GoW 1 & 2 echt kapot gespeeld.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:59 schreef Sala-adin het volgende:
Echt gamen deed ik op de xbox!
[ afbeelding ]
Ga je gang ey, verras ons. Laat ons sidderen van de pracht van onze Fernandes tagcloud.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nogsteeds voor een Fernandes tagcloud.
[ afbeelding ]
Dat moet fyah doen, gewoon Fernandes-shit uit de database filteren en maken dat dingquote:Op maandag 6 februari 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je gang ey, verras ons. Laat ons sidderen van de pracht van onze Fernandes tagcloud.
Where is faaaayaaaaaah when he is in neeeedddd?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat moet fyah doen, gewoon Fernandes-shit uit de database filteren en maken dat ding.
Zo gaar nog niet. Ik zal er eens naar kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ben nogsteeds voor een Fernandes tagcloud.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Where is faaaayaaaaaah when he is in neeeedddd?
quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef fyah het volgende:
[..]
Zo gaar nog niet. Ik zal er eens naar kijken
Ligt op tafel bij crew, kijken of ze er iets in zien om een simpele cloud aan topicreeksen te koppelen. Handig om boven of onder [de eerste?] pagina van een topic uit een reeks te zien over wat het de laatste 300 posts ofzo over gaatquote:
Dan heb je een kleine tagcloud.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat moet fyah doen, gewoon Fernandes-shit uit de database filteren en maken dat ding.
Goede shit, ben benieuwd, vooral in deze reeksquote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Ligt op tafel bij crew, kijken of ze er iets in zien om een simpele cloud aan topicreeksen te koppelen. Handig om boven of onder [de eerste?] pagina van een topic uit een reeks te zien over wat het de laatste 300 posts ofzo over gaat
Kan al simpel, en zelfs korter en kleiner dan dit:
[ afbeelding ]
Baas. Doorzuipen tot de KFC de volgende dag open is en het hotwings tuesday isquote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag maar ik twijfel of ik wel zal gaan. Wie de fuck viert zijn verjaardag op een maandag?
Iemand die geen geld had voor drank?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardag maar ik twijfel of ik wel zal gaan. Wie de fuck viert zijn verjaardag op een maandag?
Leuk idee, alleen een beetje expensive om dat live te genereren. Moet hij al die posts doornemen en woorden tellen en dan nog eens aggregreren.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Ligt op tafel bij crew, kijken of ze er iets in zien om een simpele cloud aan topicreeksen te koppelen. Handig om boven of onder [de eerste?] pagina van een topic uit een reeks te zien over wat het de laatste 300 posts ofzo over gaat
Kan al simpel, en zelfs korter en kleiner dan dit:
[ afbeelding ]
Tante Gertruda, die het leven niet zo goed begrepen heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil nietquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen iedereen met een bucket KFC op de TC om 10 uur.
Sorry men, ik heb em vanavondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Morgen iedereen met een bucket KFC op de TC om 10 uur.
Whehe, er is wel gewoon drank en shit, maar volgens mij gaat echt niemand daarop afkomen op een maandagavondquote:Op maandag 6 februari 2012 17:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Iemand die geen geld had voor drank?
Een oud-klasgenootje zelfsquote:Op maandag 6 februari 2012 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tante Gertruda, die het leven niet zo goed begrepen heeft.
Wellicht is dat zijn bedoeling.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, er is wel gewoon drank en shit, maar volgens mij gaat echt niemand daarop afkomen op een maandagavond
Je hebt morgen toch niks te doen of wel soms?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, er is wel gewoon drank en shit, maar volgens mij gaat echt niemand daarop afkomen op een maandagavond
[..]
Een oud-klasgenootje zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |