abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 februari 2012 @ 15:34:25 #1
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_107675670
Op 9 en 23 maart 2012 komt de wereldberoemde flamencogitarist Tomatito voor twee concerten naar Nederland, ter gelegenheid van zijn nieuwste album. FOK! mag hem op 20 februari interviewen, waar jij aan mee kan helpen.

120206_128056_2009-concierto-diego-el-cigala-y-tomatito-2-400x266.jpg

Wacht even, wiewatwaar?
Voor het eerst in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam en in het Muziekgebouw Eindhoven brengt Tomatito zijn zigeunerachtergrond tot leven en zorgt hij met zijn vurige flamencospel voor een warm begin van de lente.

Tomatito is de artiestennaam van José Fernández Torres, de flamencogitarist uit Almería, Spanje. Hij werkte onder andere samen met de legendarische flamencozanger Camarón de la Isla en trad tijdens zijn lange loopbaan om met artiesten als Frank Sinatra, Elton John, George Benson, Neneh Cherry en John McLaughlin. De muziek van Tomatito is een bijzondere versmelting van traditionele flamenco en jazz in de beste traditie van de Flamenco Nuevo. Ook experimenteerde hij, bijvoorbeeld op het album ´Barrio Negro´, met Afro-Cubaanse en Braziliaanse muzieksoorten.

Oké, en wat kan ik doen?
Hieronder kan je je vraag of vragen stellen aan de gitarist Tomatito.
Wat vind jij nou een interessante vraag? Wat wil jij weten over zijn nieuwe album? Heb je een persoonlijke vraag aan hem? Stel de vraag en wie weet beantwoordt Tomatito jouw brandende vraagstuk.

De deadline
De deadline is zondag 19 februari om 12:00
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')