abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107676732
Hallo allemaal,

Er is tegenwoordig een prachtige optie om met je eigen Youtube video's geld te verdienen. Nu heb ik een heel mooi kanaal met meer dan 8 miljoen views en bijna 3000 abonnees, echter ik kan hier niets mee omdat ik geen rechten bezit van de door mij gebruikte audio. Heeft iemand van jullie een idee of suggestie hoe ik met mijn kanaal toch geld zou kunnen verdienen, de laatste tijd haal ik gemiddeld tussen de 60.000 en 70.000 views per maand.

Alvast bedankt!
  Miss 200.000.000! maandag 6 februari 2012 @ 16:01:16 #2
367000 roos94
pi_107676783
wat is je account
pi_107676885
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:01 schreef roos94 het volgende:
wat is je account
http://www.youtube.com/krisbiff
pi_107677190
Jij wilt dus geld verdienen met audio tracks van andere artiesten? Als je hun toestemming hebt en een overeenkomst maakt met ofwel de artiest of het platenlabel dan zijn er geen problemen. Anders zou ik er nog niet eens aan beginnen als ik jou was tenzij je iets origineels bedenkt.
pi_107677266
Om partner te worden moet je inderdaad de goedkeuring hebben van de DJ's waarvan jij de content op je kanaal zet. Maar ik denk dat deze mensen ook wel een graantje mee willen pikken van de omzet die jij maakt me je views. Van de ¤ 140,- die je met je 70.000 views per maand binnenhaalt zal dan maar weinig overblijven....
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_107677285
Ik kan natuurlijk heel eenvoudig een linkje in de afbeelding van mijn video toevoegen. Echter blijft dan de vraag wie hier interesse in zou kunnen hebben en hoe ik diegene bereik.
pi_107677324
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Wootism het volgende:
Om partner te worden moet je inderdaad de goedkeuring hebben van de DJ's waarvan jij de content op je kanaal zet. Maar ik denk dat deze mensen ook wel een graantje mee willen pikken van de omzet die jij maakt me je views. Van de ¤ 140,- die je met je 70.000 views per maand binnenhaalt zal dan maar weinig overblijven....
Heb je enig idee hoe ik dit moet aanpakken. Veel platenlabels zijn niet makkelijk te contacteren over dit soort zaken.
pi_107677581
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef kris040 het volgende:

[..]

Heb je enig idee hoe ik dit moet aanpakken. Veel platenlabels zijn niet makkelijk te contacteren over dit soort zaken.
tja, dan wordt het toch lastig.
Je kan je ook gewoon opgeven voor het youtube partner-programma en kijken of dat je toegelaten wordt. Maar volgens mij moet je daarvoor al gemiddeld 10,000 views per video hebben of zoiets.

Gewoon proberen, en als het niet lukt hoor je vanzelf de reden.

http://www.youtube.com/t/partnerships_faq
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_107677745
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 16:20 schreef Wootism het volgende:

[..]

tja, dan wordt het toch lastig.
Je kan je ook gewoon opgeven voor het youtube partner-programma en kijken of dat je toegelaten wordt. Maar volgens mij moet je daarvoor al gemiddeld 10,000 views per video hebben of zoiets.

Gewoon proberen, en als het niet lukt hoor je vanzelf de reden.

http://www.youtube.com/t/partnerships_faq
Ik denk dat het weinig zin heeft om dit te proberen.

Kan ik nog steeds deelnemen aan het programma als ik niet over de rechten voor de muziekinhoud beschik?
Nee, we accepteren alleen partners die beschikken over de wereldwijde rechten voor hun muziekvideo's.

Ik denk dat ik maar gewoon contact moet zoeken met enkele platenlabels en ze een soort van samenwerking moet voorstellen.
pi_107677849
Je kunt het proberen maar je bent voor hun maar een kleine vis in een hele grote vijver.
Voor jou is 60000 views best veel voor hun niet
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')