True datquote:Op maandag 6 februari 2012 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt morgen toch niks te doen of wel soms?Verplichtingen zoals school enz.
Waren die potjes sappiger dan mijne met tli?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kijk 'm ruzie zoeken.
Ik herinner me nog 1 specifiek potje TDM namelijk...
Wij hebben geen online gespeeld hoor?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kijk 'm ruzie zoeken.
Ik herinner me nog 1 specifiek potje TDM namelijk...
Niet zo complimenteus over mijn intellectueel zaadquote:Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Tijd voor het opnemen van informatie. Vrede.
Kweet niet man, mic's waren aan, gesprekken werden heet, mensen werden geknifed...quote:Op maandag 6 februari 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waren die potjes sappiger dan mijne met tli?
Van ons gingen ver, op gegeven moment speelde m'n mannetje zelfs in z'n boxershortquote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kweet niet man, mic's waren aan, gesprekken werden heet, mensen werden geknifed...
Details van jou en tli?
Oh. Wacht..quote:Op maandag 6 februari 2012 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wij hebben geen online gespeeld hoor?
Niet te blij gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet zo complimenteus over mijn intellectueel zaad.
Ass is een klein beetje te groot manquote:
Klopt, ik zou niet weten hoe ik hem moet handelenquote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ass is een klein beetje te groot man
Klein beetje heel ergquote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ass is een klein beetje te groot man
Amateurquote:Op maandag 6 februari 2012 17:45 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Klopt, ik zou niet weten hoe ik hem moet handelen
Jij hebt een meid met zo een reet geknald in je leven?quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amateur. Babyolie + hard dick en dan die ass cheeks een beetje uit elkaar spreiden af en toe
.
JB weet wel.
Lol.quote:
Zomaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amateur. Babyolie + hard dick en dan die ass cheeks een beetje uit elkaar spreiden af en toe
.
JB weet wel.
Als ik m'n bucket wings er niet op kan stashen hit ik het nieteensquote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jij hebt een meid met zo een reet geknald in je leven?
quote:
Oh shit, dat was die toen ik aan de tel was en jij me steeds sneaky ging killen ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol.
Nee jij was de enige waar ik ooit een potje 1 op 1 tegen gewonnen had. Of heb je het verdrongen schatje?
Aan de tellllquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh shit, dat was die toen ik aan de tel was en jij me steeds sneaky ging killen ja.
Rightquote:Op maandag 6 februari 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als ik m'n bucket wings er niet op kan stashen hit ik het nieteens.
[..]![]()
![]()
Thnx for breakin' me heart, yo.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:52 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Aan de tellllWhatever helps you sleep at night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |