Ze zijn sterk jongeuh !!!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je nakende nagels?
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn sterk jongeuh !!!En zien er verder wel gezond uit
Ik vind het wel erg lastig om van die cuticles af te blijven
Wil voortdurend pulken of naar achteren duwen; maar dat is verboden
Maar echt; heb ze nog nooit zo sterk gehad ! En dat in nog geen week tijd.
De rest wacht ik af; want ze zijn natuurlijk nu ook nog erg kort en ik moet ze een tijdje kort houden tot al de 'kapotte' nagel er uit is gegroeid. Maar voorlopig goeien hoop
Al merkbaar sterker in een week joh!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zijn sterk jongeuh !!!En zien er verder wel gezond uit
Ik vind het wel erg lastig om van die cuticles af te blijven
Wil voortdurend pulken of naar achteren duwen; maar dat is verboden
Maar echt; heb ze nog nooit zo sterk gehad ! En dat in nog geen week tijd.
De rest wacht ik af; want ze zijn natuurlijk nu ook nog erg kort en ik moet ze een tijdje kort houden tot al de 'kapotte' nagel er uit is gegroeid. Maar voorlopig goeien hoop
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja en loopse honden en dooie auto's vond ik ook weer zo wat
Beter dan dooie honden en loopse auto's denk ik dan maarquote:Op maandag 6 februari 2012 12:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja en loopse honden en dooie auto's vond ik ook weer zo wat
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beter dan dooie honden en loopse auto's denk ik dan maar
Hi maisjes...hoe is het hier?
Hoiiquote:Op maandag 6 februari 2012 12:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beter dan dooie honden en loopse auto's denk ik dan maar
Hi maisjes...hoe is het hier?
Wie is het??quote:Op maandag 6 februari 2012 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Lin, Skjoe en Priem....dat ene meisje die ik op mijn FB heb waarvan ik dacht dat het een nagelmeisje was maar jullie zeiden van niet...da's echt wel een nagelmeisje!!!
Alweer?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoii![]()
Goed en met jou?
En ik schrok van je ava
Nope mag je niks aan doen! Het gaat er om dat de nagelriemen zichzelf herstellen. Door ze naar achteren te duwen; beschadig je ze erg makkelijk. Hierdoor moet de nagelriem zichzelf eerst herstellen en kan ie dán pas de nagel beschermen (het eigenlijke doel van den nagelriem).quote:Op maandag 6 februari 2012 12:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Al merkbaar sterker in een week joh!![]()
Maar mag je nu in al die tijd niks aan je cuticles doen? Of moet dat ook weer volgens een stappenplan?
Euh... Eens even opzoekenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem, wat kosten die producten als je ze zou moeten kopen?
Sok!quote:
Oh ik ben echt heul benieuwd naar Sok, want zij woont ook in Almerequote:
Als ik het uitreken ongeveer 50 euro.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem, wat kosten die producten als je ze zou moeten kopen?
Jaaaa die hebben wij toch heul niet ! Hoe moeten wij dat dan wetenquote:
wel echt knippen ja? dat is dan toch wel weer raar, aangezien dat niet goed is voor de nagelplatenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope mag je niks aan doen! Het gaat er om dat de nagelriemen zichzelf herstellen. Door ze naar achteren te duwen; beschadig je ze erg makkelijk. Hierdoor moet de nagelriem zichzelf eerst herstellen en kan ie dán pas de nagel beschermen (het eigenlijke doel van den nagelriem).
(Trouwens.. Dit is dus wat mij is uitgelegd over hoe het product wert heIk moet het dus zelf nog bekijken of dat zo is. Nagelriemen zijn nu nog een ramp; maar dit kan tot 4 weken duren vooraleer ze echt hersteld zijn...)
Oh en ook moet ik de nagels knippen.. en dat vind ik wel behoorlijk blergh. Maar goedHoort er bij; dus dan doe ik dat.
[..]
Euh... Eens even opzoeken
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
wel echt knippen ja? dat is dan toch wel weer raar, aangezien dat niet goed is voor de nagelplaten
Hmmz, naja als zij het zeggenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope mag je niks aan doen! Het gaat er om dat de nagelriemen zichzelf herstellen. Door ze naar achteren te duwen; beschadig je ze erg makkelijk. Hierdoor moet de nagelriem zichzelf eerst herstellen en kan ie dán pas de nagel beschermen (het eigenlijke doel van den nagelriem).
(Trouwens.. Dit is dus wat mij is uitgelegd over hoe het product wert heIk moet het dus zelf nog bekijken of dat zo is. Nagelriemen zijn nu nog een ramp; maar dit kan tot 4 weken duren vooraleer ze echt hersteld zijn...)
Oh en ook moet ik de nagels knippen.. en dat vind ik wel behoorlijk blergh. Maar goedHoort er bij; dus dan doe ik dat.
[..]
Euh... Eens even opzoeken
Enkel deze vijl mag ik gebruiken:quote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmmz, naja als zij het zeggenEn knippen
Wel vijlen naderhand of mag dat ook niet?
Ben wel benieuwd hoe het er uiteindelijk uitziet als je helemaal klaar bent!
En elke dag moet ik ze bijvijlenquote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Enkel deze vijl mag ik gebruiken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |