Dus hier kan je seizoen 6 bespreken en praten over wat je weet over seizoen 7.
Hoop dat ie open mag blijven van de moddereters.
dit zegt buffy over de toekomst van de serie:
code:Het nieuwe seizoen wordt trouwens op 24 septembe ruitgezonden in amerika en canadaIn a new interview with TV GUIDE, Buffy the Vampire
Slayer Sarah Michelle Gellar has a few things to say about
this last season of the show (which closed out on UPN last
night) and what she hopes for next year."(This season) was a little dark even for me," Gellar said,
promising it will become a little more light and fun next year.
"So I think we're going to go back to a much lighter
BUFFY," Gellar said. "This whole arc was, she was buried
alive, she got out, and now she realized that she wasn't
living and she wants to. So I think it's going to be
-- and I'm hoping for -- the fun Buffy. I miss quippy Buffy."She also hinted that even if she left at the end of next
year (when her current contract is up) BUFFY might continue
without her. "I don't know if it would be BUFFY THE VAMPIRE
SLAYER per se," she admitted, "because you kind of need Buffy for that.
But it doesn't mean that there's not Dawn and Anya.
There are a lot of characters that could easily go on,
and I'd hope that they would."
Enne als iemand het gaat overnemen wordt het denk ik wel Dawn want t viel al op hoe ze laatste paar afleveringen zat te zeiken dat ze mee wou slayen en ja hoor laatste aflevering ging ze (genoodzaakt dat wel) hoofdes hakken.. vondt ik beetje minpuntje van de aflevering.. heb je echt iets van: tuuuuuuurlijk
Zou niet graag zien dat 7 al het laatste seizoen is..
Dit is 1 van de weinige series die zijn niveau kan vasthouden. (misschien op seizoen 4 na, waar ze wel erg veel ligt te krikken met Reilly )
Met Eliza Dushku uiteraard
of willow gaat aan eind van seizoen 7 dood en als laatste daad verstoft ze alle vampieren en iedereen die binnen een dag een vampier wordt en dan zijn ze uitgeroeit en is er geen slayer meer nodig
och nee gut dan is angel ook weg.. hoewel.. das dan wel weer een mooie oplossing voor als ze daar ook mee willen kappen
anyhow.. giles is aan begin van seizoen 6 weggegaan.. en kwam bij de seasonending weer tevoorschijn..
quote:Inderdaad ja. Maar goed.
Op vrijdag 19 juli 2002 10:58 schreef Capetown het volgende:
Ik vind hem toch wel een beetje dubbel met Buffy>>> *spoiler topic* hoor, en als ie weggezakt is haal je hem toch weer omhoog?
Een mooi einde lijkt mij een sluitende Hellmouth. All will be nice forever.
Hey, ik ben nu eenmaal dol op Hollywood-sentiment! .
quote:Zeker ja. Zeven is wel een mooi getal. Hoewel het ook zo is dat de kwaliteit niet achteruit lijkt te gaan.
Op maandag 29 juli 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Overigens zou ik het een goed idee vinden om seizoen 7 het laatste seizoen te laten zijn.
Ik vind het een fantastische serie en ik zou het wel jammer vinden, maar genoeg is genoeg. Ik volg het nu echt al 6 jaar en aan alles moet een keer een eind komen. Hoe leuk het ook is.
Dilemma's dilemma's
quote:Mochten ze dus na dit zevende seizoen stoppen dan vind ik een sluitende Hellmouth wel een goed idee. Dat is ook lekker makkelijk als ze ooit nog een "Dawn the Vampire Slayer" spin-off willen maken, dan gooien ze gewoon die Hellmouth weer open
Op maandag 29 juli 2002 21:22 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Inderdaad ja. Maar goed.
Overigens zou ik het een goed idee vinden om seizoen 7 het laatste seizoen te laten zijn.
Ik vind het een fantastische serie en ik zou het wel jammer vinden, maar genoeg is genoeg. Ik volg het nu echt al 6 jaar en aan alles moet een keer een eind komen. Hoe leuk het ook is.Een mooi einde lijkt mij een sluitende Hellmouth. All will be nice forever.
Hey, ik ben nu eenmaal dol op Hollywood-sentiment!
.
En ach, als ze meer seizoenen maken; ik heb geen bezwaar zolang er maar geen belangrijke figuren als Buffy, Xander of Willow de serie verlaten en de kwaliteit op hetzelfde hoge niveau blijft.
quote:
With filming of season seven officially starting this week, we've been inundated with spoilery stories about the Slayer's upcoming adventures.If you don't want to know what lies ahead for Buffy, think twice before you read further.
Joss Whedon has announced the return of a whole host of fan favourites for the season premiere, Lessons. Hell god Glory, The Master and Warren are all slated to appear. It's likely that Glory at least will feature in further episodes.
Sunnydale High School rises from the rubble this year. It's still sitting on top of the Hellmouth and is sure to be the source of much adventure and angst for Dawn.
Now the the same age as Buffy was at the start of the show's first season, Summers junior will reportedly be attending alongside her new pals Kit and Carlos. Whilst this probably won't be the main thrust of the season, it's likely to be part of Joss's backup plan should Sarah Michelle Gellar choose not to stick around for year eight.
Joss is also actively attempting to woo back Juliette Landau (Drusilla) and Eliza Dushku (Faith) - although Seth Green appears to be a tougher proposition.
"We've talked about Eliza Dushku coming back," Joss told the E!Online website. "And I have my fingers crossed we'll see more of her this year, because I love her. Seth Green, he seems to be a lot more busy this year. We may do something. But if I can work Eliza in, she'd actually do well for this season on both shows."
quote:nice to hear.
Op maandag 05 augustus 2002 14:33 schreef Capetown het volgende:
Van de BBC-site
[..]
wanneer komt BUFFYTJE weer terug op de buis!? wie weet dit?
van SBSNET.nl
Zesde seizoen van Buffy!
In het najaar zijn er weer kersverse afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Dus dat wordt weer een avondje vol zinderende spanning!
Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden. De exacte datum is hiervan nog niet bekend, maar we houden je uiteraard op de hoogte.
mijn god die mensen zijn wel heel hard op hun koppie gevallen..
lekker tegenstrijdig..
Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden.
en dan zeggen..
De exacte datum is hiervan nog niet bekend,
maargoed.. in najaar weer lekker sarah kijken.. sarah is liev
quote:WTF
Op dinsdag 06 augustus 2002 13:54 schreef Splackavellie het volgende:
Deze musical wordt op 2 oktober om 23:15 uur uitgezonden.
quote:ik snap dr ook nix van.. eg weer sbs/net5
Op dinsdag 06 augustus 2002 14:00 schreef Marble het volgende:[..]
WTF
Waar slaat dat nou weer op?
waarom weten ze wel wanneer de musical wordt uitgezonden maar niet wanneer het seizoen weer begint..
moet ik elke dag op spoilers zitten w8ten op NET5..
naja Malcolm in the middle, Grace under Fire zijn ook wel amusant!
vooral MitM is zo kewl!!!
Vanaf woensdag 4 september zijn er weer wekelijks kersverse kersvers? yeah right! afleveringen van zowel Buffy, Angel als Charmed. Ook heeft NET 5 de musical van 'Buffy the Vampire Slayer' aangekocht. Deze musical wordt op woensdag 2 oktober om 23.15 uur uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |