abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 4 september 2000 @ 23:58:27 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_326178
Streamverslagen van 05-09 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).

Post hier alleen verslagen van de streams. Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever een dubbel verslag dan géén verslag!!

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 04-09-2000 23:58]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 5 september 2000 @ 00:06:06 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326195
00.02 uur
Stream is geschakeld naar buiten. Ruth en Koen zitten te praten.

Ruth: "En toen zei ze dat Mariska en ik nogal druk waren. "
Koen: "Ik voel dat, maar ik weet het niet zeker."
Ruth: "Nou, nou; jij probeert het wat meer. De grappen komen van mij en Bart af."
Koen: "Ik krijg er gewoon een beetje lol in. Doe net of ik aan het werk ben."
Ruth giechelt.
Koen: "Héé je lacht me uit he man?"
Ruth: lacht weer
Koen: "Jij moet nog een beetje fatsoen leren he? Dat hebben ze je nooit geleerd."

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 5 september 2000 @ 00:18:24 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_326224
00.09 uur
Ruth (tegen Koen): Heb je nou niet door dat je al een kwartier onzin uit zit te kramen?"
Koen zegt iets terug over oververhitte hersenen ofzo.

Ruth: "Ik zou het wel heel leuk vinden om hier met jou Kerst te vieren."
Koen bedenkt een snood plan om iedereen eruit te stemmen...

Gesprek gaat nu over Mariska...

Op een gegeven moment staat Ruth op, en zegt iets van:
"Iedereen over de tong halen, daar doe ik niet aan mee."
"Ik ga wel met Diana praten over wat jij wil weten."

Koen: "Hee, dat was een grapje man. We verstaan mekaar."
Ruth:...
Koen: "Wat zei Diana?"
Ruth: "Ik vind het niet leuk wat je doet."

Koen: "Jij hebt een vrouw, ik heb een vriendin en Hans heeft een vriend.(bewijs) Ik weet zeker en vast dat er ook een lesbische bij die meiden zit. Echt waar, ik voel dat.
Voel je dat niet?"
Ruth: "Nee, dat voel ik niet. Daar houd ik me niet mee bezig."
Koen: "Ik weet zeker waarom Diana zo stond te fitnessen! Om er voor die meiden goed uit te zien."

Ruth berispt Koen op zijn geroddel over de meiden, en ik ga een teiltje zoeken...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 5 september 2000 @ 00:26:39 #4
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_326244
00:24

Er is ruzie tussen Ruth en Koen.. kan ff niet op zjn naam komen. Ruth zegt meerdere malen dat de belg doordraaft en dat Koen gevaarlijk.

Ruth wijst Koen meerdere malen erop dat er mensen slapen. Koen hoort zichzelf te graag praten. Ruth probeert de discussie te stoppen en noemt Koen zelfs dronkenlap. Toch wil Koen niet stoppen met praten. Ruth zegt gewoon dat ie met rust gelaten wil worden. Koen vindt dat ruzie niet kan en dat ie er over wil praten. Ruth wil er niets over horen en is het gewoon zat.

(red: dit belooft nog heel leuk te worden )

Koen zegt nu dat ie de ruzie wil uitpraten omdat hij gisteren ook al nachtmerries had. Ruth: ik vind een grapje leuk maar nu ga je te ver

Koen: Morgen gaan we verder praten. Morgen zal ik het je allemaal uitleggen

Ruth: Ga nou weg. Ga weg.

Koen: Grote verschrikking. (loopt weg)

Ruth gaat zich rustig klaar maken voor bed.

(red: Wat een lol. De eerste dag en al bonje. Het lijkt er op dat Koen de 2e Nick is.)

Ruth is rustig zijn bed in gekropen

[Dit bericht is gewijzigd door Havoc op 05-09-2000 00:28]

I'm getting too old for this....
  dinsdag 5 september 2000 @ 00:56:37 #5
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_326273
Ik weet niet waar het thuis hoort, maar ik doe het maar ffies hier ;-)
0000000-------0000000
De eerste nacht in de BUS. Wat doe je dan als je indruk wilt maken op de camera´s en medepassagiers? Mariska trekt meteen de aandacht van Paulus in haar witte satijnen neglige. Zoë heeft een rood hemdje aan met spaghettibandjes en een sportief blauwe boxer met witte streep. Paulus ligt met een T-shirt aan als eerste onder de wol. Katty hupst over hem heen in een wit hansopje. Terwijl iedereen over hem heen stapt, draait hij zuchtend en steunend op zoek naar rust. Voorin heeft Ruth op de bank een plekje gevonden en gebruikt een zwart T-shirt als slaapmasker. In de badkamer en in de keuken wordt er druk tanden gepoetst. Koen gaat als tweede liggen en al snel volgen de anderen. Mariska heeft lenzen met sterkte -7 en ziet dus weinig als ze ze niet in heeft: "Maar ik ben nog lang niet blind of zo!" "Toch ben je al aardig op weg", roept Richard haar toe.
Als de club voor het grote matras eenmaal ligt, is de volgorde van voor naar achter: Richard, Diana, Paulus, Koen, Zoë, Mariska, Katty en Hans. Dan wordt het licht in het slaapvertrek gedoofd. Mariska vraagt zich in het donker af waarom ze tussen twee vrouwen ligt. Richard biedt galant aan dat hij haar wel wil warmhouden. Een voor een vallen ze langzaam stil, Mariska: "Vanaf nu trek ik me niets meer aan van de camera´s. Zei ik dat hardop?". Net als bij een logeerpartijtje kun je erop wachten dat er weer iemand begint te praten. En ja hoor, Mariska realiseert zich dat ze haar tanden niet heeft gepoetst. Geen reactie meer, kwart over vier: achterin is het stil.
pi_326296
10:30 ze praten met iemand buiten het hek, die oa zegt dat ie het gezien heeft op tv en die er maar niks aan vond.
Ze vinden deze jongen wel te verstaan en hebben het er daarom over om met hem een wachtwoord af te spreken ???

ruth wil liever met het kanon op hem schieten , omdat die jongen er niks aan vond.
ze hebben het erover dat ze vandaag wel wat hadden om uit te zenden, maar dat dat morgen pas word uitgezonden.
ruth probeerd erg geforceerd , de leukste thuis te zijn.
Ze zijn nu alweer bezig met wat de mensen van de uitzending vonden

er staat een mini stirvat in de tuin en ook staat er een portocabin achtige sauna (waar ook een camera hangt).

12:00 rut en koen proberen buiten een soort snip en snap revue uit te voeren , ik vind vooral dat rut erg gemaakt grappig probeert te zijn.
ze proberen elkaar voortdurend in de maling te nemen ( en die belg is slimmer als ik dacht )
koen : jongen je mist vermogens van primordiaal belang.
rut : eeuh wat ?
koen : dat ze jou les laten geven is me een raadsel

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 01:50:48 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_326303
Mariska en Koen kennen elkaar al ergens van!!!
Ze reutelen al 'n kwartier over bekenden. Ik hoorde iig de namen 'Lars' en 'Willem' voorbijkomen.
Toch doorgestoken kaart? (Wat we eigenlijk al verwachtten?).

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 05-09-2000 01:51]

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_326363
03.23
Iedereen ligt te slapen.
Eén ademt er heel zwaar, één praat af en toe in haar slaap en wekt daardoor anderen die dan heel even rechtop gaan zitten.
die jongen die tweede ligt vanaf de stream gezien heeft geloof ik een natte droom. Hij ligt zo te schokken en te draaien.

buitenwip-poll

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 05-09-2000 03:38]

  dinsdag 5 september 2000 @ 10:40:31 #9
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_326508
Er gebeurt niets.., kan ook zo lijken want ik heb geen geluid.
Ruth, Aminata en nog een stel zijn aan het werk in de tuin. De helft loopt zonder mouwen, brrrrr.
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 14:01:26 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_326820
Ze roepen wat met mensen buiten het terrein.

Echte afzondering weer.

Ze praten er over hoe moeilijk het is voor SBS wat actie te laten zien.
een actie van Mariska (?) duurde 2 min, daar hou je 30 sec tv van over.
Ze gaan dus weer in de stoel van de regie zitten.

Het beeld is niet echt lipsynchroon, dus ik weet nog niet wie wat zegt.
Ik moet de stemmen nog leren herkennen

14.15
er wordt zwaar geroddeld over degene die gisteravond roddelde.
Ruth wil hem er zo gauw mogelijk uit hebben.
Dat trek ik niet vier maanden

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 05-09-2000 14:14]

The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 14:50:36 #11
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_326917
Ze hebben het over geloof. Zoë (zo te zien) verteld dat ze in 94 de bijbel heeft gelezen.

de Belgische onderwijzer verteld dat hij godsdienst onderwijzer is. hij wordt niet geloofd omdat op de lagere school de kinderen alle lessen van één leraar krijgen.
hij zegt op een ander type school te zitten.

15.25

Ze komen tot de omntdekking dat er van het budget ook sigaretten gekocht moeten worden.
Ze denken dat de meerderheid er tegen zal zijn. Als je echt verslaafd ben ga je jniet in de bus. (belgische).

Ze gaan verder over dat de busII zwaarder zou zijn dan Bus I

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san op 05-09-2000 15:16]

The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 15:25:40 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_326975
De regels worden doorgegeven.

De stream staat op de discussie in de slaap kamer. Er wordt iedere keer iets naar ze geschreeuwd, ook al zijn ze alleen in de kamer s'nachts dan moet toch de zender om.
Ze mogen niet op het kanon gaan staan om over de schutting te kijken.

chatten is onzeker, de techniek weet nog niet of ze het werkend krijgen.

The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 15:51:22 #13
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_327011
Binnen zijn ze aan het chatten en buiten duikt ruth de mini störvath in. Hij is er erg tevreden over.
hij praat even in de microfoon van Taminata om de regie te melden dat hij zijn zender niet om heeft.
The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 17:07:35 #14
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_327183
Er wordt van buiten geroepen dat ze beroemd zijn.
dat er een vrijpartij was tussen een Belg en een Nederlander, binnen denken ze dan aan Sandra omdat die naast een Nederlander lag. Er komt een soort gesprek op gang. De regie grijpt in, ze mogen wel luisteren (sic!) maar geen vragen stellen.

Hans had net een knipbeurt gehad.
Kattie is de kapster.
Iemand heeft het over vlechtjes in het haar van ruth, dat lijkt ze wel leuk.

The future is after you
pi_327707
23.03

Een aantal (iig Richard, Zoë, Hans, Bart en Aminata) zijn gezellig een familie-spel aan het doen (lijkt op het Grote Grolsch Spel). Ze maken er een hoop lawaai bij.

Zo'n Belg heeft 't het over zijn gewicht...

[Dit bericht is gewijzigd door Soep v/d Dag op 05-09-2000 23:06]

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
pi_327715
Klopt, de anderen zijn aan het kaarten. Ik geloof klaverjassen??
Terwijl ik dit schrijf ontstaat er een discussie over doorspelen of gaan slapen. Ik hoor gegrinnik en iemand praten over een 'stijve paal'??????
Altijd sprankelend.
pi_327740
23.12

Richard heeft een kaartje: "Verboden woorden; een man met een karretje.."
"Een ijsboer!"

Aminata leest de scheikundige naam van een geneesmiddel voor opdat ze de normale betekenis moeten raden, het antwoord gaat echter verloren in geroezemoes.
Het spel is ten einde...

23.17

Ze staan zichzelf nu te wegen en Paulus lijkt zich wat te vervelen.
Er wordt een flauw mopje gemaakt, niet noemenswaardig. En nog één. Paulus mengt tussen het moppentappen, de grappen worden er echter niet beter op.

"Wat is het voordeel als je geheugenverlies hebt? Je kan je eigen Paaseieren verstoppen!"
"Wat is het voordeel van geheugenverlies? Je leert steeds nieuwe mensen kennen!"
"Komt een vrouw bij de dokter: 'Ik heb last van geheugenverlies, dokter'. 'Hoe lang heeft u dat al?' 'Wat?'"

23.25
Ze hebben unaniem besloten te stoppen met moppentoppen. Helaas is Richard wat hardleers; hij begint heel enthousiast een (te) lange mop te vertellen over een dronken vent in een café. Hij maakt er zelfs geluiden èn bewegingen bij.
23.29
...hij is nog steeds bezig met dezelfde mop...
23.30
...en nog...
23.31
...en nog...
23.32
...en het is afgelopen. Het kwam er op neer dat die dronken vent een vreemde droom had en zijn bed onderscheet.

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 23:31:26 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_327745
23:35 uur
De rest begint nu ook enthousiast moppen te tappen. Ik neem niet de moeite ze hier te citeren, zo leuk zijn ze nu ook weer niet.
Ze zijn iig nagenoeg allemaal sexueel getint. SBS-stijl, dus.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_327750
23.39

Ze houden het nogal vol met de moppen. Ik niet.

Welterusten...

rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  † In Memoriam † dinsdag 5 september 2000 @ 23:36:30 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_327753
23:40 uur
Ook de Belgen beginnen nu moppen te tappen. Ik kan er persoonlijk niet om lachen, maar de bussagiers lachen beleefd om elke mop.
Een enkeling slaakt zelfs al een profilerings-gilletje.

Muts (naam ff kwijt): Een eeh Surinamer, die eeh, eeh, die oh nee eeh het waren er drie, eeh, eeh. (Denk dan eerst na, muts!, red.)

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_328237
rond 1u20 denk ik is Koen met Sandra en nog een andere meisje (blond, ken haar naam niet) naar de eetruimte gegaan om te praten. Daarvoor lagen beide meisjes te giechelen .. waarschijnlijk omdat Koen zijn arm tijdens het slapen rond die blonde had gelegd.
pi_328239
hier wat ik heb neergetypt, het is nogal onvolledig omdat die meiden niet anders deden dan lachen en het gefluister was ook niet echt verstaanbaar: rond 1u30
"nu zijn een man en twee meiden uit de grote slaapruimte gekropen en zoeken ze hun microfoonbakje.. die meisjes zitten te lachen omdat die kerel zijn arm om een van die meisjes had gelegd tijdens het slapen ofzo .. en nu zijn ze vollen bak aan het roddelen over mogelijk relaties en dat dat armengezwaai niet zo onschuldig is ;-o"

rond 1u50:
die 2 meisjes hebebn duidelijk al wat teveel gedronken .. nu verdedigt die kerel zich door te zeggen dat hij het koud had en wat warmte zocht ;-)

...en nu beweert em dat hij haar gewoon graag heeft ....ok nu hebben ze door dat ze afgeluisterd worden door nog andere medespelers .. lol .. ..nu komt Ruth er ook nog bij .. dat is de nestor .. lekker gezellig daar dus .. wel klote als ze te zacht fluisteren .. em is niet echt blij dat hij (Ruth) wakker werd gemaakt .. die 2 vrouwen hebben problemen .. ze zijn ofwel in een diepe lachbui ofwel hebben die iets genomen hoor .. nu denkt ruth dat ze plannen aan het smeden waren om hem onpopulair te maken .. ja daar krijgen ze ook geld voor ofzo ?!
nu zegt Koen dus : " er wordt niet gesekst op de bus zonder dat ik dat weet hee" .. jajjjajajjaaja .. dat zal wel .. iedereen wordt een beetje boos op Koen ... sommigen willen dus duidelijk slapen zonder lawaai .. nu begint ie tegen Ruth te zagen dat die 2 vrouwen iets aan het uitsteken waren toen hij plots wakker werd ;-)

interessante tijden hee

  woensdag 6 september 2000 @ 14:52:43 #23
3742 DannyM
Ik word helemaal para brada!
pi_328408
quote:
Op 05 september 2000 23:11 schreef Bloemke het volgende:
------------------
Hans is het helemaal
Nee, hij valt op mannen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')