hoelang kan ik m aanpassen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goeden topic. Wanneer wordt de OP aangepast?
nee maar het is niet zo gek dat er in winterlanden geen problemen zijn. Omdat daar constant sneeuw ligt. Natuurlijk kan er hier ook zonder problemen worden gereden, maar daar is wel een flikke investering voor nodig om alles zonder problemen te laten verlopen. Natuurlijk kan de communicatie naar de reiziger beter. Dat ben ik wel met Wouter eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb jij aandelen van de NS ofzo?
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.quote:
Daar heb ik niks aanquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.
Okéquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee. Heb wel juiste plaatje zit alleen mobiel nu. Morgen regel ik t wel.
r.i.p aan dr nabestaanden dan maarquote:Op zondag 5 februari 2012 23:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aandan ben ik er niet meer
langzame eiwitten. Kun je mooi verteren vanacht.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef Redbaron het volgende:
Bammetjes met pindakaas en een schaaltje magere kwark on the side
Daarom...moet afvallen en dit is gezond zegt men..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
langzame eiwitten. Kun je mooi verteren vanacht.
kaneel doorheen gooien.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Daarom...moet afvallen en dit is gezond zegt men..
Die kwark is alleen slecht te eten...
Ervaring mee?quote:
Ja doe ik ook. Of klein beetje vanillevla ofzo.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ervaring mee?
Morgen maar eens kaneel halen dan, hopen dat het beter weg te werken is want dit hou ik niet lang vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |