Heb je enig idee hoe ik dit moet aanpakken. Veel platenlabels zijn niet makkelijk te contacteren over dit soort zaken.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef Wootism het volgende:
Om partner te worden moet je inderdaad de goedkeuring hebben van de DJ's waarvan jij de content op je kanaal zet. Maar ik denk dat deze mensen ook wel een graantje mee willen pikken van de omzet die jij maakt me je views. Van de ¤ 140,- die je met je 70.000 views per maand binnenhaalt zal dan maar weinig overblijven....
tja, dan wordt het toch lastig.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:14 schreef kris040 het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe ik dit moet aanpakken. Veel platenlabels zijn niet makkelijk te contacteren over dit soort zaken.
Ik denk dat het weinig zin heeft om dit te proberen.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:20 schreef Wootism het volgende:
[..]
tja, dan wordt het toch lastig.
Je kan je ook gewoon opgeven voor het youtube partner-programma en kijken of dat je toegelaten wordt. Maar volgens mij moet je daarvoor al gemiddeld 10,000 views per video hebben of zoiets.
Gewoon proberen, en als het niet lukt hoor je vanzelf de reden.
http://www.youtube.com/t/partnerships_faq
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |