Als ik mn best doe lukt dit niet eensquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik mn best doe lukt dit niet eens
nope gezeik met contract heb donderdag gemaild wat ik allemaal gewijzigd wou hebben, maar daar hebben ze nog steeds niet op gereageerd.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jij bent toch net aangenomen?
Wat klote zeg!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nope gezeik met contract heb donderdag gemaild wat ik allemaal gewijzigd wou hebben, maar daar hebben ze nog steeds niet op gereageerd.
Maar de 15e weer een sollicitatie
Ja was echt een ruk contract waar ik echt niet voor ging werken en maar 0,20 cent meer dan wat ik nu heb, ja hallo voor die voorwaarden die in dat contract stonden ging ik daarvoor daar niet werkenquote:
Is toch godverdomme niet normaal meer johquote:
oh, maar je hebt dus wel een baan?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja was echt een ruk contract waar ik echt niet voor ging werken en maar 0,20 cent meer dan wat ik nu heb, ja hallo voor die voorwaarden die in dat contract stonden ging ik daarvoor daar niet werken
Ja heb nu een baan, maar dat is maar tijdelijkquote:Op maandag 6 februari 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar je hebt dus wel een baan?
Is de disk of de behuizing/voeding stuk?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mss het volgende:
Meh, er is hier een harddisc kapot gegaan met allemaal belangrijke data erop. Nu ben ik bedrijven aan het zoeken die deze data kunnen redden. Heeft iemand daar een goeden tip voor? Sjaan? Priem?
Vermoedelijk de USB poort van het apparaat. Disc zelf gaat gewoon nog aan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is de disk of de behuizing/voeding stuk?
Wat voor schijf is het?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef Mss het volgende:
Meh, er is hier een harddisc kapot gegaan met allemaal belangrijke data erop. Nu ben ik bedrijven aan het zoeken die deze data kunnen redden. Heeft iemand daar een goeden tip voor? Sjaan? Priem?
Wat een zinquote:Op maandag 6 februari 2012 17:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja was echt een ruk contract waar ik echt niet voor ging werken en maar 0,20 cent meer dan wat ik nu heb, ja hallo voor die voorwaarden die in dat contract stonden ging ik daarvoor daar niet werken
Morgenmiddag zou kunnen?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kun je hem op mijn werk langsbrengen?
Heb je btw nog een losse hardeschijf of iets waar ik de data heen kan gooien? Want ik heb nu ff geen losse hd liggen dacht ik, zal ff zoekenquote:
Neequote:Op maandag 6 februari 2012 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Hum, ik kon zweren dat er tetten in de vorige topictitel stonden
Bwhehehequote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jullie hebben me al helemaal afgericht
Ik whatsapp je vanavond even okay?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heb je btw nog een losse hardeschijf of iets waar ik de data heen kan gooien? Want ik heb nu ff geen losse hd liggen dacht ik, zal ff zoeken
Zelfs geen OMG´s?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb niet eens zin meer om spullen te kopen
Joahhh das woar.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat kan toch pas als dat mens ze evt ooit heeft
nee volgens mij nietquote:Op maandag 6 februari 2012 17:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh iemand enig idee of een controle van de tandarts bij je eigen risico hoort?
Ik heb nu een nieuwe verzekering daar hoef ik het niet te betalen maar hiervoor welquote:
Oh ja ik word helemaal dol van die voorwaarden en boekjes dus ik zie het wel als de rekening verschijntquote:Op maandag 6 februari 2012 18:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe verzekering daar hoef ik het niet te betalen maar hiervoor wel15 euro per jaar ofzo.
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik google: groeiende vetbult hont![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 18:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik google: groeiende vetbult hont![]()
![]()
Ja kloptquote:Op maandag 6 februari 2012 18:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]![]()
Het is een Jack Russell toch? Die hebben daar, zeker als ze ouder worden, snel last van.
Dat had ik ook ja. Nog nooit eerder gehad ook...quote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, ik heb ineens een stortingsregel(?) op mijn internetbankieren met:
OVERZICHT 2011 TBV AANGIFTE:
Uw saldo per 31-12-2011
EUR ...
Uw saldo per 31-12-2011
EUR ...
Ontvangen rente per 2011
EUR ...
Via byzondere melding.
Dit heb ik nog nooit gehad.Wat moet ik hiermee?
Zo ver ik weet niet, maar als je het niet vertrouwd altijd even checken.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja kloptwe hebben het laten testen, ik geloof twee maandjes terug. Toen hebben ze een monster genomen en gezegd dat het een goedaardige vetbult was. Maar volgens mij is hij groter geworden. Weet jij of het kwaadaardig kan worden of is dat niet waarschijnlijk?
Gaat lekker met je he?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoerige koppijn, lenzen uitdoen en ff geen laptop/tablet voor mij
dat is altijd zo voor de belastingsaangifte, normaal staat het op het afschrift maar bij veel banken nu ook online, dan kun je t uitprinten of wat dan ookquote:Op maandag 6 februari 2012 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Whut, ik heb ineens een stortingsregel(?) op mijn internetbankieren met:
OVERZICHT 2011 TBV AANGIFTE:
Uw saldo per 31-12-2011
EUR ...
Uw saldo per 31-12-2011
EUR ...
Ontvangen rente per 2011
EUR ...
Via byzondere melding.
Dit heb ik nog nooit gehad.Wat moet ik hiermee?
Ik las het net, baggerzooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:55 schreef Puckzzz het volgende:
Pffffffff ik ben ook thuis...heb mijn allereerste aanrijding EVAH gehad
Tja die doet dat ook niet voor de lol...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ow bah Puckz! Ben je nog zo blij dat je op tijd kon stoppen, lukt dat degene achter je niet....
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
Nee we stonden allebei te trillen van de schrik hoor. En haar kofferbak (Twingootje) stond echt helemaal krom omhoog, dan valt mijn schade nog mee.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:06 schreef princess-a het volgende:
Ijs, ik zag jouw foto op Facebook,maar nog niet scherp want hij was nog aan het laden en toen las ik prostitute
Check...quote:Op maandag 6 februari 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, nog steeds geen 'ik ben onderweg!' berichtje gehad
HONGERRRRRRRRR
Kan je van de week mooi compenseren met de kapsalonquote:Op maandag 6 februari 2012 19:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Check...
En heb niet eens gelunched.
Van 7 tot 8 leven op 2 boterhammen.
Ik dacht, huh sorry Bambi? En toen zag ik het pas.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:15 schreef Puckzzz het volgende:
OK...stijve nek treedt in...ik hou het in de gaten...godver
Sorry Bambie
Treinen die niet rijden.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is er geen ander nieuws dan de mogelijke Elfstedentocht...
Bij RTL boulevard ook echt in fries praten bij sommige items. En dan ondertitelen. Echtquote:Op maandag 6 februari 2012 19:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Is er geen ander nieuws dan de mogelijke Elfstedentocht...
Struisvogel.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef princess-a het volgende:
Veel beelden zijn gejat geleend van de friese tv zenders he Spees? Dus dat is niet zo vreemd
En wie is aardbei
Ohquote:Op maandag 6 februari 2012 19:42 schreef princess-a het volgende:
Veel beelden zijn gejat geleend van de friese tv zenders he Spees? Dus dat is niet zo vreemd
En wie is aardbei
ooievaar toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Struisvogel.Wordt vast veel duidelijker zo!
Oh, maar op de een of andere manier heb ik dat gevoel niet bij jouquote:Op maandag 6 februari 2012 19:46 schreef princess-a het volgende:
princess-a is wel fries hoor, dat weet ik wel zeker!
FTFYquote:Op maandag 6 februari 2012 19:57 schreef princess-a het volgende:
Ik kan niet quoten verdommeMaar Lin Puckzzz je zit echt heeeel dichtbij inderdaad
Lemmer ligt tegen Flevoland aan, de grens Friesland/Flevoland loopt volgens Google maps voor mn mams huis langs
Lekkerquote:Op maandag 6 februari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Broer die vlaai komt brengen die over was na de verjaardag van zijngisteren. De enabler
Misschien omdat mn zus 10 jaar ouder is en mijn broer 12 jaar ouder mwehehequote:Op maandag 6 februari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
Heb jij een broer Spees? Ik vond jou op de een of andere manier echt een enig kind...vraag me niet waarom!
Bwhahah.. Oepsquote:
Geniet er van! Hoop dat de pijn wegtrektquote:Op maandag 6 februari 2012 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
Nakomertjes...die worden het hardst verwend
Ik ga in bad...nekje ff relaxen...
Ik zal eens kijken....quote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, heeft de bb pagina van onze saonm bij jou ook een kekke kleur?
Pubertaal....ik spreek het niet....quote:Op maandag 6 februari 2012 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, heeft de bb pagina van onze saonm bij jou ook een kekke kleur?
Nee jonge, unitaalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pubertaal....ik spreek het niet....
iets over school ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Pubertaal....ik spreek het niet....
FUcking faalhazenquote:Beste mevrouw spees
Het blijft de hele week streng vriezen. Daarom hebben NS en ProRail gezamenlijk besloten tot en met
vrijdag 10 februari een aangepaste dienstregeling te rijden.
Wat betekent dit voor u?
Op veel trajecten rijden hierdoor minder Intercity’s en lokaal minder Sprinters. Houdt u rekening met drukte in de treinen, vaker overstappen en een langere reistijd. Wij verlengen waar mogelijk de Intercity’s.
Mijd zo mogelijk de spits
Vooral in de spits zal het een stuk drukker zijn dan normaal. Wij raden u aan, als het kan, een trein eerder of later te nemen om buiten de spits te reizen.
Ik gun het jullie, en vindt het heel leuk als ie komt. Maar dat gezeik er om heen. Het halve journaal gaat eroverquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef milka82 het volgende:
mensen die... maar blijven bashen op Fries![]()
Gun ons die elfstedentocht, verder is hier weinig te beleven, haha!
Ik gun het jullie wel, en ik bash niet. Ik zou evengoed janken als ze limburgs uit gingen zenden op tvquote:Op maandag 6 februari 2012 20:14 schreef milka82 het volgende:
mensen die... maar blijven bashen op Fries![]()
Gun ons die elfstedentocht, verder is hier weinig te beleven, haha!
Jenkerd... kusjekroelquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik gun het jullie wel, en ik bash niet. Ik zou evengoed janken als ze limburgs uit gingen zenden op tv
Matig, vooral dat gelequote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAAAY
goed he? ik heb het aangepast![]()
Nee ik had niets beters te doen![]()
Dat, niet lullen, maar schaatsen!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jenkerd... kusjekroel
Ben het trouwens wel met jullie eens, niet lullen der over, gewoon doen!
Vooruit dan maarquote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit was het mooiste kleurenschema dat er was ja
Leer het zequote:Op maandag 6 februari 2012 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy ik wil steeds 'goeden matigen pagina' of lijken wassen bij de facebook gooien
WAAROM SNAPT NIET IEDEREEN FOKTAAL
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Leer het ze
Maar ja, dat is irritant
Beetje jammer....quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Niemand snapt ook memes![]()
Dan is er tijdens college iets over aziaten en dan doe ik
[ afbeelding ]
En dan zitten ze van![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeden matigen moddols over 1 minuut
John of tabahtahhh?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan de moddols niet kijken.
Maar ik heb nog wel kapperprogramma.Goeden pauperteevee.
Lekkorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan overal de vellen van mijn gezicht af trekken van droogheid
tabahtahhh natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zure pruim, anyone?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zure pruim, anyone?
[ afbeelding ]LollerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
Wat waren je eisen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Moddols!
Net reactie gekregen van de baan die ik aangeboden had gekregen, ze hadden door mijn eisen (excuse me!) niet het idee dat ik genoeg vertrouwen in de organisatie had
BUY ALL THE TIETENHOUDERSquote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Ok, stel dat je echt the bestest bra ever hebt gevonden en je hebt er nu 1, je wil er graag meer maar hebt ze nu eigenlijk niet nodig. Toch kopen (nu met 50% korting) of maar even laten schieten? Als ik ze nu koop kan ik ze onder de noemer 'valentijnscadeautje voor mijn liefje' schuiven
Een vast aantal uren per week in het contract en zwart op wit wat ze mij beloofd hadden in het gesprek.quote:
Kopen!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Ok, stel dat je echt the bestest bra ever hebt gevonden en je hebt er nu 1, je wil er graag meer maar hebt ze nu eigenlijk niet nodig. Toch kopen (nu met 50% korting) of maar even laten schieten? Als ik ze nu koop kan ik ze onder de noemer 'valentijnscadeautje voor mijn liefje' schuiven
Kopen.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
Ohai
Net pizza opquote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik moet geen kipschnitzels meer eten.... 307 kcal, BAM!
Die zijn kjoet.quote:
quote:
DIE WIL IK OP EEN TRUIquote:
Is die niet gewoon gephotoshopt?quote:
Ik ga verhuizenquote:De dieren worden ook wel als huisdieren gehouden, maar dit is in Nederland en België tegenwoordig niet meer toegestaan.
DIE WIL IK 5quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij maar corgi pups
[ afbeelding ]
Met een honten en kads pakquote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ooit nog eens een Bengaal, die zijn zķ
mijn liefje wil ooit nog eens een hond.
Maarja, ik snap dus niks van honden. En hij niet van katten![]()
Ik denk dat we maar een kameleon moeten nemen ofzo.
Niet een Karjalankarhukoira? (Karelische beerhont)quote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan neem ik een husky en een finse lappenhont en een reuzenkonijn en een capibara en kads
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom![]()
![]()
(broertje van samson
)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nick wil wel een capibara maar vindt een corgi een worst op poten
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Doe mij maar corgi pups
[ afbeelding ]
Jah, dan kunnen we gewoon een beetje kiezen wat voor printje hij heeft en of het dan een kat of een hnd voorsteltquote:
Cuttiejquote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
Mama samson en helemaal rechts puppy samson
[ afbeelding ]
Ik wil weer puppehhhhhhhhh
nog niet neequote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
"Ohai nick. Ik ben samson. Heul geen worst op voeten"
I giev you highfive !quote:
Bengalenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil ooit nog eens een Bengaal, die zijn zķ
mijn liefje wil ooit nog eens een hond.
Maarja, ik snap dus niks van honden. En hij niet van katten![]()
Ik denk dat we maar een kameleon moeten nemen ofzo.
jawel, hotdogbroodjons halenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom gewoon op een dag met 5 corgi's thuis en dan heeft hij niks te willen
Je doet maar hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom gewoon op een dag met 5 corgi's thuis en dan heeft hij niks te willen
Haha, heb je er zo veel? Ik wil zeker weten een keer een Bengaal, die zijn zo teringcoolquote:Op maandag 6 februari 2012 21:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Bengalen![]()
![]()
Die zijn echt zooohooo geweldig, die wil ik ooit nog eens een keer! Maar ik dnek dat ik niet verder kom dan sphynxen, die staan op nummer 1 en dan is mijn huis wel weer vol....
Ik heb al 2 katten bij mijn schatje, dus je doet maarquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb al 2 katten bij mijn schatje, dus je doet maar
2 kads? waar?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb al 2 katten bij mijn schatje, dus je doet maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook goedquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 kads? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
2 sphynxen, 2 gewone lapjespoezen. Maar 4 katten is eigenlijk wel veel, het is zo ontstaan maar zou het niet snel weer doenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, heb je er zo veel? Ik wil zeker weten een keer een Bengaal, die zijn zo teringcool
en jij geen dinoquote:Op maandag 6 februari 2012 21:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
U NO GETTING PIEMELKISSES NO MORE
Ratj0nquote:
Dit! Dat vond ik zo'n mooie opmerking in friends toenquote:
Spot was zelf ook erg amused.quote:
+1 voor allebei de opmerkingenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit! Dat vond ik zo'n mooie opmerking in friends toen
Maar ik vind die katten helemaal nietssorry zoeper
Vond ik ook niet, tot ik ze in huis had. Ze hebben zo'n apart karakter, ze kruipen in je hart zonder dat je er erg in hebt en dan neem je hun lelijkheid op de kop toequote:Op maandag 6 februari 2012 21:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar ik vind die katten helemaal nietssorry zoeper
Check! Okay ik heb er nog nooit een echt gekroeld, dus ik trek mijn mening terug en zal eens kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Vond ik ook niet, tot ik ze in huis had. Ze hebben zo'n apart karakter, ze kruipen in je hart zonder dat je er erg in hebt en dan neem je hun lelijkheid op de kop toe
Ik ken ook helemaal niemand irl die ze heeftquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Check! Okay ik heb er nog nooit een echt gekroeld, dus ik trek mijn mening terug en zal eens kijkenMaar ik vind ze er zo raar uit zien en ben zo gewend dat katten een lekker vachtje hebben om door heen te woelen
Je moet er ook echt aan wennen hoor! Maar je ligt gewoon in een deuk met ze. En ik heb elke nacht twee kleine kacheltjes in bedquote:Op maandag 6 februari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Check! Okay ik heb er nog nooit een echt gekroeld, dus ik trek mijn mening terug en zal eens kijkenMaar ik vind ze er zo raar uit zien en ben zo gewend dat katten een lekker vachtje hebben om door heen te woelen
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:18 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie mogen ze hier komen aaien hoor
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
xbox en kinect op de achtergrond
OMFG GIMME THE KITTEH NOOAAWWWquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awww fluffehquote:Op maandag 6 februari 2012 21:19 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HE'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE!!!quote:Op maandag 6 februari 2012 21:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMFG GIMME THE KITTEH NOOAAWWW
quote:
quote:
Ze gaat gewoon door!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |