Het is een ziekelijke obsessie van me. Als ik één dag stop kan ik wel langer, maar als ik weer begin ben ik fuckedquote:
Komt vaak voor, onschadelijke cyste of verharding. Wel goed dat je naar je arts gaat, maar kans is groot dat het er niet uit hoeft. Als het pijn doet en/of groeit wel voor scans gaan. Je mag ook pics van je tette sturen dan analyseer ik ze met mijn laptop computerquote:Op maandag 6 februari 2012 16:27 schreef Phantomesse het volgende:
Doe je zelf
*edit omdat jij edit
JA. nu dan weer wel.
Neem een vriendin!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het is een ziekelijke obsessie van me. Als ik één dag stop kan ik wel langer, maar als ik weer begin ben ik fucked
Die lijst is oudquote:Op maandag 6 februari 2012 16:28 schreef Phantomesse het volgende:
Die lijst is oud gek ik sta nog op 5 post hier bijna niet meer.
Ah godver... Ik heb zoveel geposty dat ik na al die tijd nog steeds op 5 sta, niet goed.
Het doet er wel pijn ja. Gisteren al en vanochtend toen mijn vriend me kwam knuffelen deed het ook pijn en voelde ik wel dat het iets anders voelde, echter nu voel ik ook echt een bult zitten in het borstweefsel.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Komt vaak voor, onschadelijke cyste of verharding. Wel goed dat je naar je arts gaat, maar kans is groot dat het er niet uit hoeft. Als het pijn doet en/of groeit wel voor scans gaan. Je mag ook pics van je tette sturen dan analyseer ik ze met mijn laptop computer
Wou al zeggen, waag het niet het als je baasontsteking te behandelenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
Morgenochtend dokter om tien over negen.
Ja, ga ik doen.quote:
Nee, dit neem ik wel iets serieuzer gezien kanker niet vreemd is in mijn bloedlijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al zeggen, waag het niet het als je baasontsteking te behandelen.
Zal wel lopslopen en iets niet kwaadaardigs of engs zijn, waarschijnlijk gewoon een ontstoken kliertje o.i.d.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee, dit neem ik wel iets serieuzer gezien kanker niet vreemd is in mijn bloedlijn.
Een vriendinnetju van me had dat ook. Ik durfe niet goed aan die tiet te zittenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal wel lopslopen en iets niet kwaadaardigs of engs zijn, waarschijnlijk gewoon een ontstoken kliertje o.i.d..
Dit inderdaad Phan, fingers crossedquote:Op maandag 6 februari 2012 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal wel lopslopen en iets niet kwaadaardigs of engs zijn, waarschijnlijk gewoon een ontstoken kliertje o.i.d..
Okee thenquote:Op maandag 6 februari 2012 16:43 schreef Phantomesse het volgende:
Ik maak me verder ook niet echt zorgen maar beter het zekere voor het onzekere voor ik straks opeens met een kale bats loop.
Welk spel?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
Wil je eens een keer online spelen op die hoeren ps3 kan ik niet eens fuckin aanmelden
Bij mij staat er 'nieuwe vrienden ontmoeten?' van solomio, nu wordt #1 staan wel heel confronterendquote:Op maandag 6 februari 2012 16:48 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Een of ander kuthoofd dat elke keer in zo'n banner staat.
Gewoon in bed liggen met je laptop als je die hebtquote:Op maandag 6 februari 2012 16:47 schreef IvanTower het volgende:
Thermoskan met thee fixen en dan kom ik de rest van de dag niet meer van mijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |