Als ik mn best doe lukt dit niet eensquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik mn best doe lukt dit niet eens
nope gezeik met contract heb donderdag gemaild wat ik allemaal gewijzigd wou hebben, maar daar hebben ze nog steeds niet op gereageerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent toch net aangenomen?
Wat klote zeg!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nope gezeik met contract heb donderdag gemaild wat ik allemaal gewijzigd wou hebben, maar daar hebben ze nog steeds niet op gereageerd.
Maar de 15e weer een sollicitatie
Ja was echt een ruk contract waar ik echt niet voor ging werken en maar 0,20 cent meer dan wat ik nu heb, ja hallo voor die voorwaarden die in dat contract stonden ging ik daarvoor daar niet werkenquote:
Is toch godverdomme niet normaal meer johquote:
oh, maar je hebt dus wel een baan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja was echt een ruk contract waar ik echt niet voor ging werken en maar 0,20 cent meer dan wat ik nu heb, ja hallo voor die voorwaarden die in dat contract stonden ging ik daarvoor daar niet werken
Ja heb nu een baan, maar dat is maar tijdelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar je hebt dus wel een baan?
Is de disk of de behuizing/voeding stuk?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mss het volgende:
Meh, er is hier een harddisc kapot gegaan met allemaal belangrijke data erop. Nu ben ik bedrijven aan het zoeken die deze data kunnen redden. Heeft iemand daar een goeden tip voor? Sjaan? Priem?
Vermoedelijk de USB poort van het apparaat. Disc zelf gaat gewoon nog aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is de disk of de behuizing/voeding stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |