Dit dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Sorry ik haat topictitels verzinnen, er stond dat ik nog 7 posts had en toen was het ineens een Ann-explosie...
Lijkt bijna of ik het express doequote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
uft was 1 na laatste![]()
en ik ben al vanaf dag 1 fan van Ann
Had em al van te voren voorspeltquote:
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vindquote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
ik snap niet wat jullie tegen ann hebben
Ann is tenminste anders dan die tutjesquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had em al van te voren voorspelt
En nu............ THAT'S.... DISGUSTING
[..]
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vind)
Jawelllllllllllllllllquote:Op maandag 6 februari 2012 21:26 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zal maar geen jill pup fotos posten
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik vind ze lelijk. En lomp. En qua karakter mehhh... Maar ze maakt goeien foto's dus tjah. (vlg mij ben ik net 1 van de weinig die ann maar niks vind)
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan zie ik nog wel 'iets' maar bij haar zie ik steeds die bange hertjes ogenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
veel modellen zijn niet cute pwetty juist
Ow, truste dan!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:27 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ga theedrinken bankhangen kapsalonmakeoverskijken en slapen!
Good night everyone!
dat kind heeft 4 weken modellenervaring, over twee jaar is dat wel andersquote:Op maandag 6 februari 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik nog wel 'iets' maar bij haar zie ik steeds die bange hertjes ogen
dit jaquote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kind heeft 4 weken modellenervaring, over twee jaar is dat wel anders
Mja das waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kind heeft 4 weken modellenervaring, over twee jaar is dat wel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ze is nu nog steeds kleiner dan noortjequote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
babyjill!!! Het is nog kleiner dan babynoortje!!
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Een vriendinnetje van mij waar ik mee op de basisschool heb gezeten is ook model, maar die doet het goed johik zag haar laatst ineens in mijn ELLE staan
en in een etalage.
Dit is drDie is wel mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Supercute vind ik datquote:Op maandag 6 februari 2012 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze kroop vanaf dag 1 al bij mij steeds
tot irritatie van mamma
Ze was ook de mooiste van de klasquote:
truequote:Op maandag 6 februari 2012 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze is nu nog steeds kleiner dan noortje
Lekker EINZ roepen als je binnenkomt als Jill op schoot net rustig ligtquote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
En Jill vond jullie allemaal zo leuk
wij allemaal vonden jill ook heel leuk! We kregen 'r niet stuk joh!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
En Jill vond jullie allemaal zo leuk
JA JONGE, ze werd hyper van jouquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lekker EINZ roepen als je binnenkomt als Jill op schoot net rustig ligt![]()
![]()
mja, lonneke liep al armani op d'r veertiende, dan kun je daar niet zo goed mee omgaan nogquote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn oud-klasgenootje is trouwens echt supertof en down to earth gebleven.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA JONGE, ze werd hyper van jouen van het balletje die ze had gekregen!
Ja indd.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mja, lonneke liep al armani op d'r veertiende, dan kun je daar niet zo goed mee omgaan nog
Wanneer je wiltquote:Op maandag 6 februari 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wanneer kan ik weer met Jill spelen?
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh wacht nog een bonuspic omdat hij zo leuk blijft, de eerste keer dat ze in bad was geweest, die sprietjes op dr kop en dat hoofd eronder![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh wacht nog een bonuspic omdat hij zo leuk blijft, de eerste keer dat ze in bad was geweest, die sprietjes op dr kop en dat hoofd eronder![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Best! Peekshur! Ever!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
in 1985quote:Op maandag 6 februari 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Skjoe dr eerste show was chanel, tsssss
WTF??quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sooooooooooooooooooo wat eencollega's heeft
Hij was nu van die week in de beveiliging weer aan het werk bij Mac. Maar omdat hij gewerkt heeft een paar maanden terug met het personeelsfeest, zou er voor de mensen die die avond werkten een etentje worden georganiseerd. Nu hoort hij vandaag dat het etentje morgen is en dat hij sluit moet werken. En 4 van de managers die gewoon naar het personeelsfeest zijn geweest gaan wel naar het etentje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Daar gaan mijn eierstokkenweer....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whutquote:Op maandag 6 februari 2012 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sooooooooooooooooooo wat eencollega's heeft
Hij was nu van die week in de beveiliging weer aan het werk bij Mac. Maar omdat hij gewerkt heeft een paar maanden terug met het personeelsfeest, zou er voor de mensen die die avond werkten een etentje worden georganiseerd. Nu hoort hij vandaag dat het etentje morgen is en dat hij sluit moet werken. En 4 van de managers die gewoon naar het personeelsfeest zijn geweest gaan wel naar het etentje![]()
![]()
![]()
das goed babequote:Op maandag 6 februari 2012 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, ik neem je tunneltje trouwens wel mee naar de meet if that's ok, ik krijg 'm niet door de brievenbus gevrot..
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
Sleepy... So sleeepppyyyy
[ afbeelding ]
Jonge geen jaartallen noemen, dat maakt het geloofwaardigquote:Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quoted voor het nageslacht!!!!!
En het is hontquote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Incantrix het volgende:
Kap ff ofzo zeg, zodadelijk wil ik ook nog een hond
Ok, ik typte 'jond' en verbeterde naar 'gond'
Time for to go make some Z's
hoe oud schat je me wel nietquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge geen jaartallen noemen, dat maakt het geloofwaardig
Grafhoerenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja naja hij is flink uit zn dak gegaan en nu is het geregeld door kantoorMaar toch, ik zou niet eens meer met die mensen willen eten omdat ze alleen maar aan hun eigen hachje denken
![]()
ze zien allemaal echt wel dat hij moet werken terwijl hij al gewerkt had die avond. En niemand trekt zijn bek open.
1 van die managers die morgen meegaat terwijl hij ook al naar het personeelsfeestje was geweest heeft zelfs het rooster gemaaktde hoer.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet aan een schoolopdracht werken, maar dat gaat toch niet als jullie de hele tijd lieve puppy-foto's gaan posten
Ja das ook weer waar.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
GrafhoerenIk snap hem wel hoor, anders zou hij zich morgenavond de hele avond op zitten vreten tijdens zijn werk
Daar zit ik ook aan te denken, maar dan wel een vrouwtje...ik wil die dikke ballen niet in mijn nekquote:Op maandag 6 februari 2012 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ratj0n![]()
Als de knijns en hammie dood zijn, is het weer tijd voor rats
10 minuten voor aanvang dienst ziekmelden, lijken wassen. Zoiets zou ik althans doen denk ik..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja das ook weer waar.
Hij moet gewoon vrij regelen en dan niet gaanLijken wassen.
Im sowwyquote:
kindjes in afrika hebben ander kei dikke penzen!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je moet mij niet als klein kind zien, de kinderen in afrika waren dikker![]()
het was gewoon eng
Die orenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Im sowwyHere. Take my shrimp to make up
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
zeg, oren! Waar gaan jullie met puppie heen?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik moet aan Dombo denkenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Succes!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Zo, dan ga ik nu fok afsluiten en aan de opdracht werken
Als ik m vandaag af maak, ben ik morgen vrij en kan ik naar EHV om even langs MAC te gaan
Succes chickiequote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
Als ik m vandaag af maak, ben ik morgen vrij en kan ik naar EHV om even langs MAC te gaan
Ik ben bang voor vogolsquote:Op maandag 6 februari 2012 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb twee vrouwtjes
En een meisjeskonijn, en een meisjesvogol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:51 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind de voetjes bij jill ook altijd zo lief als ze op dr kont zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg. Wat is Jill eigenlijk voor ras?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ruwharige teckel, maar je hebt teckels, maat kleiner is dwergteckel, en dan nog een maat kleiner is een kaninchen teckel, en dat is jill dusquote:Op maandag 6 februari 2012 21:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]omg. Wat is Jill eigenlijk voor ras?
Ik hoef niet te zeggen dat de eend het niet overleefd heeft he na de shoot?quote:
Goes without sayingquote:Op maandag 6 februari 2012 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik hoef niet te zeggen dat de eend het niet overleefd heeft he na de shoot?
So cute!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ruwharige teckel, maar je hebt teckels, maat kleiner is dwergteckel, en dan nog een maat kleiner is een kaninchen teckel, en dat is jill dusplus dat jilly nog kleiner is dan normale kaninchens, haar pappa was inimini en jill was de kleinste uit het nest, dus het is echt een ukje
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
Daantje werd ook wel es nat![]()
[ afbeelding ]
En Tinus
[ afbeelding ]
Awwwwwquote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Daisy hadden we ook nog
[ afbeelding ]
Die is echt heel erg cutequote:Op maandag 6 februari 2012 22:02 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Daisy hadden we ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik nog 1 Daantje doen?? Mijn favo ever!!!??
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
Mag ik nog 1 Daantje doen?? Mijn favo ever!!!??
Whaaaaa wat een geinporem heeft die hondquote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
Met mijn neefje...dat waren echt vriendjes die twee
[ afbeelding ]
Giev!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:10 schreef Puckzzz het volgende:
Met mijn neefje...dat waren echt vriendjes die twee
[ afbeelding ]
Ze is doodquote:
quote:
Ja kanker, ging heel snel ineens. Maar ze is toch nog 9 geworden die ouwe tante! Dat is voor een Rottweiler heel respectabelquote:
wat sneu zeg! maar denk dat hij/zij een heel fijn leven bij jou heeft gehadquote:Op maandag 6 februari 2012 22:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja kanker, ging heel snel ineens. Maar ze is toch nog 9 geworden die ouwe tante! Dat is voor een Rottweiler heel respectabel
trustequote:Op maandag 6 februari 2012 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
Bwaoh.. moe... plots.... dus ik duik mijn bed in
Truste
Mis het even waar gaat het over?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Minitwitter-rel tussen Serena en Mascha
Beautylab en beautyglossquote:Op maandag 6 februari 2012 22:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mis het even waar gaat het over?
quote:
Oe spannendquote:
Vertel eens, want ik snap Twitter nietquote:Op maandag 6 februari 2012 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Minitwitter-rel tussen Serena en Mascha
Rond de ¤ 1000 gok ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu allemaal. Stucen van de wc is niet gelukt, veel te laat thuis, gegeten en net even mijn mail gecheckt, dus ik ga er maar niet meer aan beginnen![]()
Wat kost een Jill-achtig beestje nou zoal?
Dit had serena op twitter gezet:quote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel eens, want ik snap Twitter niet
godsiedorie zegquote:
Gewoon ordinaire bitch fight dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit had serena op twitter gezet:
serenaverbonBeautyLab.nl
Uuuh. Ik weet wel hoe het komt dat je rotcomments op je blog krijgt hoor. BAD KARMA! Doh.
maschaa★ Mascha
Je lezers manipuleren om een concurrent niet te mogen.. Netjes hoor
serenaverbonBeautyLab.nl
@maschaa ik spoor niemand aan jou niet te mogen Mascha...
maschaa★ Mascha ★
@serenaverbon mooi hoe je de 'karma' er in gooit. Toepasselijk! Je kon ook gewoon direct naar mij tweeten.
serenaverbonBeautyLab.nl
@maschaa beloofd! Doe jij dat voortaan dan ook bij mij? Wel zo eerlijk lijkt me.
maschaa★ Mascha ★
@serenaverbon uiteraard
Ik vond het al zo stoer dat je dat nog ging doenquote:Op maandag 6 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
Helleu allemaal. Stucen van de wc is niet gelukt, veel te laat thuis, gegeten en net even mijn mail gecheckt, dus ik ga er maar niet meer aan beginnen![]()
Wat kost een Jill-achtig beestje nou zoal?
Nee Serena had dat erop gezet naar aanleiding van een artikel van mascha over de rotsfeer bij haar comments.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
die serena voelt zich aangesproken?
Het had wel gekund, als ik niet een crisisje op mijn werk had gehad en ongelukken onderweg waardoor het verkeer ook nog muurvast zat.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond het al zo stoer dat je dat nog ging doen
Die hebben wij, die haren ook wel hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
godsiedorie zeg
Wel een bazenbeest.
Zo een zou wel leuk zijn, maar dan kortharig, want minder last van vieze hondenharen![]()
![]()
Nee hoor gevonden!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch niet zo heel gek dat ik 'm in 2 seconden zag?
Heb je ook kale honden die niet uit hun bek meuren endezo?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die hebben wij, die haren ook wel hoor
That's the spirit!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Het had wel gekund, als ik niet een crisisje op mijn werk had gehad en ongelukken onderweg waardoor het verkeer ook nog muurvast zat.
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen
Dit is Jill met haar broer, haar broer is glad en zij dus ruwharig:quote:Op maandag 6 februari 2012 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
godsiedorie zeg
Wel een bazenbeest.
Zo een zou wel leuk zijn, maar dan kortharig, want minder last van vieze hondenharen![]()
![]()
Succes met verdere sollicitaties!quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
O bitchfight dus nu kan ik weer rustig slapen![]()
Gaat naar bedlekker slapen allemaal!
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit is Jill met haar broer, haar broer is glad en zij dus ruwharig:ahhhh die zijn echt leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe doe jij dat met werk eigenlijk? Want jij maakt toch ook soms hele lange dagen? Dan kun ej toch geen 3 x ofzo uitlaten?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Jill was eerst van mamma en mij, daarna was ze eens in de zoveel tijd bij mijquote:Op maandag 6 februari 2012 22:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ahhhh die zijn echt leuk!
Hoe doe jij dat met werk eigenlijk? Want jij maakt toch ook soms hele lange dagen? Dan kun ej toch geen 3 x ofzo uitlaten?
Wist het niet zeker maar dacht al dat er niet veel verschil tussen zat.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en de prijs die bubs zei klopt wel ja
Nee klopt helemaal hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wist het niet zeker maar dacht al dat er niet veel verschil tussen zat.
Jill met broer is ook lief
Oh, op zo'n manier.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jill was eerst van mamma en mij, daarna was ze eens in de zoveel tijd bij mijNu is ze alleen bij mij als ik vakantie heb
Ze is meer van mamma, maar ze vind mij liever
Dat doen wij hier ook hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik moest vandaag trouwens wel lachen om al die mensen die aan het schaatsen waren en in het dorp hier om de hoek hadden een aantal mensen hun hele loungeset buiten gezet op het ijs en lampen erbij met een kraampje met drankjes enzo, helemaal geregeld
Supergezellig zag het eruit!![]()
En een bordje "pas op, overstekende schaatsers"
Ik word daar zo vrolijk van, al die lieve mensjes samen die echt op zijn durps er samen een klein feest van maken
Jill heeft hier ook een mandje staanquote:Op maandag 6 februari 2012 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, op zo'n manier.
Da's nog eens extra uitkijken naar vakantie dan
Nah het is meer dat de kat altijd gelijk wilt spelen, en ze moet altijd eerst heel even wennen, maar na paar minuten gaath et wlequote:Op maandag 6 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Die kat is dan ook wel HUGE voor Jill natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
jtag xboxquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
xbox en kinect op de achtergrond
Fobo's the huntinggrounds for the fapfappers...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jonge, wat voor mensen bezoeken mijn fobo?Adult toy story, Pussywillow, zieke geest
*foto's weghaalt*quote:Op maandag 6 februari 2012 23:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fobo's the huntinggrounds for the fapfappers...
Oh meid je moest eens weten!! Nog geen vunzige PM's gehad?quote:Op maandag 6 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
*foto's weghaalt*
Niet dat ik zo arrogant ben dat ik denk dan mensen op mij fappen () maar toch
Mja en dm'squote:Op maandag 6 februari 2012 23:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh meid je moest eens weten!! Nog geen vunzige PM's gehad?
Laat me raden...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja en dm'sMaar toen had ik er niet eens wat in staan
Jaquote:Op maandag 6 februari 2012 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Laat me raden...
"Ben jij dat in je UI?
Lekker hoor....zo lenig ook...wat kan je nog meer?"![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JaOf: 'Doe eens wat nudefoto's posten in je fobo, hebben we dat ook meteen gehad.
'
Sowieso is jouw UI een cartoon, dat scheelt.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik te lelijk om zulke berichten te krijgenGeef je dan ook antwoord? Haha
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 23:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik te lelijk om zulke berichten te krijgenGeef je dan ook antwoord? Haha
Jamaar Belle is keisexyquote:Op maandag 6 februari 2012 23:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sowieso is jouw UI een cartoon, dat scheelt.
En voor de fapfappers ben je niet erg gauw te lelijk
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even spuit 11: wat een stevende hoeren uitslag bij de moddols![]()
![]()
En de honten-foto's: LIEV![]()
![]()
Ik lig al de hele avond met hont op de bank. Ik ben zo happy met hem. En ik heb nog een voordeel aan hem ontdekt: hij slaapt in mongolhoudingen
. Zal morgen kijken of er iets van te zien is op de foto's
.
Ga nu slapen
Trusten!
Wimquote:Op maandag 6 februari 2012 23:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even spuit 11: wat een stevende hoeren uitslag bij de moddols![]()
![]()
En de honten-foto's: LIEV![]()
![]()
Ik lig al de hele avond met hont op de bank. Ik ben zo happy met hem. En ik heb nog een voordeel aan hem ontdekt: hij slaapt in mongolhoudingen
. Zal morgen kijken of er iets van te zien is op de foto's
.
Ga nu slapen
Trusten!
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Lindytje het volgende:
Zo, opdracht af(twee dagen voor de deadline, wat is deze???
)
Kan ik met een gerust hart naar bed en morgen naar Mac
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Lindytje het volgende:
)
Goed bezig!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:52 schreef Lindytje het volgende:
)
Lekker gevoel he?! Lekker alles afquote:Op maandag 6 februari 2012 23:56 schreef Lindytje het volgende:
Ja, yay!!
Moet ik vaker doen, zulke deadlines voor mezelf stellen
Ja, dat is stiekem best wel fijn!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker gevoel he?! Lekker alles af
Ja joh! Nou helpt samenwerken in een groepje ook wel mee! Beloven dat jij de eerste opdracht maakt en niet 5 minuten voor de deadline zal doorsturen..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:59 schreef megamandy het volgende:
Dat je zelfs al begonnen was twee dagen vantevoren
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie het gelezen in het meet-topic?Ik kan misschien toch naar de meet
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hadden jullie het gelezen in het meet-topic?Ik kan misschien toch naar de meet
Ja mag ik me je mee?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]![]()
Kunnen we met ons 3en carpoolen
Moet het ook echt amerikaans zijn?!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Moet alleen nog even bedenken wat voor Amerikaans ik mee zal nemen. Mijn collegaatje kan allemaal lekkere Amerikaanse snacks maken, maar das nie zo leuk voor mensen die aan de lijn zijn.
Van mij welquote:
Hihi wat leuk meis! Veul plezier en geniet van je bearquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:09 schreef Diconnected het volgende:
Hostel is leukleuke chick hier en hebben samen halvbe fles wijn op en zitten nu aan bier
was comedy night was leuuuuuk. En geloof dat we nog mac gaan halen ergens lawl
vandaag fuckiong veel gelopen heb zlwes baren lawl. Oke ik ga weer verder wanty mn bear roept
NOES! WHY?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Lindytje het volgende:
Oh, wait, ik doe wel van, maar misschien kan ik zelf helemaal niet
Jepquote:
Gewoon doen, jij bent de topmedewerker! Jou willen ze echt niet kwijtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Te veel vakantie om vrij te durven vragen...Luxeproblemen
Is goed wijffiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mensen voor deh meety hoefgty niey ramerikaans te zijn heur, neem mee wat ke lekker vinfffd
Whahaha begrijpelijke taalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Diconnected het volgende:
Oh en mensen voor deh meety hoefgty niey ramerikaans te zijn heur, neem mee wat ke lekker vinfffd
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Moet het ook echt amerikaans zijn?!
[..]
Van mij wel
Ik weet niet hoe onzuinig jouw auto isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
En thanksKunnen we met jouw auto? Ik denk dat die zuiniger rijdt dan die van mij
En ik moet uberhaupt kijken of ik dan de auto wel heb.
Ik lollerde om heel haar postquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet stiekem wel lolleren om Dico's: 'Deh meety' en 'ramerikaans'
ik heb er ook hartelijk om moeten lachen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet stiekem wel lolleren om Dico's: 'Deh meety' en 'ramerikaans'
Bwhehhehehequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gewoon doen, jij bent de topmedewerker! Jou willen ze echt niet kwijt
Ik rij normaal naar Rotterdam heen en terug zeker wel een half tot 3kwart tank erdoorheen ong 50 ekkies denk?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe onzuinig jouw auto is
Maar ik wil wel rijden hoor.
I love it when they do thatquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
Sien ligt te dromen volgens mij
Mijn hele been schudt er van
Ligt ze te spartelen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Lindytje het volgende:
Sien ligt te dromen volgens mij
Mijn hele been schudt er van
Half red ik ook wel met mijn autootje denk ik... Maar ik heb maar een 30liter tankquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik rij normaal naar Rotterdam heen en terug zeker wel een half tot 3kwart tank erdoorheen ong 50 ekkies denk?Moet je ff zeggen hoeveel het is.
Ja, dat doet Sien ook wel eens!! Ik schrik me dan meestal de pestpokke, omdat ze meestal 's avonds tegen mij aan ligt te tukkenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
I love it when they do thatdie van mij gaat ook binnensmonds blaffen
Goed idee! Ga ik zo ook doen als Sien wakker is, anders kan ik niet opstaanquote:
Ik kan in elke ruimte kletsenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Half red ik ook wel met mijn autootje denk ik... Maar ik heb maar een 30liter tank
Ga ff kijken of ik kan regelen of ik de auto van m'n vriend mee kan. Die rijdt (lees: kletst) iets comfortabeler.
Dit dusquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat doet Sien ook wel eens!! Ik schrik me dan meestal de pestpokke, omdat ze meestal 's avonds tegen mij aan ligt te tukken
Nu nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Schattig
Met de bijbehorende slaapwoefjes?
Vervoer komt helemaal goed! Even kijken hoe ik het routetechnisch ga doen H'wijk-Almere-A'foort-Dico , maar gaan we nog wel wat op vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan in elke ruimte kletsenEn als ik vervoer heb, ben ik al heul blij. Alles beter dan de ns op het moment
Oh en ik 50 liter tankquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:19 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Half red ik ook wel met mijn autootje denk ik... Maar ik heb maar een 30liter tank
Ga ff kijken of ik kan regelen of ik de auto van m'n vriend mee kan. Die rijdt (lees: kletst) iets comfortabeler.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goed idee! Ga ik zo ook doen als Sien wakker is, anders kan ik niet opstaan
Slaap lekker chick!
Lekker bezig met dat hospiteren zeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vanuit mijn warme bedje teruggelezen. Zulke goede kansen om kitten foto's te posten gemist!
Oh en ben het weer niet geworden, maar had al zo'n gevoel. Op naar woensdag!
Morgen lekker vrij.Eerst benen epileren en lekker uitgebreid douchen, dan even de stad in en daarna afgesproken met een lief vriendinnetje! Zin in.
En dan nu bijna slapen.
Klinkt als een goede dag morgenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Vanuit mijn warme bedje teruggelezen. Zulke goede kansen om kitten foto's te posten gemist!
Oh en ben het weer niet geworden, maar had al zo'n gevoel. Op naar woensdag!
Morgen lekker vrij.Eerst benen epileren en lekker uitgebreid douchen, dan even de stad in en daarna afgesproken met een lief vriendinnetje! Zin in.
En dan nu bijna slapen.
Ja pfft, ben het zo zat. Maarjaaa.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:25 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lekker bezig met dat hospiteren zeg.
Klinkt als een goede dagbesteding van je morgen!
"op z'n Amerikaans" betekent gewoon dat iedereen zelf iets meeneemt, drank, eten, snoep, cake etc.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
En thanksKunnen we met jouw auto? Ik denk dat die zuiniger rijdt dan die van mij
En ik moet uberhaupt kijken of ik dan de auto wel heb.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:28 schreef Lindytje het volgende:
Ah, it's alive!
Snel gebruik van maken voor ze weer in slaap kachelt
Tot morgen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |