quote:
Tof. Bij welke uni?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:56 schreef Juminelle het volgende:
[..]
19. Ik heb een tussenjaar gedaan.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huh, Phanto hiero? Is het alweer uit?![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kanker, die zou ik helemaal scheef neuken.
Nee?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huh, Phanto hiero? Is het alweer uit?![]()
UvA als eerste voorkeur, daarna VU Amsterdam, Utrecht, Erasmus en Radboud Nijmegen (in die volgorde volgens mij).quote:
Huil maar niet kleine koala, klim maar op mijn rug.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee?
Het is lekker gegund merk ik![]()
Geintje tochquote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Nee?
Het is lekker gegund merk ik![]()
Ach, 't kan me wat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Huil maar niet kleine koala, klim maar op mijn rug.
Hela, ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 6 februari 2012 16:19 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ach, 't kan me wat.![]()
Het gaat helemaal goed!![]()
Dan is het goed!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geintje toch. Ik gun je alle lobi van de wereld, alleen was ik liever de Clyde en jij Bonnie.
Ik vergeef het jou!quote:Op maandag 6 februari 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hela, ik wist niet dat je kwaad werd.
Als je het op de UvA gaat doen moet je even uitzoeken of het mortuarium/de snijruimte onder de IWO tentamenzalen zitten. Dat verhaal hoor ik namelijk al 2 jaar elke keer als ik daar tentamen hebquote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
UvA als eerste voorkeur, daarna VU Amsterdam, Utrecht, Erasmus en Radboud Nijmegen (in die volgorde volgens mij).
Wat doe jij dan?
Ik ben afgestudeerd in iets heel anders, maar ik lees er zo veel mogelijk overquote:Op maandag 6 februari 2012 16:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
UvA als eerste voorkeur, daarna VU Amsterdam, Utrecht, Erasmus en Radboud Nijmegen (in die volgorde volgens mij).
Wat doe jij dan?
Wát een baas, goed bezigquote:Op maandag 6 februari 2012 16:21 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zie dat jullie een top 100 lijst met users die posten in deze reeks in de OP hebben staan. Ik heb zojuist een scriptje geschreven dat de lijst als een automatisch updatende plaatje weergeeft:
Link: http://www.thuisserver.net/fernandes_lijst/lijst.php?top=50
Resultaat:
[ afbeelding ]
Dmv de ?top= parameter kun je bepalen hoeveel users er in de lijst moeten worden weergegeven, dit is standaard 50.
Bovenstaande kun je eventueel aan de spoiler in de OP toevoegen. Zo staan er altijd redelijk up-to-date stats in de op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |