Why?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai![]()
Ik heb besloten om morgenvroeg niet om 07.50 de trein te gaan nemen maar in bed te blijven.
Is leuk hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb echt nog nooit aan carnaval gedaan.
Ik denk dat ik m'n vader ga vragen of 'ie een detour wil maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hai![]()
Ik heb besloten om morgenvroeg niet om 07.50 de trein te gaan nemen maar in bed te blijven.
Ik zit een beetje in de verkeerde hoek van het land geloof ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is leuk hoor!![]()
Alleen ik ga niet de volle 6 dagen van 10.00u - 02.00u zoals enkele van mijn clubgenoten. Dat is me de tijd niet waard, het geld niet, en het ziek zijn van daarna niet...![]()
Maar een paar dagen/avonden feesten is wel leuk!
Waar zit je dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in de verkeerde hoek van het land geloof ik.
Dat trek ik niet haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Toen ik nog in Maastricht woonde ging ik 6 dagen van vroeg in de middag tot diep in de nacht.
Volgend jaar!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
Ik draag met dit weer ook overknee-kousen, echt super fijn! En geen last van binnen, het is niet te warm en buiten houdt het de wind tegen.
Oeh en carnavalik heb genoeg hangen maar wil ook nog altijd eens als Prinses Leia
gewoon een lang wit kleed, maar daar is mijn haar nog te kort voor
Omdat je 's middags al blij mag zijn dat je aankomt en normaal thuis komt, laat staan in de spits 's ochtendsquote:
Is Tilburg - Eindhoven zo kut dan? Overal wordt geroepen dat het rond Utrecht en Amsterdam allemaal aangepast is maar dat het in het zuiden wel meevalt..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat je 's middags al blij mag zijn dat je aankomt en normaal thuis komt, laat staan in de spits 's ochtends
Ik had vanaf tilburg net de laatste stoptrein, anders had ik met de intercity naar eindhoven gemoeten en vanaf eindhoven maar weer terug met een stoptrein?
Het valt wel mee vergeleken met het noorden, maar het is nog steedsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is Tilburg - Eindhoven zo kut dan? Overal wordt geroepen dat het rond Utrecht en Amsterdam allemaal aangepast is maar dat het in het zuiden wel meevalt..
Pruiken met carnavalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan pruiken, hoogstens snorren
'In het zuiden van het land, bij Utrecht, blablabla'quote:
Beter laat je Limburg zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat? Als je Limburg eraf snijdt is dat toch best zuid? 't Is ook niet bepaald midden..
+1quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:52 schreef Mss het volgende:
Ik vind pruiken echt heel kut. En ik krijg er mijn eigen haren nooit onder kwijt.
Zoals je dus al zelf zegt is het niet zuidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het was maar hypothetisch he
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
Zou de schoenmaker schaatsen slijpen?? En dan ook het liefst nog vandaag
Ik wil schaatsen
Fietsenmakerts schijnen het ook te doen! Goeden tip!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Lindytje het volgende:
Zou de schoenmaker schaatsen slijpen?? En dan ook het liefst nog vandaag
Ik wil schaatsen
Voor de NS wel... Dus als ik wil weten of mijn treinen fatsoenlijk rijden richting Eindhoven moet ik kijken wat zij over 'het zuiden' zeggen..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zoals je dus al zelf zegt is het niet zuid
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ze krijgt het weer in haar koppie...
"IK WIL HET EN IK WIL HET NU"
Kun je gelijk bij een schoenmaker langsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, wait, ik ging naar de stad voor een jas
*ik en mijn add-hoofd doen 300 dingen door elkaar![]()
*
Zo ben ik ook hurrquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ze krijgt het weer in haar koppie...
"IK WIL HET EN IK WIL HET NU"
Goeden tip ja!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Fietsenmakerts schijnen het ook te doen! Goeden tip!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kun je gelijk bij een schoenmaker langs
HF!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ga ik doen
Bye chicks, tot straks![]()
Hier in Breda nog niks.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik gek werd, maar het ligt niet aan mij
Ik ookquote:
En dan chaggo zijn als het niet meteen kanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook
Meestal roep ik dan nog eens "ik wil het ik wil het ik wil het"
Vorige week kreeg mijn collega een ipod nano binnen... Zo'n mini ding.... Keikjoet ! En ik doe niks met mp3's; maar die kun je dus een bandje voor kopen en dan is het een horloge. BRILJANT
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM
Raad eens wat ik binnen een paar weken opgestuurd krijg
mijn vent werkt in tilburg en die heeft nog geen problemen gehadquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is Tilburg - Eindhoven zo kut dan? Overal wordt geroepen dat het rond Utrecht en Amsterdam allemaal aangepast is maar dat het in het zuiden wel meevalt..
Ik had nog wel een i pod shuffle liggen die had je zo mogen hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook
Meestal roep ik dan nog eens "ik wil het ik wil het ik wil het"
Vorige week kreeg mijn collega een ipod nano binnen... Zo'n mini ding.... Keikjoet ! En ik doe niks met mp3's; maar die kun je dus een bandje voor kopen en dan is het een horloge. BRILJANT
IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM
Raad eens wat ik binnen een paar weken opgestuurd krijg
Ah kijk, da's mooi om te weten!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vent werkt in tilburg en die heeft nog geen problemen gehad
Een trein voor de mijne vanochtend, 38 minuten vertragingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn vent werkt in tilburg en die heeft nog geen problemen gehad
Utrecht vergelijken met eindhoven qua liggingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
'In het zuiden van het land, bij Utrecht, blablabla'
Ik haat dat
dat was een quote wat ze altijd op de radio zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Utrecht vergelijken met eindhoven qua ligging
Ga ik vanavond ook makenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een dikke pan chili aanstaan, maar ik moet eigenlijk proeven wat er nog bij moet maar ik heb net gegeten![]()
Dan straks maar proeven
je zei eerst dat je er een hekel aan had dat mensen Eindhoven zuiden noemdenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat was een quote wat ze altijd op de radio zeggen
omdat pakjensquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het stom dat mijn printer nog niet is.
Waarom word ik enthousiast van een printer?
In Amerika, ook in Nederland?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oooh morgen de OPI holland collection HOARD!
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Oooh morgen de OPI holland collection HOARD!
Ik dacht dat TD morgen ook gingquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ja waar zijn mijn suedes![]()
![]()
Willen jullie sleckten fautau zien van mijn nieuwen outfit die ik van de topvintage bon heb gekocht?
Ik heb besloten om te wachten totdat de CG Capitol Colors er ook zijn en die dan samen te bestellen, scheelt weer 2 losse pakketjes en die aanvullen met zooi want moet 9 per pakket enzo, en ik hoef van beide collecties toch maar 3-4quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik dacht dat TD morgen ook ging
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
Willen jullie sleckten fautau zien van mijn nieuwen outfit die ik van de topvintage bon heb gekocht?
Jaaa! Want daar wil ik ook bestellen als ik het mag van mijzelf qua geldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Jana Michel Cahill
Will this set include an Autism Blue shade since "Welcome to Holland" is about having a child who has Autism?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
een reactie op de OPI facebook, op een foto van de Holland lakjes:
[..]
Heb mijn Wishlist al klaar voor TDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb besloten om te wachten totdat de CG Capitol Colors er ook zijn en die dan samen te bestellen, scheelt weer 2 losse pakketjes en die aanvullen met zooi want moet 9 per pakket enzo, en ik hoef van beide collecties toch maar 3-4
[..]
huh? ik niet snap...*blont*quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja bij mijn tieten dus erg goed; maar ik heb dan ook mini-mountains. Goed voor elk item naar de maattabel kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jaaa! Want daar wil ik ook bestellen als ik het mag van mijzelf qua geldhoe zitten die kleren eigenlijk bij de tieten? Want daar ben ik altijd bang voor met mijn maat
daarom koop ik eigenlijk ook nooit kleren via het internet.
Ze passen alles zelf en bepalen daarop de maten. Ik heb een S van een jurk besteld die nét iets te groot is (maar niet echt te zien) en van dezen outfit moest ik toch echt een M hebben.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
What the...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mens haalt een of andere film gedicht aan over een kind met autisme ofzo. Dat verder geen zak met het theme van de collectie te maken heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
huh? ik niet snap...*blont*
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:11 schreef PriemGirl het volgende:
Sleckten donkeren fautau:Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja bij mijn tieten dus erg goed; maar ik heb dan ook mini-mountains. Goed voor elk item naar de maattabel kijkenZe passen alles zelf en bepalen daarop de maten. Ik heb een S van een jurk besteld die nét iets te groot is (maar niet echt te zien) en van dezen outfit moest ik toch echt een M hebben.
![]()
Sleckten donkeren fautau:geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja bij mijn tieten dus erg goed; maar ik heb dan ook mini-mountains. Goed voor elk item naar de maattabel kijkenZe passen alles zelf en bepalen daarop de maten. Ik heb een S van een jurk besteld die nét iets te groot is (maar niet echt te zien) en van dezen outfit moest ik toch echt een M hebben.
disclaimer
Die emoslinger mag wel 2x zo lang bij deze!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah ok hahaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat mens haalt een of andere film aan over een kind met autisme ofzo. Dat verder geen zak met het theme van de collectie te maken heeft
Sleckten donkeren fautau:Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Huhquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, mini mountains?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en serieus. Ik lijk giga boobs te hebben in dezen blouse. It's a nice
quote:I am often asked to describe the experience of raising a child with a disability - to try to help people who have not shared that unique experience to understand it, to imagine how it would feel. It's like this......
When you're going to have a baby, it's like planning a fabulous vacation trip - to Italy. You buy a bunch of guide books and make your wonderful plans. The Coliseum. The Michelangelo David. The gondolas in Venice. You may learn some handy phrases in Italian. It's all very exciting.
After months of eager anticipation, the day finally arrives. You pack your bags and off you go. Several hours later, the plane lands. The stewardess comes in and says, "Welcome to Holland."
"Holland?!?" you say. "What do you mean Holland?? I signed up for Italy! I'm supposed to be in Italy. All my life I've dreamed of going to Italy."
But there's been a change in the flight plan. They've landed in Holland and there you must stay.
The important thing is that they haven't taken you to a horrible, disgusting, filthy place, full of pestilence, famine and disease. It's just a different place.
So you must go out and buy new guide books. And you must learn a whole new language. And you will meet a whole new group of people you would never have met.
It's just a different place. It's slower-paced than Italy, less flashy than Italy. But after you've been there for a while and you catch your breath, you look around.... and you begin to notice that Holland has windmills....and Holland has tulips. Holland even has Rembrandts.
But everyone you know is busy coming and going from Italy... and they're all bragging about what a wonderful time they had there. And for the rest of your life, you will say "Yes, that's where I was supposed to go. That's what I had planned."
And the pain of that will never, ever, ever, ever go away... because the loss of that dream is a very very significant loss.
But... if you spend your life mourning the fact that you didn't get to Italy, you may never be free to enjoy the very special, the very lovely things ... about Holland.
Ja groot zijn ze echt nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wilde al zeggen, mini mountains?
Dit vind ik dan wel weer leuk om te lezenquote:
Ehm, juist ja..quote:
Again... Whut?quote:
Vond het op zich wel leuk geschrevenquote:
Als je het maar goed opmeet ! Bij elke jurk staat bijna de maat voor je tieten er bijquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:17 schreef megamandy het volgende:
Ooh en Priem ziet er leuk uitmaar ben toch bang voor mijn tieten
Oh, da's handig!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je het maar goed opmeet ! Bij elke jurk staat bijna de maat voor je tieten er bij
Een gehandicapt kind met holland vergelijken qua land. Want Italië is beter en wat je verwacht? Euh..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vond het op zich wel leuk geschreven
Oeh dat is wel fijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je het maar goed opmeet ! Bij elke jurk staat bijna de maat voor je tieten er bij
Ze wou pizza en kreeg boterhammen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een gehandicapt kind met holland vergelijken qua land. Want Italië is beter en wat je verwacht? Euh..Ik vind het niks
En le fu ik moet weer verder hiet. Tschuuuuuuss
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze wou pizza en kreeg boterhammen!![]()
Ik vind het best grof geschreven eigenlijk om een of andere redenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vond het op zich wel leuk geschreven
idd, en wij patriotten voelen ons nu beledigdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het best grof geschreven eigenlijk om een of andere redenik krijg het idee alsof "holland" nooit goed genoeg zou zijn.
Ja dat ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind het best grof geschreven eigenlijk om een of andere redenik krijg het idee alsof "holland" nooit goed genoeg zou zijn.
Ja ook dat, had een ander land gekozenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, en wij patriotten voelen ons nu beledigd
Tuurlijk maar ik snap wel dat het moeilijk is. Want iedereen heeft liever een 'normaal' kind.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat ja!![]()
Kan uit ervaring wel vertellen dat 'Holland' wel degelijk z'n charme heeft, als je ermee om weet te gaan. En zeggen dat je liever Italië had willen hebben is ook bull shit, want je weet niet wat Italië was geweest... Ik zou persoonlijk echt niet weten wat mijn broertje voor persoon zou zijn zonder zijn handicap... Het beheerst alles wat hij is en wat hij doet.. en daarmee ook zijn positieve en minder positieve kanten.
Echt wel!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik snap wel dat het moeilijk is. Want iedereen heeft liever een 'normaal' kind.
Dat !!!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook!![]()
Of nou ja, normaal..![]()
Ik ben met wat problemen aan mijn heupen geboren. Mijn moeder liep trots met mij in de kinderwagen. Maar hier op dorp gingen de roddels al dat ik helemaal niet in orde wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ze hebben mij ook!![]()
Of nou ja, normaal..![]()
Juist ja... Mensen ook af en toe..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben met wat problemen aan mijn heupen geboren. Mijn moeder liep trots met mij in de kinderwagen. Maar hier op dorp gingen de roddels al dat ik helemaal niet in orde was
Zo'n gipsbroek is niet erg charming maar goed daar kan je weinig aan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Juist ja... Mensen ook af en toe..
En zeker ook nog geen kekke kleuren in die tijdquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo'n gipsbroek is niet erg charming maar goed daar kan je weinig aan doen
Bij mijn broer zie je het in eerste instantie niet. Dat is ook lastig want bij de eerste indruk verwachten mensen vaak toch bepaalde dingen en daar kan hij niet aan voldoen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar goed dat jouw ouders wel trots met de kinderwagen rondliepen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad erg lastigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn broer zie je het in eerste instantie niet. Dat is ook lastig want bij de eerste indruk verwachten mensen vaak toch bepaalde dingen en daar kan hij niet aan voldoen.
Maar als je hem een paar minuten observeert wordt uit z'n hele houding wel duidelijk dat er 'iets' is. En binnen de sociale kringen van mijn pa reageren mensen daar toch heel goed op gelukkig.
Zijn grootste wens is 'normaal zijn'. Hij wil werken (doet ie ook) en vrienden hebben (is wat lastiger). Volgende doel wat ie zich gesteld heeft is op zichzelf wonen. Maar of dat ooit echt gaat lukken is maar de vraag..
Wat heb je nodig?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die zin heeft om me met een mongolenopdracht voor school te helpen? Duurt maar eventjes maar is wel engelssoort onderzoekdingos.
Jaa vind ik altijd leukquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand die zin heeft om me met een mongolenopdracht voor school te helpen? Duurt maar eventjes maar is wel engelssoort onderzoekdingos.
Ik moet eigenlijk zelf lerenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Yep! Vlak bij jouw oude adres haha. Heb ooit bij jouw winkel nog een bestelling afgehaaldquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad erg lastig![]()
Maar jij komt uit Breda? Waar ergens? ik heb tot augustus in Breda gewoond.
Skjoe je hebt een no-buy! of was dat alleen voor make up enzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96659 72002 91 0388 6.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96659 72002 91 0388 6.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Jep, alleen nagellak en make-up, dus nu ben ik schoenen aan het kijken...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Skjoe je hebt een no-buy! of was dat alleen voor make up enzo?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Yep! Vlak bij jouw oude adres haha. Heb ooit bij jouw winkel nog een bestelling afgehaald
Ooow heb nog een paar diesel pumps die ik kwijt moetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, alleen nagellak en make-up, dus nu ben ik schoenen aan het kijken...
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
check je pm danquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
emailadressen, ik wil ze. Het duurt echt maar 2min ofzo
Heb je al!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen, als het nog nodig is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
naar je msnemail?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meedoen, als het nog nodig is.
mooie pumps? Welke maat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ooow heb nog een paar diesel pumps die ik kwijt moet
Mail mij ook maar spees.quote:
39 tuurlijk mooie pumpsquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wedden dat jullie DAFUQ denken als je de mail opent?
jahquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wedden dat jullie DAFUQ denken als je de mail opent?
Geen locatiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
jah![]()
ik mag wel omschrijving als links-rechts geven?
Mail terug, u haz.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het hoeft geen hele fantastische perfecte zin te zijn hur.
Moet ik vanavond even maken ben nu op het werkquote:
Mail terugquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het hoeft geen hele fantastische perfecte zin te zijn hur.
LALALAALLA I CANT HEAR LALALALquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
shoes everywhere!!!
Priem, dees zijn van h&m!
ur doin it wrongggquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mail terug![]()
Leuke voornaam heb je trouwens
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan goed aan mijn uitleg skills liggen hoor, i haz none
Lijken wassen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouwen was perfect natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kat A is wel gruwelijk lelijk trouwens.
Nee jonge, die is kjoetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Kat A is wel gruwelijk lelijk trouwens.
Spees je hebt mail!quote:
grice? het bestand heet toch gewoon cat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Gezien de titel wil van het pdfje betwijfel ik trouwens of ik de uitleg wel wil weten. Grice.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben ook vel rozen!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96659 53001 91 0390 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Er staat bij mij Computational Interpretations of the Gricean Maxims in the Generation of Referring Expressions boven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
grice? het bestand heet toch gewoon cat?
Die vind ik dan weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
ze hebben ook vel rozen!
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/F01 96659 53001 91 0390 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Bij mij heet ie 'cat'quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat bij mij Computational Interpretations of the Gricean Maxims in the Generation of Referring Expressions boven.
Oh, spannendquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er staat bij mij Computational Interpretations of the Gricean Maxims in the Generation of Referring Expressions boven.
Edit: Als ik 'm in google docs open, that is.
En ben ik te vergelijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat om
TROMMELGEROFFEL
hoe mensen 'referring expressions' gebruiken en of dat te vergelijken is met bepaalde algoritmen
Daar ga ik morgen naar kijken als ik zin heb, ben nu mensen aan het hosselen om dit te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En ben ik te vergelijken?
Hoe deed ik het hoe deed ik hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat om
TROMMELGEROFFEL
hoe mensen 'referring expressions' gebruiken en of dat te vergelijken is met bepaalde algoritmen
Goed, alleen het algoritme is fout als hij jullie niet nadoet einzzquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoe deed ik het hoe deed ik het
Algoritmes pesten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed, alleen het algoritme is fout als hij jullie niet nadoet einzz
Nee hoor ik doe het ook niet. Kijken gaat wel, maar verder heb ik er heel weinig mee...quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Algoritmes pesten.
Wat ik me afvraag: ben ik echt de enige Nederlander die de schurft heeft aan schaatsen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goed, alleen het algoritme is fout als hij jullie niet nadoet einzz
Nope... Ik schaats ook nooitquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Algoritmes pesten.
Wat ik me afvraag: ben ik echt de enige Nederlander die de schurft heeft aan schaatsen?
quote:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren
Het gaat om referring expressions als <type> <color> <age> e.d.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]maar.... ieder mens is toch anders en zul je toch altijd andere antwoorden krijgen d.w.v. verschillende woordkeus, zins opbouw etc.?
Of snap ik het nou niet goed?
TDquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh enpingt mij dat ik lekker veel pakketjes heb gehad, en toen viel de batterij van mijn blackberry uit
dus ik weet heul niet wat die pakketjes zijn.
Ooooooquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het gaat om referring expressions als <type> <color> <age> e.d.
Ik sta altijd en overal ingelogdquote:
Klinkt niet onlogisch.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer je welke referring expression noemt en hoe je andere katten daarmee 'buitensluit' in je omschrijving. Of je eerst de RE pakt die het meeste uitsluit, bladiebla
Ah op die manier. Ik ben ook altijd ingelogd en heb die melding ook nooit gehad eigenlijk. Dus snap dat het dan wel raar overkomt ja..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik sta altijd en overal ingelogdHeb die melding serieus nog nooit gehad.
imdb accountquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga een google doc maken over welken films ik het laatste gezien heb en welke ik nog moet kijken
goeden sog activiteit
en lijstjes
Ja maar google docs met oneindige mogelijkhedenquote:
Fancy smansy!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar google docs met oneindige mogelijkheden
ratings van mezelf, datum, gekeken, nog te kijken endezo
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Space.
Niet dat soort subjectlines als ik je in goed vertrouwen mijn zakelijk mailadres geef, hoer
Durf ik te vragen wat de subject was..?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
Space.
Niet dat soort subjectlines als ik je in goed vertrouwen mijn zakelijk mailadres geef, hoer
Je snapt zelf ook wel dat de alarmbellen snel af gaan als je het woord sex in een subjectline van een zakelijke email stopt?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]sorry het was zo verleidelijk
Gaan ze daar op filteren dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat de alarmbellen snel af gaan als je het woord sex in een subjectline van een zakelijke email stopt?
Laten we er maar niet op hopen, en dan weet je het in het vervolgquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gaan ze daar op filteren dan?
Nee eigenlijk niet over nagedacht![]()
Deed ik altijd expres bij nick ook
Sorryquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Laten we er maar niet op hopen, en dan weet je het in het vervolg
Ai, da's inderdaad niet zo handig nee..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat de alarmbellen snel af gaan als je het woord sex in een subjectline van een zakelijke email stopt?
om precies te zijn, "sex met dieren"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ai, da's inderdaad niet zo handig nee..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
om precies te zijn, "sex met dieren"
[..]
Ik lollerdequote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Natuurlijk zeggen ze daar niets van, ze lezen echt jouw mail niet hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik eens zelf wazige meels naar mijn unimail gaan sturen en dan kijken of er iemand iets van zegt?
En dan zeggen dat het een experiment was, GEFOPT
quote:prachtige zijden avond handtassen / klauwen / top handvat tassen / Polsbandjes meer kleuren beschikbaar
quote:transparante gel smallgrain voet bloemblaadje
quote:topkwaliteit satijn bovenste hoge hakken gesloten tenen met lint stropdas huwelijk bruids schoenen
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Natuurlijk zeggen ze daar niets van, ze lezen echt jouw mail niet hoor
Iets met privacy enzo, alleen met vermoedens moeten ze van de hogere hand toestemming hebben om en andermans mail te mogen kijken
Hier ook!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier is nog een blauwe lucht met fel zonnetje
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
Chinese troepwebshops die Google translate gebruikenEen greep uit het assortiment:
[..]
[..]
[..]
IK ben altijd:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Incantrix het volgende:
Maar die lakjes voor jou heb ik weer hier, Bambilief
en grmbl, ik snurkte mezelf net wakker
Volgens mij kwam er net een grote enveloppe door de bus en ik verwacht nog een pakje of 7, maar ik ben te lam om te gaan kijken
Ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ben altijd:
brievenbus rammel
*OMG OMG IS HIJAL WEL IS HIJ AL WEG?*
rent naar gang
OMG PAKKETJES POST YESH EINZZ
Jaaa.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Incantrix het volgende:
Volgens mij kwam er net een grote enveloppe door de bus en ik verwacht nog een pakje of 7, maar ik ben te lam om te gaan kijken
A Englands?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Incantrix het volgende:
Nou zit ie in m'n hoofd.quote:
Hehe, ik was jouw lijstje aan het bekijken en nu zie ik hem live bijgewerkt wordenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog tips nav dit lijstje?
https://docs.google.com/s(...)Yc0dVQldVWjhjcTlMR1E
Ik HAAT films als paranormal activity of horrorzooi want dan kan ik echt niet slapen
Toe maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:58 schreef Incantrix het volgende:
En verder hits (maar die komen via Bubs dus dan zou ik het wel weten als die waren verzonden), electropops, ozotics (maar die zijn nog steeds ontvoerd door DHL), een paar Wet 'n en Wilds en Barry M's en mijn nieuwe BH's
Die heb ik allemaal al gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hehe, ik was jouw lijstje aan het bekijken en nu zie ik hem live bijgewerkt worden![]()
Maar uhm Miss Congeniality schijnt heel leuk te zijn
De originele Larson-verfilming kijkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand nog tips nav dit lijstje?
https://docs.google.com/s(...)Yc0dVQldVWjhjcTlMR1E
Ik HAAT films als paranormal activity of horrorzooi want dan kan ik echt niet slapen
Picsquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
Nieuwen jas![]()
Donkerblauw ekt zwaar suede met houtje touwtje (rits er onder) en een capuchon
The nightmare before christmas?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik allemaal al gezien
Ook, laatst.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
The nightmare before christmas?
The green milequote:
Haha.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, het gaat goed met m'n voornemen om minder geld uit te geven, zoals je ziet
Lijkt me echt irritant..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:03 schreef megamandy het volgende:
Ik kijk iedere dag of mijn paypal betaling al rond is zodat mijn A-England kan verzonden wordenI wantz
Dit heb ik nog nooit gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijkt me echt irritant..![]()
Mijne zijn vandaag verzonden!
Ken alleen Young victoria nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:04 schreef Dwyn het volgende:
Young Victoria
Mean Girls
Narnia
Legally Blonde
Mona Lisa Smile
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef megamandy het volgende:
[..]En heeft de brievenbus ook al geklapperd?
The Truman Show al gezien? Die 'moet' ik voor school kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ken alleen Young victoria niet
De rest vind ik alleen narnia écht tof, de rest is mwehh![]()
Ikwil meer kwaliteitsfilms
Wat is een kwaliteitsfilm dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waaah ik zag het je live bijwerkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
A clockwork orange? (is misschien wel een beetje te luguber voor je)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet mean girls iigquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is een kwaliteitsfilm dan?
The eternal sunshine of the spotless mind?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet mean girls iig![]()
Dat is wel leuk, maar meer als je niks te doen hebt en zin hebt in iets luchtigs.
Schindlers Listquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kick Ass is leuk!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:07 schreef Incantrix het volgende:
Spees, dat lijstje is je nog-kijken-lijstje? Heb je dan al gezien:
- the Straight Story
- Kick Ass (!!)
- Rango
- Burn After Reading
- O Brother, Where Art Thou?
Euhm.. Even pc aangooien
Had ik net ookquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Waaah ik zag het je live bijwerkenDat was eng
Ik snap de hype rond Boondock Saints eigenlijk nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
A clockwork orange? (is misschien wel een beetje te luguber voor je)
Lock stock and two smoking barrels
Trainspotting
Boondock saints
Rangoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:07 schreef Incantrix het volgende:
Spees, dat lijstje is je nog-kijken-lijstje? Heb je dan al gezien:
- the Straight Story
- Kick Ass (!!)
- Rango
- Burn After Reading
- O Brother, Where Art Thou?
Euhm.. Even pc aangooien
In deel 1 zijn ze nog zo lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snap de hype rond Boondock Saints eigenlijk nietNaja misschien moet ik het nog eens kijken maar ik vond het niet interessant.
Chicagoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Schindlers List
Billy Elliot
Chicago
The Duchess
From Hell
The Reader
Pillars of the Earth (miniserie)
Band of Brothers (miniserie)
Kijk ze nog een keer en gebruik die datumquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Rango![]()
![]()
![]()
Ik meot nog even in mijn geheugen graven voor alle films die ik al gezien heb. Maar dan heb ik er geen datum bij![]()
![]()
/autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |