Post maar lekker hierquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
en met weer een pondje minder voor SQ. Like a boss.
(ja, het zal wel irritant worden, maar ik ben al een maand in extase)
Niet irritant hoor, mag je trots op zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
en met weer een pondje minder voor SQ. Like a boss.
(ja, het zal wel irritant worden, maar ik ben al een maand in extase)
Nee evil bitches zitten daar, zelfs als je normaal vraagt om wat tips voor gezonder eten maar dat je niet wilt afvallen krijg je van 34589345 mensen een preek dat je te dun bent en te weinig eet en volgens hun val ik blijkbaar over 3 dagen dood neer als ik zo door gaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
je zegt het keivaak! En het hoeft niet, ik probeer geen complimentjes te vissen ofzomaar ik vind het wel keilief van jullie
en ik durf niet naar dieetclub, want die mensen zijn eng en zeggen bij elke triomf dat je te weinig eet en te snel afvalt enzulks
Ja maar die wijven sporen ook niet. Je moet elke gram afwegen en weet ik het wat allemaal.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
je zegt het keivaak! En het hoeft niet, ik probeer geen complimentjes te vissen ofzomaar ik vind het wel keilief van jullie
en ik durf niet naar dieetclub, want die mensen zijn eng en zeggen bij elke triomf dat je te weinig eet en te snel afvalt enzulks
Nah gewoon de kouquote:
Wat een lange stokkenquote:
Ohquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
"op z'n Amerikaans" betekent gewoon dat iedereen zelf iets meeneemt, drank, eten, snoep, cake etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |