Why?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai![]()
Ik heb besloten om morgenvroeg niet om 07.50 de trein te gaan nemen maar in bed te blijven.
Is leuk hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan carnaval gedaan.
Ik denk dat ik m'n vader ga vragen of 'ie een detour wil maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai![]()
Ik heb besloten om morgenvroeg niet om 07.50 de trein te gaan nemen maar in bed te blijven.
Ik zit een beetje in de verkeerde hoek van het land geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is leuk hoor!![]()
Alleen ik ga niet de volle 6 dagen van 10.00u - 02.00u zoals enkele van mijn clubgenoten. Dat is me de tijd niet waard, het geld niet, en het ziek zijn van daarna niet...![]()
Maar een paar dagen/avonden feesten is wel leuk!
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de verkeerde hoek van het land geloof ik.
Dat trek ik niet haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog in Maastricht woonde ging ik 6 dagen van vroeg in de middag tot diep in de nacht.
Volgend jaar!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
Ik draag met dit weer ook overknee-kousen, echt super fijn! En geen last van binnen, het is niet te warm en buiten houdt het de wind tegen.
Oeh en carnavalik heb genoeg hangen maar wil ook nog altijd eens als Prinses Leia
gewoon een lang wit kleed, maar daar is mijn haar nog te kort voor
Omdat je 's middags al blij mag zijn dat je aankomt en normaal thuis komt, laat staan in de spits 's ochtendsquote:
Is Tilburg - Eindhoven zo kut dan? Overal wordt geroepen dat het rond Utrecht en Amsterdam allemaal aangepast is maar dat het in het zuiden wel meevalt..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je 's middags al blij mag zijn dat je aankomt en normaal thuis komt, laat staan in de spits 's ochtends
Ik had vanaf tilburg net de laatste stoptrein, anders had ik met de intercity naar eindhoven gemoeten en vanaf eindhoven maar weer terug met een stoptrein?
Het valt wel mee vergeleken met het noorden, maar het is nog steedsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is Tilburg - Eindhoven zo kut dan? Overal wordt geroepen dat het rond Utrecht en Amsterdam allemaal aangepast is maar dat het in het zuiden wel meevalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |