicht enz zijn wel bruin alleen mijn benen worden gewoon pertinent niet bruinook niet licht. Ja heel soms een deel, maar dan is het of alleen onderbenen of bovenbenen (hoe het zat weet ik niet, zie ik zomers
)
ik scrub mijn benen sowieso wekelijksmaar dan nog zien ze er vaal uit
Daar kan ik niet mee overwegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Voorzichtig een beetje zelfbruiner aanbrengen! Daar cheat ik in het begin van de zomer vaak mee, melkflessen zijn ook niet alles.
Heeeeeeeel voorzichtig! Ik ben er ook regelmatig mee uit de bocht gevlogen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee overwegdaar wil ik niet meer aan terug denken
Nou wat ik altijd doe en wat vrijwel altijd goed gaat is een heel klein beetje zelfbruiner vermengen met bodylotion. Dan gaat het heel langzaam maar dan zie je fout gesmeerde stukken ook niet. En na een week of 2 heb je toch een mooi kleurtje te pakken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Daar kan ik niet mee overwegdaar wil ik niet meer aan terug denken
Even een vraagje, heb zelf ook suede laarzen.. Is het nou een fabeltje dat ze totaal niet tegen water kunnen (permanente lelijke vlekken door vocht), of klopt hier wel wat van...? Hoe gaan jullie hiermee om?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:41 schreef DarkElf het volgende:
Van mij mag t vriezen maar die sneeuw en vooral zoutprut mag echt wel ophoepelen. Kan mijn nieuwe suède laarzen zo niet aan!
Zo breng ik het ook aan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou wat ik altijd doe en wat vrijwel altijd goed gaat is een heel klein beetje zelfbruiner vermengen met bodylotion. Dan gaat het heel langzaam maar dan zie je fout gesmeerde stukken ook niet. En na een week of 2 heb je toch een mooi kleurtje te pakken.
Wat alleen zelfbruiner erop smeren durf ik ook niet!
Dat had van mij ook wel wat subtieler gemogen. Ze lopen alleen zo lekker!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind de schoen zelf erg mooi, ik vind het alleen zo jammer dat Replay dat logo van ze zo duidelijk overal op plakken
Mmm persoonlijk vind ik ze echt niet mooi.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
twijfels.. kopen ur nut
10cm en plateautje van 2 dus simpel om op te lopen
[ afbeelding ]
ik twijfel overigens door 't kraagje.
Ik vind ze niet mooi... Allemaal net wat te veel van het goede. In een bruine tint zou het al een stuk mooier zijn denk ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:41 schreef SacreCoeur het volgende:
twijfels.. kopen ur nut
10cm en plateautje van 2 dus simpel om op te lopen
[ afbeelding ]
ik twijfel overigens door 't kraagje.
Leuk!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef SacreCoeur het volgende:
ik zie wel een paar andere leukerts, nu ben ik vlieft <3
geloof dat ik niet zo van de dunne hakjes ben![]()
http://nelly.com/nl/schoe(...)06/lupina-205807-14/
de 2de!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb nu twee paar in mijn mandje, welke zijn het leukst?
http://nelly.com/nl/schoe(...)asgow-mid-971009-80/
of
http://nelly.com/nl/schoe(...)-427/nora-427859-80/
bummer, te laatquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef SacreCoeur het volgende:
vergeet de 10 procent kc niet, moet je wel even googlen
Onzin, dan is het slechte kwaliteit suede. Het is zelfs zo dat vervuilde suède schoenen het beste gereinigd worden door verse sneeuw. Bij die spray's etc. moet je ver weg blijven, de grootste rommel die je er op kan spuiten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee is geen fabeltje. Suede kan slecht tegen water, inspuiten helpt maar toch zijn suede laarzen minder geschikt voor de herfst en wintermaanden.
Waarom neem je deze niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef SacreCoeur het volgende:
ik zie wel een paar andere leukerts, nu ben ik vlieft <3
geloof dat ik niet zo van de dunne hakjes ben![]()
http://nelly.com/nl/schoe(...)06/lupina-205807-14/
Ik morste koffie op mijn laarzen en kon t er zo afdeppenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:24 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Onzin, dan is het slechte kwaliteit suede. Het is zelfs zo dat vervuilde suède schoenen het beste gereinigd worden door verse sneeuw. Bij die spray's etc. moet je ver weg blijven, de grootste rommel die je er op kan spuiten.
kloptquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:22 schreef Lips het volgende:
De sneeuw is ook niet het probleem, strooizout is het probleem
die hebben dunne hakjes he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom neem je deze niet?
http://nelly.com/nl/schoe(...)boyfriend-917161-14/
Zijn goedkoper, mooier, sexier...
goede vergelijkingquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Aanfotos!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Stormqueen het volgende:
En deze heb ik vorige week gehaald voor binnenshuis oefenen:
[ afbeelding ]
(website zegt 8 cm, mijn meetlint zegt toch echt 11 cm)
goedkoper gaat t me niet om, mooier vind ik niet perse.. ze zijn niet lelijk hoor, maar ik zou ze niet aantrekken om mn kind van school te halen zeg maarquote:Op zaterdag 11 februari 2012 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Nelly heeft vele tinten blauwquote:Op zondag 12 februari 2012 00:16 schreef SacreCoeur het volgende:
weet iemand nog een mooi blauw pumpachtig model?
ik vind model Jive van Vagabond onwijs mooi, maar de kleuren niet.
ja, zoiets wil http://nelly.com/nl/schoe(...)427/fiona-427880-29/ alleen ze mogen niet hoger zijn dan 8cm.. anders kan ik niet normaal werkenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:03 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nelly heeft vele tinten blauw
http://nelly.com/nl/schoe(...)hits=36&sort=&imgs=4
op zalando, alleen ze zijn best prijzig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:03 schreef xBubbles het volgende:
@snakelady: Waar heb je die enkellaarsjes gevonden
Leuk, maar behoorlijk prijzig inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
op zalando, alleen ze zijn best prijzig.
Ze hebben ze ook in het bruin, eigenlijk nog leuker.
http://www.zalando.nl/mai(...)t-m6611c002-802.html
Trots of niet, je hebt een goeie smaakquote:Op maandag 13 februari 2012 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Van de afgelopen twee maand,![]()
. Ik weet niet of ik daar trots op moet zijn of me daarvoor moet schamen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje,quote:Op maandag 13 februari 2012 16:20 schreef Lauren. het volgende:
[..]
Trots of niet, je hebt een goeie smaak
Ja gewoon een bevestiging via mail, daar staat een track & trace nr in. En anders zou ik even mail contact opnemen, binnen paar minuten heb je antwoord.. en anders even 3 werkdagen wachten meestal heb je het dan wel binnen. Kan zijn dat er iets mis is gegaan met de mail, gebeurd vaker.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand of je eigenlijk een verzendbevestiging krijgt van Nelly?
Ze zeggen dat ze pas geld factureren nadat de bestelling is verzonden, nu is er dus gefactureerd maar ik kan nergens een bestelstatus vinden.
Ja nee klopt, hij plopt net binnen! Tnx!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja gewoon een bevestiging via mail, daar staat een track & trace nr in. En anders zou ik even mail contact opnemen, binnen paar minuten heb je antwoord.. en anders even 3 werkdagen wachten meestal heb je het dan wel binnen. Kan zijn dat er iets mis is gegaan met de mail, gebeurd vaker.
Dat kan natuurlijk!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:24 schreef SacreCoeur het volgende:
2de zijn onwijs mooi! de rest niet vind ik, maar ik hou niet van puntig.
Sacha, maar ze zijn vrij prijzig! 119,95quote:Op maandag 13 februari 2012 21:31 schreef SacreCoeur het volgende:
waar zijn de 2de vandaan eigenlijk?
Zijn ook best comfy!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:33 schreef SacreCoeur het volgende:
ziet er nog best comfortabel uit.
maar jij zit nog steeds in de kerstsferen?![]()
Ja, daar heb ik veel moeite voor moeten doen,quote:Op maandag 13 februari 2012 22:46 schreef Tamashii het volgende:
Waaauw. Hoe kom je aan die laatste Chips?
O ik dácht al dat het die waren toen ik ze zag! Zo gemeen, ik wil ze ook zooo graag.... Maar nergens te vinden meerquote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel moeite voor moeten doen,.
[ afbeelding ]
Hij is van Zara en compleet uitverkocht, maar ik kwam iemand tegen die ze verkocht en heb ze voor de nieuwprijs overgenomen (nauwelijks gedragen).
Jupquote:Op maandag 13 februari 2012 22:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik veel moeite voor moeten doen,.
[ afbeelding ]
Hij is van Zara en compleet uitverkocht, maar ik kwam iemand tegen die ze verkocht en heb ze voor de nieuwprijs overgenomen (nauwelijks gedragen).
Ja moeilijk he! Ik had ook heel erg geluk want een ander meisje was eerder maar die deed 'moeilijk' en lastig dus na 2 week oid besloot de verkoopster dat ze naar mij gingenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:05 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
O ik dácht al dat het die waren toen ik ze zag! Zo gemeen, ik wil ze ook zooo graag.... Maar nergens te vinden meer
Die één na laatste zijn ook van de zara he, die gouden? Die heb ik nog gepast, en na lang twijfelen niet gekocht. Erg mooi. (met andere woorden: ik vind dat je n toffe smaak hebt!)
Dat is echt mazzel idd! Ik hoop stiekem gewoon dat ik ze zo ook vind. Of dat zara ze een x opnieuw gaat verkopenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja moeilijk he! Ik had ook heel erg geluk want een ander meisje was eerder maar die deed 'moeilijk' en lastig dus na 2 week oid besloot de verkoopster dat ze naar mij gingen.
Ja! Ik heb ze in de sale voor 20 euro meegenomenanders vond ik ze te duur. En bedankt!
Haha, welke maat heb je? Er staat nog een maat 40 hier!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat is echt mazzel idd! Ik hoop stiekem gewoon dat ik ze zo ook vind. Of dat zara ze een x opnieuw gaat verkopen![]()
En jij had die andere in de sale voor 20? Verdorie, dat heb ik gemist, voor dat geld had ik ze definately ook gekocht! NouwNu ben ik officieel jaloers!
Aah jammerrrr... maat 38. Misschien eens bij de zara hier kijken dan (Arnhem)quote:Op maandag 13 februari 2012 23:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, welke maat heb je? Er staat nog een maat 40 hier!
Aww balen, maar je kan inderdaad even kijken!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:16 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Aah jammerrrr... maat 38. Misschien eens bij de zara hier kijken dan (Arnhem)
ze zijn wel heel mooi..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef Guicci het volgende:
Oh ik zoek me rot naar leuke lak nude pumps!
Met ongeveer 8 'a 9 cm hak, zonder een plateau, heeft iemand een idee?
Had deze al gezien : http://link.marktplaats.nl/530430659
Zo mooi! Maar veeelste hoog voor mij. Ben 1,74, dus dan voel ik me al snel ongemakkelijk op zulke killer heels :-)
Is dit niet een verkapte linkdump?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef Guicci het volgende:
Zo mooi! Maar veeelste hoog voor mij. Ben 1,74, dus dan voel ik me al snel ongemakkelijk op zulke killer heels :-)
Wist je dat niet,quote:
Nee wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wist je dat niet,?
Al heel lang! Is vast niet goed voor je portemonnee, die nieuwtje?
Die gestippelde en gestreepte schoenen vind ik mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:26 schreef Maria2.0 het volgende:
En Nelly heeft toch té leuke schoenen. Dus. Onderweg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Een wat?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Is dit niet een verkapte linkdump?
Op de Steve Madden website staan er wel een paar!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:35 schreef Guicci het volgende:
Oke, dus is wel makkelijk te combineren van die hoge laarzen? hoop dat ze tot onder men knieën komen, ik ben ook maar klein 1.62 , is dat dan ook gewoon leuk of moet je dat dan gewoon niet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Lijkt mij wel. Ik heb diverse laarzen die ongeveer zo hoog zijn en die staan prima bij jurkjes met leggings. Ik vind ze leuk!
Een simpel effen jurkje, een zwart strak rokje met een lichte blouse... Je kan er heel veel bij dragen denk ikquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:40 schreef kruidkoekje het volgende:
Nee alsjeblieft dat is afschuwelijk.
Zwart, of antraciet draag ik er onder
Iemand toevallig leuke ideeën qua outfits met zulke laarzen ?
Lichte blousse ja, zoek ik al een tijdje maar nog niets moois gevonden, zoek iets met een zwart rokje en blouse er zeg maar in met een mooie riem er opquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een simpel effen jurkje, een zwart strak rokje met een lichte blouse... Je kan er heel veel bij dragen denk ik
Lichtbruin dat zie ik nergens hangen hoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Een zwarte maillot en een lichtbruin jurkje.
ik heb vrijdag besteld en ze zijn maandag verzondenquote:Op woensdag 15 februari 2012 12:59 schreef -Peach het volgende:
Oeh wanneer had jij besteld? Ik ben maandag uiteindelijk toch bezweken voor de Forget your Boyfriend's in het rood en ik wil ze het liefst nu meteen in m'n handen hebben![]()
En Steve Maddengoede beloning! Veel succes met het behalen van je doel.
Wat goed! Wat voor dieet ga je doen? Zulke leuke beloningen moeten wel werkenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb vrijdag besteld en ze zijn maandag verzonden
En dank! Einddoel is dertig kilo, maar dat duurt me te lang, en dan moet ik mezelf al "belonen" met een nieuwe garderobe dus ik vond 20 kilo een mooie tussentijdse stimulansbeloning
ik doe niet aan dietenquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:12 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Wat goed! Wat voor dieet ga je doen? Zulke leuke beloningen moeten wel werken!!
Hihi! Wel knap hoor!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik doe niet aan dieten
Ik doe het "gezonder eten en zo min mogelijk bier drinken" dieet icm lange avondwandelingen, ben sinds 6 januari al zeven kilo kwijt. Dus nog maar dertien kilo verwijderd van mooie shoes![]()
(en het lopen op hakken gaat met elke kilo die er af is beter)
ik vind dit model heel mooi:quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:16 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hihi! Wel knap hoor!!!!Heb je al een mooi droompaar op t oog?
Jaaaa die bovenste zijn toppie! Die had ik in Antwerpen aan maar waren daar duurder dan in NL en uiteindelijk nooit meer gehaald in NLquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dit model heel mooi:
[ afbeelding ]
maar ik wil eigenlijk koningsblauwe of rooie en die zijn er niet
En dees:
[ afbeelding ]
(zelfde kleurprobleem)
En deze:
[ afbeelding ]
Leuk! Koningsblauw is gaaf he. Ik kwijl ook regelmatig hier: http://www.heels.com/color/blue-shoesquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind dit model heel mooi:
[ afbeelding ]
maar ik wil eigenlijk koningsblauwe of rooie en die zijn er niet
En dees:
[ afbeelding ]
(zelfde kleurprobleem)
En deze:
[ afbeelding ]
oh, die link is evilquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:36 schreef -Peach het volgende:
[..]
Leuk! Koningsblauw is gaaf he. Ik kwijl ook regelmatig hier: http://www.heels.com/color/blue-shoes![]()
http://www.heels.com/womens-shoes/beasst-turquoise-suede.htmlquote:
ja ik zag 'm alquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:00 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
http://www.heels.com/womens-shoes/beasst-turquoise-suede.html
Put on my blue suede shoesssss....
OHquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind deze ook zeer tof:
[ afbeelding ]
Whaoooooquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Als je al die leuke koopjes in de sale niet had gekocht, had je zo een paar Maddens rijker kunnen zijn!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wil die eerste paarse Steve's die SQ postte. Echt, zo graag. Ze zijn wel een beetje duur voor een armlastig studentje. Maar ach. Ach. Ik moet ze.
Die wil ik.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
In de zomer koop ik geen kleding, in de zomer kun je toch niet echt leuke kleding aan omdat het dan zo warm is. Hier vaak gewoon jurkje meer niet. En die heb ik sowieso wel want die vallen nu ook te combineren met panty'squote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die wil ik.
Maar ik kwam er gisteren achter dat ik rood stond.![]()
En ik moet nog veel rekeningen betalen ... dus ben gedwongen geld van m'n spaarrekening af te halen.![]()
Niet dat ik niet met m'n geld om kan gaan, maar als je allemaal onverwachtse rekeningen krijgt, loopt je boekhouding in de soep ...
Dus een tijdje geen nieuwe schoenen meer, eerst maar rekeningen betalen en zomerkleding kopen (ik heb al/nog maar 2 zomeroutfits).
Geen leuke dingen aan?! Mennnn ik hou juist van de zomer!!!!!!! Ik heb zoveel zomerkleding haha eindelijk die stomme dikke winterjas uit!!!! Can't wait! Jurkjes, korte broekjes, chino's met tshirtjes, blazertjes.. Hell yeahhhhh!!!!!!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
In de zomer koop ik geen kleding, in de zomer kun je toch niet echt leuke kleding aan omdat het dan zo warm is. Hier vaak gewoon jurkje meer niet. En die heb ik sowieso wel want die vallen nu ook te combineren met panty's
Mooier dan op de site!quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de andere is nog slechter, dus die komt nog wel
Nee zijn US sizes dus 37 is maat 6.. En 110 dollar is het, niet pond! Dus toch wat goedkoper dan je dacht danquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
110 pond
Erg leuk, alleen kan toch niet bestellendus even uit zoeken en sparen !
kan alleen niet kiezen![]()
En volgens mij hebben ze hem ook niet in maat 37, want dat is 4 toch?
Ja, de trap op ging bijvoorbeeld prima, maar de trap af was echt een uitdagingquote:Op donderdag 16 februari 2012 11:31 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind plateau zelf altijd lekkerder lopen, minder last van de bal van mijn voet omdat je niet elk steentje voeltMaar dat is inderdaad wel wennen want in het begin loop je voor je gevoel als een dinosaurus. Had ik in elk geval wel, zo lomp
In het echt zie je duidelijker dat er echt een sleehak "onder" zit. Kan het niet goed uitleggenquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind de kleur echt prachtig alleen de sleehak zelf oogt me iets te massief. Maar ik ben ook een zeikerd met sleehakken hoor. Volgens mij lopen ze wel echt heerlijk trouwens!
Mocht je ze kopen (of al gedaan?) dan ben ik wel benieuwd naar een aan-foto!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
edit - hout geeft wel stukken meer grip dan laminaat.
Maar waar is laminaat van gemaakt dan? Of hebben jullie kartonnen laminaat? Kan ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veel minder glad
Hout is gewoon wat ruwer van oppervlak
Van kunststof over het algemeenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:29 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Maar waar is laminaat van gemaakt dan? Of hebben jullie kartonnen laminaat? Kan ook.
Vind over het algemeen parket gladder dan laminaat of andere houten vloeren. Grappig dat jij dat anders ervaart.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef Stormqueen het volgende:
Of geperste vezels. Maar da'stoch echt anders dan een eiken plank
Dat zeg ik toch ook? Hout geeft meer gripquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Vind over het algemeen laminaat gladder dan parket of andere houten vloeren. Moet bij de buren telkens uitkijken dat ik niet onderuit glij. Grappig dat jij dat anders ervaart.
Ik zeg het verkeerd om.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Hout geeft meer grip
Niks mis mee, puur gewenning.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:29 schreef kruidkoekje het volgende:
ik heb ze nu onder een panty en jurkje aan gedaan, maar ik krijg er een beetje sletterig hoerig idee bij.
Is dat normaal of gewoon wennen ?
Okequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Niks mis mee, puur gewenning.
Nou ja het is gewoon wennen lijkt me. eerst voelde ik me ook hoerig met hoge hakken, en daar heb ik nu ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:40 schreef Maria2.0 het volgende:
Als je je niet prettig voelt erbij dan moet je ook eerlijk zijn he? Heb je aan-foto's anders, voor de deskundige mening van FOK?
Oké, dankjewelquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh dat is juist netjes joh! Helemaal niet hoerig!!
Het valt mee, het ziet er pijnlijker uit dan het isquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:06 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh wauw SQ!! Ik vind die enkellaarsjes met het bloempje echt het leukst maar die laarzen zijn foxy!
Irriteren die lage laarsjes trouwens niet erg bij je enkels?
Ah oke, die enkellaarsjes lijken een stuk kleiner dan 39! Staan in ieder geval allemaal goed!quote:
Ja he, die lijken echt ienieminiquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah oke, die enkellaarsjes lijken een stuk kleiner dan 39! Staan in ieder geval allemaal goed!
Dit zijn van die soklaarzenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Argh nu ik die foto van die zwarte laarzen zie bedenk ik me dat ik ook nog zwarte laarzen nodig heb.
Maar mijn dikke klapkuiten passen bijna nooit ergens in
Probleem bij mij is dat ik maat 37 heb maar door jarenlang sporten echt hele ontwikkelde kuiten heb. En de omtrek bij maat 37 is altijd kleiner dan bij grotere maten. Dus uiteindelijk zit ik altijd met laarzen te kijken waarvan ik de rits niet dicht krijg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit zijn van die soklaarzen
Die passen mij zelfs
Ach bij mij id alles juist te wijdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Argh nu ik die foto van die zwarte laarzen zie bedenk ik me dat ik ook nog zwarte laarzen nodig heb.
Maar mijn dikke klapkuiten passen bijna nooit ergens in
oeh de eerste 2quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook aanpics.
Ja, ik heb nog een beetje olifantenpoten vanwege mijn overgewicht (vandaar geen full body pics), maar daar wordt aan gewerkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn camera kon niet focussen op het zwart, dus even naar de badkamer:
[ afbeelding ]
Wil je een beetje van mijn kuit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ach bij mij id alles juist te wijd
dat had ik gister ook met een paar van de H&M, ik heb maat 38 en het leek net maatje 32 ofzo :'Dquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja he, die lijken echt ieniemini
Tussen mijn andere schoenen staat het ook erg maf
Dat probleem met de kuiten heb ik juist niet, maar ik heb dan weer grote en brede voeten (maat 41 past zelfs niet altijd).quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Probleem bij mij is dat ik maat 37 heb maar door jarenlang sporten echt hele ontwikkelde kuiten heb. En de omtrek bij maat 37 is altijd kleiner dan bij grotere maten. Dus uiteindelijk zit ik altijd met laarzen te kijken waarvan ik de rits niet dicht krijg.
Pleister?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die gele schoenen vind ik echt leuk!
Alleen vind ik schoenen met een peeptoe niet fijn lopen ... en je moet je nagellak goed bijgewerkt hebben en daar heb ik niet altijd zin in.![]()
Hahaha, dan zal je wel gruwelen bij t idee dat k er n knalgeel colbert nog bij heb ookquote:
sam edelman <3quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik vind ze ook gaaf! Waar zijn ze van?
Jaa!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, dan zal je wel gruwelen bij t idee dat k er n knalgeel colbert nog bij heb ook
(maar al zeg k t zelf, staat echt suuuupergaaf)
quote:
Misschien valt het dan juist wel mee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Hahaha, dan zal je wel gruwelen bij t idee dat k er n knalgeel colbert nog bij heb ook
(maar al zeg k t zelf, staat echt suuuupergaaf)
Sjezus, hebben ze ook gele lederenbroeken? Dan is 't compleet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wisten julie btw dat sacha ineens jeffrey campbell verkoopt? nu ga ik echt twijfelen over poezenlitas...
gele jasje:
http://fashion-fever.nl/wp-content/upload/2012/02/hmblazer2.jpg
ik combineer t met slecht weer met zwarte leren broek en zwarte top, mooi weerm gebleekte jeans en witte top
Dat doe je wel goed maar ik moet het waarschijnlijk aanzien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
er staat echt ZWARTE leren broek heur)
Vind ik leuk!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
gele jasje:
ik combineer t met slecht weer met zwarte leren broek en zwarte top, mooi weerm gebleekte jeans en witte top
Tof!! Zou het zelf niet durven geloof ik dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:53 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Wisten julie btw dat sacha ineens jeffrey campbell verkoopt? nu ga ik echt twijfelen over poezenlitas...
gele jasje:
Foto?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:02 schreef -Peach het volgende:
[..]
Tof!! Zou het zelf niet durven geloof ik dus![]()
Overigens verkoop ik mn rode leren pumps van Noë, alleen gepast maar ze zitten bij mij echt niet fijn (maat 39). Na een tijd ze te hebben bewonderd in mijn kast verkoop ik ze dan toch maar... misschien hier iemand interesse? Enige rode Noë pumps op marktplaats.
Was dus niet de enige. Mooi 'echte' naam trouwens, van -Peach dan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:05 schreef Nober het volgende:
Heb de advertentie gevonden even doen alsof ik interesse heb.
Zeus Ciliegia, apart.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:05 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Was dus niet de enige. Mooi 'echte' naam trouwens, van -Peach dan.
Deze doen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef ChicaChula het volgende:
Ohja zie ze al.. Te laag voor mijhelaas
Dacht dat het bruin was maar oke, PM maar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:11 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haha ja ik vind de achterste leuk, die oud roze.. Zal ik mn adres even naar je pm-en?![]()
Haha, nee joh.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
dan staat ie vanavond nog voor je deur vrees ik![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG!!! kwijllllllllllquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
poezenlitas <3
[ afbeelding ]
Ik neem maar even aan dat ze onbetaalbaar zijn?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef SacreCoeur het volgende:
ik zou gaan huilen als ik ze had
Die wil ik.quote:
Ik snap wel dat je die wilt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die wil ik.![]()
En ik ga geen pleister over m'n nagel doen trouwens.![]()
nee joh maar 150quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik neem maar even aan dat ze onbetaalbaar zijn?
ik scheer mijn grote teenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik moet mijn grote tenen waxenEn tenen zijn ook lelijk natuurlijk, maar met peeptoes zie je er niet zo gek veel van gelukkig
Whut seriously?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ha Peach, ik keek even op je MP advertentie, je woont vlak bij mij
Echt op tien minuten lopen
Ik vind ze raar. Maar ik zou ze toch wel eens willen passen. Omdat het kanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:12 schreef megamandy het volgende:
Ja die aanfoto van de Lita's staat in het wat draag ik vandaag topic. Ik twijfeldua ik denk dat ik wacht tot april, als ik ze dan nog steeds leuk vind heb ik ze voor 50% :p Maar we hebben nu ook dr. Martens binnen die ik leuk vind
Overigens hebben we de Jeffrey Campbells sinds vorige week in de winkel en al twee maal de hakloze schoen verkocht. Moet wel zeggen dat die schoen aan de voet best vet is.
[ afbeelding ]
Ik ook. Zag ze gister toen ik in de Sacha was, maar durfde het toch niet aanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind ze raar. Maar ik zou ze toch wel eens willen passen. Omdat het kan
Same!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben verliefd op àl die Dr. Martens maar vind ze aldoor way te duur
Jeetje, dat zou ik er echt niet voor over hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |