Heb jij niet een verkopertje getroffen die zelf koopt en bestelt in China maar het naar jou door laat sturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:56 schreef dauxi het volgende:
yo Thongkamma,
Heb moeten lachen als een boer met kiespijn!
Ben zelf opgelicht op Marktplaats...
Althans daar lijkt het wel op
Netjes betaald voor een Betas By Dre Studio, maar niets ontvangen (inmiddels al drie weken geleden) Een koptelefoon ontvangen zou geen luxe zijn, echt of nep!!! :-(
Lees mail:
''Ik vind het heel erg dat u hem nog niet heeft ontvangen, ik zal ze meteen even mailen met hoe het zit! Nogmaals sorry voor het ongemak''
Misschien een foto van mijn blote kont naar zijn BB sturen !?
Jep, dat doen ze vaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Heb jij niet een verkopertje getroffen die zelf koopt en bestelt in China maar het naar jou door laat sturen.
Zeuren over 300 betalen voor een koptelefoon, om vervolgens met Bose aan komen kakken. Van de ene overpriced marketing meuk naar de anderequote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:41 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Sorry voor de offtopic, maar jezus, wie betaalt er in hemelsnaam 300 euro voor een koptelefoon, daar kan je ook super zuivere bose speakers voor de pc kopen.
Maarja sorry in ieder geval, dus zie het maar als een gratis kick.
True.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeuren over 300 betalen voor een koptelefoon, om vervolgens met Bose aan komen kakken. Van de ene overpriced marketing meuk naar de andere
Denk dat het een troll is hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Zeuren over 300 betalen voor een koptelefoon, om vervolgens met Bose aan komen kakken. Van de ene overpriced marketing meuk naar de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |