OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenquote:
Ja heb ze aantal keren gezien toen ik nog in de VS woonde. Op hun "hitjes" na speelde ze de boel gewoon dood. Weinig interactie ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:38 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Slecht? Ben daar ook altijd wel benieuwd naar geweest. Sowieso altijd met dat soort "type" bands.
Wat waren je ontdekkingen vorig jaar zoal?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenZo'n enorme faal
Heb je er wel eens bij stel gestaan dat niet iedereen alle bands op Lowlands kent? Oh nee, dat past natuurlijk niet in dat lompe koppie van je
Stonden er vorig jaar al dus de kans lijkt me kleinquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:37 schreef mr-green het volgende:
Young the Giant mag ook naar Lowlands 2012 komen
Nee dan die hippe mensen die opeens half stoned de Lima of de X-Ray binnenstrompelen en een geweldig feestje van dat ene 'onbekende' bandje meemaken wat hun hele Lowlands weekend geslaagd heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
OMG...van die mensen die de hele dag op hun zolder alle obscure bandjes opzoeken en zodoende alles al kennen 5 jaar voordat ze ook maar een béétje bekend zijn....en dan neerkijken of mensen die dat niet doenZo'n enorme faal
Heb je er wel eens bij stel gestaan dat niet iedereen alle bands op Lowlands kent? Oh nee, dat past natuurlijk niet in dat lompe koppie van je
Je snapt er duidelijk weer geen flikker vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee dan die hippe mensen die opeens half stoned de Lima of de X-Ray binnenstrompelen en een geweldig feestje van dat ene 'onbekende' bandje meemaken wat hun hele Lowlands weekend geslaagd heeft gemaakt.
Hehe, het zit je duidelijk hoog. Maar geweldig voor je dat je zo'n mak lammetje bent geworden die z'n verzetje op Lowlands moet zien te krijgen door helemaal te genieten van onbekende ontdekkingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je snapt er duidelijk weer geen flikker van
"onbekend" VOOR DIE PERSONEN ja. Daar had ik het over. Maar blijkbaar bestaat dat niet. Blijkbaar zijn bandjes bij *iedereen* bekend of helemaal niet bekend. Zwart/wit-kijker, snob, flapdrol. Dat ben je.
Zoals ik al zei: je hebt er overduidelijk niets van begrepen. Van mij sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Hehe, het zit je duidelijk hoog. Maar geweldig voor je dat je zo'n mak lammetje bent geworden die z'n verzetje op Lowlands moet zien te krijgen door helemaal te genieten van onbekende ontdekkingen.
Leg het dan uit voor jezelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: je hebt er overduidelijk niets van begrepen. Van mij sowieso niet.
Mooi bakvissen concert was dat zeg, maar goed je kunt er ook wel lekker op mee blèren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stonden er vorig jaar al dus de kans lijkt me klein
Terugkerend gerucht.quote:
Ik ga me niet begeven in een "wellus, nietus, juffrouw hij begon"-verhaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry, maar je doet precies hetzelfde.
Ditquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Laat maar, genoeg van dit gezemel.
Jammer dat hij zo commercieel als de pest is geworden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Gitaarmat het volgende:
Calvin Harris tourt (staat op Werchter)
Hij had die discobeat vast moeten houden. Dit is best teleurstellend.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja, hij zou vorig jaar ook op Pukkelpop staan. Vind het ook iets te plat geworden, Lowlands boekt dan toch meer richting de Electro/Techno/Dubstep en laat toch het "house" gebeuren een beetje thuis.
En dat is nou precies waar ik op doeldequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit
Nembrionic gaat lekker bandjes ontdekken die hij niet kant.
MCH die zet lekker zijn Spotify lijst op en kent straks de meeste artiesten al.
Iedereen tevreden. Ieder doet zijn eigen ding, dat is waar LL voor staat
Maar er worden nog zat namen bekend gemaakt dus wie weet loopt het nog op voor jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga dit jaar voor een laagte record aan optredens. 2 of minder. Bands dan, plaatjesdraaiers reken ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |