Ow sorry meester Catbertquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje zoals bij een ernstige infectie van een antibiotica-immune bacterie een glaasje appelsap een 'laatste redmiddel' is.
[..]
Ook zo typisch bij dit soort verhaaltjes. Alleen maar het verhaal herhalen en zelf uberhaupt de kennis niet hebben om kritische vragen te stellen.
Ik denk dat die geschikte advocaat zich wel meldt in dit topic. Eentje met een grote penis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Indien het serieus zou zijn: Begin met dossieropbouw, leg alles vast, ook al zijn het maar eigen notities van telefoongesprekken. En zoek een geschikte advocaat.
Ik heb een grote penis.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die geschikte advocaat zich wel meldt in dit topic. Eentje met een grote penis.
Ik ben advocaat, heb 3 miljard op de bank, heb een afgetraind lichaam en een penis van 45 centimeter. Ben van het welbekende internetadvocatenbureau. Kan ik u helpen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die geschikte advocaat zich wel meldt in dit topic. Eentje met een grote penis.
Ah. Advocatenkantoor Paardekoper?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben advocaat, heb 3 miljard op de bank, heb een afgetraind lichaam en een penis van 45 centimeter. Ben van het welbekende internetadvocatenbureau. Kan ik u helpen?
Advoctenkantoor PaardenFOK!kerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:08 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ah. Advocatenkantoor Paardekoper?
[ afbeelding ]
Alsof de SP zich voor het karretje van het grootkapitaal laat spannen. TS heeftd duidelijk teveel geld op zijn rekening gehad. Dat kan nooit eerlijk zijn. Niemand kan namelijk 80 uur werken per week. Dat staat in geen enkele CAO.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef themole het volgende:
Nee de SP kamervragen laten stellen.
ABN is in staatshanden.
Ehm, Amsterdam bijvoorbeeld heeft ook gewoon een World Trade Center.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom zou hij een berg beton en staal schilderen?
En dat is niet gemaakt van beton en staal...?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Ehm, Amsterdam bijvoorbeeld heeft ook gewoon een World Trade Center.
Binnen ook geen schilderwerk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:51 schreef qazplm het volgende:
[..]
En dat is niet gemaakt van beton en staal...?
Nee joh, van houten schrootjes.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:51 schreef qazplm het volgende:
Wie vertelt het Ryan?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:52 schreef Isabeau het volgende:
Het wordt wat offtopic, maar staal moet je verven om te beschermen tegen roest
Dat was mijn punt niet.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:16 schreef YebCar het volgende:
een paar ton per klus?
wat schilder je? Heel het WTC gebouw?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:20 schreef JeMoeder het volgende:
Waarom zou hij een berg beton en staal schilderen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:21 schreef Edensnator het volgende:
Ehm, Amsterdam bijvoorbeeld heeft ook gewoon een World Trade Center.
Ja, het wordt een beetje off-topic, maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het verhaal van TS niet helemaal waar is.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:51 schreef qazplm het volgende:
En als het wel waar is, dan is er serieus een issue met beveiliging bij de ABN AMRO. Want dit is dan wel HEEL makkelijk gegaanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef qazplm het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, het wordt een beetje off-topic, maar volgens mij is iedereen het er wel over eens dat het verhaal van TS niet helemaal waar is.
Iets voor Albertoquote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
En als het wel waar is, dan is er serieus een issue met beveiliging bij de ABN AMRO. Want dit is dan wel HEEL makkelijk gegaan
Niet nodig.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iemand al een mailtje naar de ABNAMRO gestuurd met de vraag of wat TS beschrijft mogelijk is / is voorgekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |