Ik kijk eigenlijk nooit maarja er was niks op tv en vind het toch wel grappig om af en toe te zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Janet die níet andermans feestje verpest, dat zou idd een unicum zijn.
Zo raar is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
Het is wel heul groen daar buiten he ?
Rosanna kon hem echt goed tegenwicht gevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Craig is toch wel het leukst met Rosanna.
En Faith is sowieso veel leuker en aardiger.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zo, faith ziet er echt 1000x beter uit dan liberty in dr soepjurk
Dino show is leuk, Lukas niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dino show met ffffferry doedens!![]()
Hij heet Ferry Doedens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet.
Voor mij is het Lukas, ik heb nooit zoveel zin om die namen te onthouden. Als je lukas zeg, is het meteen duidelijk wie je bedoelt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Natuurlijk is Janet langer zwanger dan ze verwachtten. Met 5 weken kun je nog niks zien op een echo.
[..]
Hij heet Ferry Doedens.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dino show is leuk, Lukas niet.
wie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
hij is 'een beetje' een aandachthoer.. Maar zelf zegt ie dat ie niet zo overdreven all over the place is als Lukasright
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |