lol, ik krijg altijd gelijk een straatverbod opgelegd.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja hoe gebeuren die dingen. Mensen zien foto van mij, mensen willen meeten, zoals altijd *-)
'Even' roti maken?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef krioro het volgende:
Even snel roti maken voor bij de Super Bowl.
Die draaide ik toen kapotquote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie dit niet luisterde in groep 8/1e klas is geboren na YouTube
Nostalgiequote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie dit niet luisterde in groep 8/1e klas is geboren na YouTube
goodnight schatjequote:Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef aight1 het volgende:
maja morgen 1e stagedag, dus ga maar slapen nu.
goodnight
Nou ja, het vlees was al klaar. En er is genoeg voor 2 hoor, zelfs als wij het zijn.quote:
Bureau, koud, wakkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slaap lekker jij![]()
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef junamii het volgende:
[..]
Bureau, koud, wakker
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel slaap lekker jij
Jawel, je keek.
dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |