Skere tijden alom, tijd voor gezamenlijk kontje verkopen.quote:
Ik ben juist weer rijk nuquote:Op maandag 6 februari 2012 14:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Skere tijden alom, tijd voor gezamenlijk kontje verkopen.
Oh maar fok.rar is toch juist van allemaal verschillende users?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Gewoon de allereerste link die je krijgt bij google. Allemaal naaktpics van een lelijke chick
Ik heb ook echt al die foto's bekeken in de hoop dat er iets boeiends tussen stondquote:Op maandag 6 februari 2012 14:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wijf is idd een lelijke pool
In de eckte fok.rar staan geloof ik ook foto's van Yvonne.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ook echt al die foto's bekeken in de hoop dat er iets boeiends tussen stond
Bij deze is mijn nieuwsgierigheid meteen verdwenenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In de eckte fok.rar staan geloof ik ook foto's van Yvonne.
Die van mij niet, yvonne hoef ik alleen niet te zien. Wat zit er verder in de zip?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:02 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bij deze is mijn nieuwsgierigheid meteen verdwenen
Tof! Ik heb me niet ingeschreven voor de decentrale selectie, maar op zich is dat best domquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo, ingeschreven voor de decentrale selectie, HBO Fysiotherapie aan de HvA.
Nu nog die indienen voor de HU en Leiden.
Vet man! Ik was nog op de open dag, met een vriend mee. Ze hadden niet de meest enthousiaste studenten meegenomenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Zo, ingeschreven voor de decentrale selectie, HBO Fysiotherapie aan de HvA.
Nu nog die indienen voor de HU en Leiden.
Welke opleiding?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tof! Ik heb me niet ingeschreven voor de decentrale selectie, maar op zich is dat best dom
Ik heb de open dag gemist. Echt kankerstom.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vet man! Ik was nog op de open dag, met een vriend mee. Ze hadden niet de meest enthousiaste studenten meegenomen
Je hebt echt niets aan open dagen hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 15:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Welke opleiding?
[..]
Ik heb de open dag gemist. Echt kankerstom.Hopen dat er nog een tweede is.
19. Ik heb een tussenjaar gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |