Dit dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Sorry ik haat topictitels verzinnen, er stond dat ik nog 7 posts had en toen was het ineens een Ann-explosie...
Lijkt bijna of ik het express doequote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
uft was 1 na laatste![]()
en ik ben al vanaf dag 1 fan van Ann
Had em al van te voren voorspeltquote:
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vindquote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap niet wat jullie tegen ann hebben
Ann is tenminste anders dan die tutjesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had em al van te voren voorspelt
En nu............ THAT'S.... DISGUSTING
[..]
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vind)
Jawelllllllllllllllllquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zal maar geen jill pup fotos posten
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vind)
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan zie ik nog wel 'iets' maar bij haar zie ik steeds die bange hertjes ogenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
veel modellen zijn niet cute pwetty juist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |