it has lightsabers!quote:Op zondag 11 maart 2012 11:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha, een heel weekend star wars-spelletjes spelenomg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Nooit een heel weekend gegamed?quote:Op zondag 11 maart 2012 11:21 schreef Ritmo het volgende:
Haha, een heel weekend star wars-spelletjes spelenomg.
quote:Op maandag 12 maart 2012 00:43 schreef Aether het volgende:
Aflevering 5.20 - 29 maart 2012Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neenquote:Op maandag 12 maart 2012 08:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nooit een heel weekend gegamed?
Are you fokking to me?
Jij bent geen man, je zou het niet begrijpen. Je hoeft echt geen nerd te zijn om een weekend gamen met vrienden leuk te vinden.quote:
Ik zie er de lol ook niet van in.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent geen man, je zou het niet begrijpen.
Ik ook niet, maar ik begrijp het prima.quote:Op maandag 12 maart 2012 09:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij bent geen man, je zou het niet begrijpen.
Op 29 maart is pas de volgende aflevering.quote:
Spring Break?quote:
Het is ritmo.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nooit een heel weekend gegamed?
mooie UI heb jij daarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Vond de aflevering wel geinig, al werd die whip sound een beetje overused op een gegeven moment.
Zo normaal is een heel weekend gamen nu ook weer niet natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |