De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je regelt wel even een andere leuke jongen voor me dus?quote:
Ik zou der raken.quote:
Ehh, na een smsje van m'n zus die me vroeg waar ik bleef kon ik nog net op tijd zijn voor het eten. (na 40 uur gereisd te hebben met de NS) Visite was al weg. Broertjes konden me indekken wat betreft cadeau wat ik niet had.quote:
Je broertjesquote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ehh, na een smsje van m'n zus die me vroeg waar ik bleef kon ik nog net op tijd zijn voor het eten. (na 40 uur gereisd te hebben met de NS) Visite was al weg. Broertjes konden me indekken wat betreft cadeau wat ik niet had.
"Beetje te redden" dus inderdaad.
We hebben er een aantal in de aanbieding. Wat zoek je?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je regelt wel even een andere leuke jongen voor me dus?
In tegendeel dat was een geen miss, dat was een goede.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
De mijne was gewoon een volledige miss hoor. Dit is meer een "Wat? Is hij echt zo lomp of is z'n Engels zo verrot?"
Ja echtquote:
Dat kan je prima zelf, meid. Je hebt tieten. Maar VH is van mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar je regelt wel even een andere leuke jongen voor me dus?
Anders ik wel.quote:
Meh. Ik heb wel gewoon wat meer geduld. Laat maar.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben er een aantal in de aanbieding. Wat zoek je?
Ja? Jij zou 't wel tof vinden als ik vroeg hoe duur je was en of dat inclusief verzendkosten was? Ik denk niet dat veel vrouwen van hier dat zouden waarderen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In tegendeel dat was een geen miss, dat was een goede.
Trio, ik zie het voor me.quote:
En toen waren er 10 single kerels gedisst.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meh. Ik heb wel gewoon wat meer geduld. Laat maar.
Dat wisten we toch al lang?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toen waren er 10 single kerels gedisst.![]()
Wel knap, zo in 2 zinnen.
Dan kennen ze je inderdaad al langer dan vandaagquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja echt
De leukste en liefste jongens die ik ken.
Komt ook wel omdat ik ze een beetje heb opgevoed natuurlijk
Vandaar ik de vraag betreft het hoe duur zijn even achterwegen heb gelaten.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? Jij zou 't wel tof vinden als ik vroeg hoe duur je was en of dat inclusief verzendkosten was? Ik denk niet dat veel vrouwen van hier dat zouden waarderen.
Oud nieuws joh.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ghehehe =Dquote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Meh. Ik heb wel gewoon wat meer geduld. Laat maar.
Nou meestal ben ik degene die cadeau's enzo wel regelt voor hun. Dus ik was aangenaamd verrast. Maar ze zijn nu dan ook allebei volwassen mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dan kennen ze je inderdaad al langer dan vandaag
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ze zoekt een leuke he..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben er een aantal in de aanbieding. Wat zoek je?
Ja, maar via kopenhagen-zweden-berlijn-praag-wenen-bratislava. Ik ga backpacken....quote:Op zondag 5 februari 2012 22:14 schreef Drommeldaris het volgende:
Faye, ga je met de trein naar sziget?
Ach, ze bedoelen het goedquote:
Ik zei het ook eens een keertje niet zelfquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zoekt een leuke he..
Die zijn hier niet.
Ik heb ook zo'n zusjequote:Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef Sinosappel het volgende:
Nou meestal ben ik degene die cadeau's enzo wel regelt voor hun. Dus ik was aangenaamd verrast. Maar ze zijn nu dan ook allebei volwassen mannen.
*zwaai zwaai*quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zoekt een leuke he..
Die zijn hier niet.
Er zijn voldoende leuke mannen hier.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze zoekt een leuke he..
Die zijn hier niet.
Have funquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
ff hondjes utlaten, zo lekker ncis kijken =D onder mn dekentje!
ik kan altijd wel redelijk uitslapen, 9 uur de wekker en rond 10 uur beginnen met werkquote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Have fun
Ik ga ook zo eens een flimpje opzetten denk ik.... kan lekker uitslapen dus lekker laat maken
Ja, maar ze vroeg naar een leuke jongen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn voldoende leuke mannen hier.
Ben jij ook een beetje socially awkward?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n zusjeDie belt me zelfs op wanneer wie jarig is...
Ja, ik zeg ook altijd hoi tegen mensen als ze al langs zijn gelopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij ook een beetje socially awkward?
Kijk, dat is nou waar facebook en hyves tenminste nog een functie hebben.quote:
Daar heb je hele handige topics over vol goeie tips op FOK!quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik zeg ook altijd hoi tegen mensen als ze al langs zijn gelopen.
Die heb ik al ontdekt. Eerder hoi zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar heb je hele handige topics over vol goeie tips op FOK!
Ik voel je broeder.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik zei het ook eens een keertje niet zelf
True.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:18 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja, maar ze vroeg naar een leuke jongen.
Wij zijn echte mannen hehe.
Eerst iedereen afkraken en dan vragen.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
Kom eens even tc en cam enzo dan allemaal.
Wij voelen ons nu beledigd he?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:19 schreef SiIk het volgende:
Kom eens even tc en cam enzo dan allemaal.
spreek voor jezelf.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn voldoende leuke mannen hier.
Nee, zij moet een beetje zo'n avonturier hebben, maar wel eentje die er smooth uitziet.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gebaseerd op het feit dat ze net niet in TC zat.
quote:
Nee zij is een meisje voor hem, niet andersom.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, zij moet een beetje zo'n avonturier hebben, maar wel eentje die er smooth uitziet.
Alsof ik geen avonturier ben.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, zij moet een beetje zo'n avonturier hebben, maar wel eentje die er smooth uitziet.
Maar nog steeds: hoe dat zo?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee zij is een meisje voor hem, niet andersom.
Klinkt goed.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Er smooth uitzien? Wat bedoe lje daar nou weer mee?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hihi, ik ook.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Er smooth uitzien? Wat bedoe lje daar nou weer mee?Ik moet bij het woord smooth denken aan zo'n gladjanus
Ik val op het sportieve, zonder meer. Ze ziet er ook leuk uit.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Niet doen alsof je haar niet ziet zitten.
Tsja, kwestie van alles even uitproberen he?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
Ik vraag me serieus af, of er wel een bepaald type voor mij is.
Het loopt echt enorm uit elkaar altijd.
Zo iemand met heel veel charismaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Er smooth uitzien? Wat bedoe lje daar nou weer mee?Ik moet bij het woord smooth denken aan zo'n gladjanus
whehehquote:Op zondag 5 februari 2012 22:36 schreef benzin het volgende:
Als je op smooth guy googlet krijg je onder meer deze
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Tsja, kwestie van alles even uitproberen he?
Ja, ik weet hetquote:
Joahquote:
Ik heb geen type. Ik kan het in ieder geval nauwelijks benoemenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:39 schreef heloef het volgende:
Waar val ik op, ik zou het niet weten.
Gezien de laatste 2 zou je kunnen zeggen roodharigachtigen.
Slimme alternatieve muziekliefhebbende sloebers. Love them.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb geen type. Ik kan het in ieder geval nauwelijks benoemen
Niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef twi het volgende:
Ik heb een type, ik val er alleen nooit op.
Ik zal het al wel eens gezegd hebben, maar het enige wat de dames waarop ik verliefd was gemeen hadden was dat ze kleiner dan ik waren en donker haar hadden. Dat was het welquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Slimme alternatieve muziekliefhebbende sloebers. Love them.festivals vol met dat volk, maar man oh man, wat is de mijne leuk.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef twi het volgende:
Ik heb een type, ik val er alleen nooit op.
Gewoon, vrouwelijk, je weet wel. Met tieten enzoquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hmm wat versta je precies onder vrouwelijk?
Nee, ik kan me niet heugen dat ik op iemand ben gevallen die ik zou omschrijven als de ideale vrouw. Of iemand die daar in elk geval deels aan voldeed.quote:
Maar als je haar zou tegenkomen, zou je er dan op vallen?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik kan me niet heugen dat ik op iemand ben gevallen die ik zou omschrijven als de ideale vrouw. Of iemand die daar in elk geval deels aan voldeed.
Ik val op mijn typequote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef SiIk het volgende:
Als ik dat zeg allemaal verontwaardigd doen, en nu valt ineens niemand meer op z'n type?
Overigens weet ik niet wat jij dan onder alternatieve muziek verstaat. Mijn muzieksmaak is hoogstens alternatief in die zin dat ik geen vrouw ken die ook van filmmuziek houdtquote:Op zondag 5 februari 2012 23:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Slimme alternatieve muziekliefhebbende sloebers.
Ik geloof niet dat het zo werkt. Om het maar onduidelijk te zeggen, je vindt leuk wie je leuk vindt, niet waarvan je denkt dat je erop valt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar als je haar zou tegenkomen, zou je er dan op vallen?
Heb ik daar nou foto's van gemist? Of zijn ze hier nooit te zien geweest?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik doe een foto van de meet als profielfoto op faceboek (waarom probeer ik altijd eerst hyves te typen?)
Een van die foto's van heloef?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik doe een foto van de meet als profielfoto op faceboek (waarom probeer ik altijd eerst hyves te typen?)
Uhuh, ik volg je. Maar ik vraag me af of het dan wel écht je type is, als je er toch nooit op valt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het zo werkt. Om het maar onduidelijk te zeggen, je vindt leuk wie je leuk vindt, niet waarvan je denkt dat je erop valt.
Wanhoop?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet niet meer wat mijn type wel of niet is.. Ik vind tegenwoordig te veel leuk..
Ondanks mijn gebrek aan succes heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik iedere willekeurige vrouw wel zie zittenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik weet niet meer wat mijn type wel of niet is.. Ik vind tegenwoordig te veel leuk..
Wel zeiken, niet durven toegeven?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
Hebben er mensen geklaagd over dat ik rechten had op TC?
Jij telt even niet mee silk, want dat zou ik wel begrijpen.
Nee, dat is het ook niet..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ondanks mijn gebrek aan succes heb ik nog nooit het gevoel gehad dat ik iedere willekeurige vrouw wel zie zitten
Ik vind het dan ook altijd moeilijk om uit te leggen wat ik wel wil. Schiet al gauw naar dingen die ik niet wil. En ach ja, oppervlakkige headturners blijven wat ze zijn. En zelfs daar zitten de mannelijke genen ons in de weg, want ondanks dat ik brunettes altijd mooier vind, kijk je toch altijd net wat langer naar blondines. Raar is dat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uhuh, ik volg je. Maar ik vraag me af of het dan wel écht je type is, als je er toch nooit op valt.
Ik nooit. Ik geef geen neuk.quote:
Je, eh... onderkantquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Ik val op mooie vrouwen die mijn betere kant stimuleren.
Ik wil best je betere kant stimuleren, als ik wist wat dat precies betekende.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
Elke vrouw in dit topic toch???quote:Op zondag 5 februari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
Ik vind echt heel weinig leuk.
Jammer wel.
Weet ik toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een erg makkelijk criteriumquote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gewoon, vrouwelijk, je weet wel. Met tieten enzo
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Joy is de enige die ik systematisch ban,maar die gaat wel tegen mij zeiken als ik het niet meer mag doen.
En silk is badass, die gaat ook niet huilen als ik haar zo een beetje in kan schatten.Belediging voor mijn kont?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Is wat jij mannelijk vindt ook zo eenvoudig te omschrijven?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel een erg makkelijk criterium
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil best je betere kant stimuleren, als ik wist wat dat precies betekende.
Nee dat heeft met veel meer dingen te maken. En maar de helft daarvan is uiterlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is wat jij mannelijk vindt ook zo eenvoudig te omschrijven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb geen eisenlijstjesquote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel een erg makkelijk criterium
Je wattesquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Met de sterkte van zijn pimp hand?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat heeft met veel meer dingen te maken. En maar de helft daarvan is uiterlijk.
Ik heb ook geen eisenlijstjequote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen eisenlijstjes
Wat overigens niet betekent dat ik op iedereen val, hoor
Begrijpelijk. Wat ik vrouwelijk vind is ook niet allemaal in een oogopslag te zien bij iemand, dus niet meer dan logisch.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee dat heeft met veel meer dingen te maken. En maar de helft daarvan is uiterlijk.
De wattes van Silk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Vergelijkbare humor toch, niet?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
Ik val op lang en donkerharig. Slim en met humor. Dat zijn de belangrijkste wel.
Dan heb je aan palawan wel een goeie volgens mijquote:Op zondag 5 februari 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
Ik val op lang en donkerharig. Slim en met humor. Dat zijn de belangrijkste wel.
Hm, ik moet nu aan iemand denken..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Mja waar vallen we hier allemaal op?
Lief karakter, maar wel assertief en een eigen stijl. Beetje vreemd bij voorkeurMeeloopgedrag knap ik een beetje op af.
Bij voorkeur niet roken, lief uiterlijk mooie ogen, blond brunette maakt niet eens zoveel uit.
En bij voorkeur onder 170....kleine meisjes
Gelukkig kunnen we jou wel serieus nemenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Die mensen die op een bepaald type vallen kan ik niet serieus nemen.
Geen enkele eigenlijk. Okee een maar dat is oud nieuws.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Elke vrouw in dit topic toch???
Mijn humor is soms een beetje apart.quote:
Al te assertief en vreemd zou een dame bij mij niet moeten zijn. Die zou als een stoomwals over mij heen fietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Lief karakter, maar wel assertief en een eigen stijl. Beetje vreemd bij voorkeurMeeloopgedrag knap ik een beetje op af.
Bij voorkeur niet roken, lief uiterlijk mooie ogen, blond brunette maakt niet eens zoveel uit.
Mensen met voorkeurenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:17 schreef DigitalGirl het volgende:
Die mensen die op een bepaald type vallen kan ik niet serieus nemen.
Hmm, dat klinkt wel als mijn lijstje, echter maakt haarkleur mij helemaal niets uit, lengte ook niet..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Ik moet soms wel heel hard lachen om mijn eigen grappen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn humor is soms een beetje apart.Ik vind het fijn als een man die op z'n minst een beetje begrijpt, maar ik heb liever dat hij een eigen stijl heeft, zolang ik het maar kan aanvoelen. Niet dat hij iets zegt en in een deuk ligt en ik voor me uit blijf staren.
Dan ben je niet in love met iemands zijn persoonlijkheid maar ben je in love met het beeld van hoe een vriend er uit moet zien.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we jou wel serieus nemen
Nee niet te assertief nee. Lief, maar wanneer nodig wel in staat van d'r af te bijten. Zo bedoel ik het meer.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al te assertief en vreemd zou een dame bij mij niet moeten zijn. Die zou als een stoomwals over mij heen fietsen
Maar intelligentie en een lief karakter kan ik wel waarderen. Net als een "lief" uiterlijk, waar dat dan ook uit moge blijken.
Dan nog donker haar en de lengte die jij aangeeft en dan komt het nog wel in de buurt.
Het gebeurt gewoon. Simpel.quote:
Eigenzinnig, slim, rustig, laat niet over zich heen lopen, kan mij makkelijk aan als ie het wil maar is niet gevoelig voor machtstrijd, grappig, kan om mij lachen, nonchalant, en stemt bij voorkeur geen VVD.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef Faxie het volgende:
Nee joh.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan ben je niet in love met iemands zijn persoonlijkheid maar ben je in love met het beeld van hoe een vriend er uit moet zien.
Eigenlijk iets wat ik weer na ga strevenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenzinnig, slim, rustig, laat niet over zich heen lopen, kan mij makkelijk aan als ie het wil maar is niet gevoelig voor machtstrijd, grappig, kan om mij lachen, nonchalant, en stemt bij voorkeur geen VVD.
En langer dan ik. Verder vind ik krullen leuk en groeneblauwe ogen maar ach dat zijn van die triviale zaken.
Slaap lekker.quote:
Bijtende honden blaffen niet. Misschien ook geen gek idee. Ik zou niks kunnen beginnen met een kletskous van een vrouwquote:Op zondag 5 februari 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee niet te assertief nee. Lief, maar wanneer nodig wel in staat van d'r af te bijten. Zo bedoel ik het meer.
Ohai.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
Ik vind brunettes leuk, lengte en gewicht is niet heel relevant (laatste zou hypocriet zijn, zolang 't maar niet al te erg is). Belangrijkste is gewoon veel lachen, dus een beetje melig en plagerig zijn is wel nodig. Zichzelf niet al te serieus nemend. Geen strebertje, maar gewoon lekker onafhankelijk 'r eigen ding kunnen doen. Iemand die niet gelijk in paniek raakt wanneer het avondeten een half uurtje later is. Ze moet een beetje scherp en/of bot kunnen zijn, maar ook van aanhankelijkheid houden. Geen feestbeest, maar wel iemand die me inspireert om eens wat anders te doen dan de dingen die ik per definitie leuk vind. Vandaar dat ik dus enorm zou afknappen op een gamende voetbalkijkende nerd. Niet roken, geen honden, geen kinderen, geen zonnebaadvakanties (koop maar een zonnebank), geen overmatige tattoos/piercings, geen achterlijke muzieksmaak.
Wat precies?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk iets wat ik weer na ga streven
Ik moest lachenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
Ik vind brunettes leuk, lengte en gewicht is niet heel relevant (laatste zou hypocriet zijn, zolang 't maar niet al te erg is). Belangrijkste is gewoon veel lachen, dus een beetje melig en plagerig zijn is wel nodig. Zichzelf niet al te serieus nemend. Geen strebertje, maar gewoon lekker onafhankelijk 'r eigen ding kunnen doen. Iemand die niet gelijk in paniek raakt wanneer het avondeten een half uurtje later is. Ze moet een beetje scherp en/of bot kunnen zijn, maar ook van aanhankelijkheid houden. Geen feestbeest, maar wel iemand die me inspireert om eens wat anders te doen dan de dingen die ik per definitie leuk vind. Vandaar dat ik dus enorm zou afknappen op een gamende voetbalkijkende nerd. Niet roken, geen honden, geen kinderen, geen zonnebaadvakanties (koop maar een zonnebank), geen overmatige tattoos/piercings, geen achterlijke muzieksmaak.
Ik weet niet of ik jou aankan.... de rest klopt wel aardig behalve de krulletjes en groene ogenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenzinnig, slim, rustig, laat niet over zich heen lopen, kan mij makkelijk aan als ie het wil maar is niet gevoelig voor machtstrijd, grappig, kan om mij lachen, nonchalant, en stemt bij voorkeur geen VVD.
En langer dan ik. Verder vind ik krullen leuk en groene ogen maar ach dat zijn van die triviale zaken.
Ik kan me in veel van deze dingen ook wel vindenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
Sinos is maar een klein Sinosje joh. Zelfs met jouw lengte gewoon even stevig vasthouden als ze driftig wordt en zeggen dat ze rustig naar je moet luisteren. Dan komt 't toch wel goed?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou aankan.... de rest klopt wel aardig behalve de krulletjes en groene ogen
Ik ben te lief om driftig tegen te wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos is maar een klein Sinosje joh. Zelfs met jouw lengte gewoon even stevig vasthouden als ze driftig wordt en zeggen dat ze rustig naar je moet luisteren. Dan komt 't toch wel goed?
Nee, voor mezelf.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Om in mijn ideaalplaatje te vallen
Neen. Die paar sigaretten bij het stappen ben ik wel weer zat. Altijd maar bietsen.quote:
Dat is tegenwoordig populair onder de vrouwen heh, ze zoeken iemand die hun aankan. Mijn laatste dagen sprak ook de woorden, ik zoek iemand die me aankan. Moest nog net niet hardop lachen toen die woorden werden uitgesproken.quote:
Stevig vasthouden als ik in een driftige bui ben is een heel slecht idee.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Sinos is maar een klein Sinosje joh. Zelfs met jouw lengte gewoon even stevig vasthouden als ze driftig wordt en zeggen dat ze rustig naar je moet luisteren. Dan komt 't toch wel goed?
Dat is wel weer iets dan een vrouw bij mij juist weer niet zou moeten zijn. Ten eerste zie ik dat soort dingen niet (volgens mij heb ik daar echt een blinde vlek voor) en ten tweede kan ik het zelf niet, dus kan ik haar niet met gelijke munt terugbetalenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
dus een beetje melig en plagerig zijn is wel nodig.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stevig vasthouden als ik in een driftige bui ben is een heel slecht idee.
Ja, je wordt niet rustig van een knuffel?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Stevig vasthouden als ik in een driftige bui ben is een heel slecht idee.
Mensen die niet roken maar wel bietsenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Die paar sigaretten bij het stappen ben ik wel weer zat. Altijd maar bietsen.Kan gewoon beter helemaal niet dan.
Echt hequote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef Murdera het volgende:
[..]welke mafkees zou datproberen?:')
als iemand dat bij mij doet gaat dat een paar ribben kosten.
Als je boos op iemand bent is het laatste wat je wil door die persoon aangeraakt worden. Laat staan stevig vastgehouden wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, je wordt niet rustig van een knuffel?
Omdat je denkt dat ze teveel ammunitie zal hebben? Dat is toch juist leuk, het hoeft niet om gemene dingen te gaan? Er is niets leuker dan een leuk meisje blijven plagen, dan moet je wel een beetje mans zijn en wat kunnen incasseren.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wel weer iets dan een vrouw bij mij juist weer niet zou moeten zijn. Ten eerste zie ik dat soort dingen niet (volgens mij heb ik daar echt een blinde vlek voor) en ten tweede kan ik het zelf niet, dus kan ik haar niet met gelijke munt terugbetalen
Ja hier kan ik me wel in vinden. Ik val ook niet op gamende voetbalkijkende nerdsquote:Op zondag 5 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
Exact, ook echt nog vastgehouden worden.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als je boos op iemand bent is het laatste wat je wil door die persoon aangeraakt worden. Laat staan stevig vastgehouden worden
Nee, maar wie zou er ooit boos op mij worden? Het zijn altijd externe driftpartijen, natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
Als je boos op iemand bent is het laatste wat je wil door die persoon aangeraakt worden. Laat staan stevig vastgehouden worden
Ja, mooi kut is dat dan.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja hier kan ik me wel in vinden. Ik val ook niet op gamende voetbalkijkende nerds
Ja, dat dus. En meisjes plagen kan ik zelf niet, dus dan zal ik juist daarom wel die blinde vlek ervoor hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat ze teveel ammunitie zal hebben? Dat is toch juist leuk, het hoeft niet om gemene dingen te gaan? Er is niets leuker dan een leuk meisje blijven plagen, dan moet je wel een beetje mans zijn en wat kunnen incasseren.
Dat!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
Ik hou wel van scherpe opmerkingen af en toe. Alleen maar kusjekroel is ook niet tof.
Jaquote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Exact, ook echt nog vastgehouden worden.
Dan ga ik los hoor.
Ook dan. Dan voel ik me echt niet serieus genomenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar wie zou er ooit boos op mij worden? Het zijn altijd externe driftpartijen, natuurlijk.
Juah, scherpe opmerkingen make my world go roundquote:Op zondag 5 februari 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
Ik hou wel van scherpe opmerkingen af en toe. Alleen maar kusjekroel is ook niet tof.
Ik was serieus. Iemand die met Iron Maiden of André Hazes als favoriete artiesten aan komt zetten hoeft echt niet op veel aandacht te rekenen. Ik ben heel flexibel, lekker fout op sommige foute liedjes meezingen is prima. Maar tot op zekere hoogte. Je moet wel een beetje dingen als muziek en films kunnen delen. Iemand die niet verder komt dan horrorfilms, daar kun je verder ook niet veel mee. Of iemand die alleen maar patat met biefstuk of maaltijdsalades eet bij restaurants.quote:
Hee hoi!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
Heb ik wel een ideaal plaatje.
Ze moet niet te slank zijn (te intimiderend), ze moet redelijk intelligent zijn (als MBOer een gewaagde wens ik weet het
) verder val ik op redelijk meisjesachtige types met een beetje mannelijk invloeden. Kortom een beetje kompe humor en dergelijke, maar wel vrouwelijke verpakking.
Voor de rest al sla je me dood.
Niks mis met maaltijdsaladesquote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was serieus. Iemand die met Iron Maiden of André Hazes als favoriete artiesten aan komt zetten hoeft echt niet op veel aandacht te rekenen. Ik ben heel flexibel, lekker fout op sommige foute liedjes meezingen is prima. Maar tot op zekere hoogte. Je moet wel een beetje dingen als muziek en films kunnen delen. Iemand die niet verder komt dan horrorfilms, daar kun je verder ook niet veel mee. Of iemand die alleen maar patat met biefstuk of maaltijdsalades eet bij restaurants.
Patatquote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was serieus. Iemand die met Iron Maiden of André Hazes als favoriete artiesten aan komt zetten hoeft echt niet op veel aandacht te rekenen. Ik ben heel flexibel, lekker fout op sommige foute liedjes meezingen is prima. Maar tot op zekere hoogte. Je moet wel een beetje dingen als muziek en films kunnen delen. Iemand die niet verder komt dan horrorfilms, daar kun je verder ook niet veel mee. Of iemand die alleen maar patat met biefstuk of maaltijdsalades eet bij restaurants.
Stuur die maiden fans maar door naar hier..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik voetbal mag kijken, zorg ik dat er elke ochtend voor jou een smoothie banaan, cranberries en spinazie klaar staat.quote:
Dat doe je ook wel als je geen voetbal mag kijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef twi het volgende:
[..]
Als ik voetbal mag kijken, zorg ik dat er elke ochtend voor jou een smoothie banaan, cranberries en spinazie klaar staat.
Ik zei toch redelijk intelligent?quote:
Dat is waar, en voetbal kijken wordt hoe langer hoe minder interessant dus dat ben ik binnenkort ook kwijt. Volgende week zaterdag daten?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel als je geen voetbal mag kijken
Ik kan erg slecht tegen mensen die lastige eters zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:37 schreef twi het volgende:
Of iemand die alleen maar patat met biefstuk of maaltijdsalades eet bij restaurants.
Beetje lullig wel Fayequote:
quote:
We zijn benieuwd!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, en voetbal kijken wordt hoe langer hoe minder interessant dus dat ben ik binnenkort ook kwijt. Volgende week zaterdag daten?
Ohaiquote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan erg slecht tegen mensen die lastige eters zijn.Niets lusten. Altijd hetzelfde kiezen. Niet chill.
Ik word bang van jouw eet-ergernissenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, en voetbal kijken wordt hoe langer hoe minder interessant dus dat ben ik binnenkort ook kwijt. Volgende week zaterdag daten?
Ik kan het van haar wel hebben hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje lullig wel Faye
En dat zegt wat als het van mij komt
Hij is al lang en breed over me heen, we zijn vrienden en hij kan heus wel tegen een stootje. Als hij mij slet of aandachtshoer noemt, kan ik dat ook hebben. Van hem wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beetje lullig wel Faye
En dat zegt wat als het van mij komt
Och, daar zet ik me wel overheen de eerste paar keer. Daarna leer ik je wel wat écht lekker eten is.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word bang van jouw eet-ergernissen
Die ken ik, maar vanbinnen zit je toch van "moest dat nou?"quote:Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het van haar wel hebben hoor.
Niet eens, mocht dat zo zijn had ik haar ook gewoon gevraagd omdat soort dingen niet meer te zeggen.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik, maar vanbinnen zit je toch van "moest dat nou?"
Ik maak altijd pijnlijke opmerkingen hoor. Ik hou niet van dat neppe aardig doen en erom heen draaien.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ken ik, maar vanbinnen zit je toch van "moest dat nou?"
Ik had het er dit weekend nog over.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, mocht dat zo zijn had ik haar ook gewoon gevraagd omdat soort dingen niet meer te zeggen.
Maar he, wat toen is gebeurd was zo vreemd voor iedereen, beste remedie er gewoon om lachen.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had het er dit weekend nog over.
Mjah, het kan anders liggen als dat constante gemekker over m'n lengte, dat blijft gewoon irritant..quote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, mocht dat zo zijn had ik haar ook gewoon gevraagd omdat soort dingen niet meer te zeggen.
Maar he, wat toen is gebeurd was zo vreemd voor iedereen, beste remedie er gewoon om lachen.
Zo los ik dat meestal ook maar op. Er is maar één geval waarin me dat nooit gelukt isquote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Sorry voor het verleden, en sorry voor de toekomst. Soms is het een open deurquote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het kan anders liggen als dat constante gemekker over m'n lengte, dat blijft gewoon irritant..
Ja, maar jij gamet en kijkt voetbal. Weet niet of ik me daar wel overheen kan zetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:43 schreef twi het volgende:
[..]
Och, daar zet ik me wel overheen de eerste paar keer. Daarna leer ik je wel wat écht lekker eten is.
Ik waag het erop: is die lengte zo opvallend dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, het kan anders liggen als dat constante gemekker over m'n lengte, dat blijft gewoon irritant..
Ik weet hoe ze is, die lullige opmerkingen vind ik niet erg, ik weet van wie het komt.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, ik blijf geen sloten kopen!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sorry voor het verleden, en sorry voor de toekomst. Soms is het een open deur
Ik kijk geen voetbal. Je zou denken dat vrouwen dat wel aangenaam zouden vinden. Nooit wat van gemerktquote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gamet en kijkt voetbal. Weet niet of ik me daar wel overheen kan zetten.
Uitstraling.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal. Je zou denken dat vrouwen dat wel aangenaam zouden vinden. Nooit wat van gemerkt
Dat is niet het enige wat telt natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal. Je zou denken dat vrouwen dat wel aangenaam zouden vinden. Nooit wat van gemerkt
Ik heb er vertrouwen in dat dat je wel lukt. En anders valt daar wel een compromis over te sluiten.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, maar jij gamet en kijkt voetbal. Weet niet of ik me daar wel overheen kan zetten.
/hier had een zeer foute lengtegerelateerde grap kunnen staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja euh, ik blijf geen sloten kopen!
Ik heb tien centimeter voorsprong en ik vind mezelf al klein, dus ik begrijp je wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cap en Sinos: Voor een kerel van 27 ben ik klein ja, met 1.63
Ik moet je eerst zien op een meet.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er vertrouwen in dat dat je wel lukt. En anders valt daar wel een compromis over te sluiten.
Ik begrijp je ook wel, hoor. Maar met wat nieuwe kleding los je niet alles op. Je persoonlijkheid verander je daar niet van de ene op de andere dag mee.quote:
Dan zijn we even lang.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Cap en Sinos: Voor een kerel van 27 ben ik klein ja, met 1.63
Ik probeer het wel eens allemaal te bevatten, het hoe en waarom.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Gewoon dat die week zo bizar was, maar achteraf klopt alles wel.
Uitstraling =/= nieuwe kledingquote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik begrijp je ook wel, hoor. Maar met wat nieuwe kleding los je niet alles op. Je persoonlijkheid verander je daar niet van de ene op de andere dag mee.
Leg het nog eens uit dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens allemaal te bevatten, het hoe en waarom.
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk.
Het is een heel lang verhaal, met heel veel onverwachtse plotwendingen.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik moet je eerst zien op een meet.
En buitenstaanders die denken dat er grappen gemaakt wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een heel lang verhaal, met heel veel onverwachtse plotwendingen.
Breaking Bad? Topserie.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef Sinosappel het volgende:
Wow wat een deprimerende film kijk ik trouwens. Op Nl3
Vertel!quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een heel lang verhaal, met heel veel onverwachtse plotwendingen.
Waag het eens! }:(quote:Op zondag 5 februari 2012 23:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
/hier had een zeer foute lengtegerelateerde grap kunnen staan.
He?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
En buitenstaanders die denken dat er grappen gemaakt worden
Ik ga het niet overnieuw schrijven, maar gelukkig dump ik alles op FOK! dus ik zal eens een linkje voor je zoeken.quote:
Het kutste was nog dat ik sowieso iemand pijn moest doen. Ik moest kiezen, maarja, neem het maar op tegen iemand die je vanaf de eerste keer dat je hem zag al wel erg gecharmeerd was, maar waar je niks mee kon omdat je bezet was.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer het wel eens allemaal te bevatten, het hoe en waarom.
Ik snap het nog steeds niet eigenlijk.
Maar ik word er een beetje depri vanquote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wel een aanrader ja. Downloaden die handel.
Ah, twi liever aan het lintje houden dus.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer? Ik ben niemand wat verschuldigd.
Het was volgens mij pas echt heel erg geworden als ik toen niks had gezegd.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het kutste was nog dat ik sowieso iemand pijn moest doen. Ik moest kiezen, maarja, neem het maar op tegen iemand die je vanaf de eerste keer dat je hem zag al wel erg gecharmeerd was, maar waar je niks mee kon omdat je bezet was.
Het was niet eerlijk.
Hoe hou ik twi aan het lijntje?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ah, twi liever aan het lintje houden dus.
Reageer gewoon niet op hemquote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe hou ik twi aan het lijntje?
Lief dat je over me in zit, maar je hoeft echt niet op je witte paard te springen voor me. Ik zet m'n console zo in V&A en dan moet je eens zien hoe het allemaal in orde komtquote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef DigitalGirl het volgende:
Ah, twi liever aan het lintje houden dus.
Ik had je al vrij snel door. Je deed raar, zo ineens. Ik heb nog een smsje naar VH gestuurd toen. Hij had je ook door, toen ben ik je gaan uithoren, om alles duidelijk te hebben en toen wilde ik alleen maar dat het geen crash and burn zou worden.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was volgens mij pas echt heel erg geworden als ik toen niks had gezegd.
Dan had ik het nooit gezegd waarschijnlijk.
Maar ik had me gewoon teveel in mijn hoofd gehaald.
Neen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
Oh mij god die Pinda-heloef meme.![]()
Kan zo 9gag op.
Is geen goeie meme zonder picsquote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef heloef het volgende:
Oh mij god die Pinda-heloef meme.![]()
Kan zo 9gag op.
Die meme zit ver weggestopt.quote:
KPD?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meme zit ver weggestopt.
Dat houden we ook zo.
Waarom begin je er dan over?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meme zit ver weggestopt.
Dat houden we ook zo.
Me heloef, she Pinda.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef Faxie het volgende:
Pinda HeloefIk heb iets gemist blijkbaar
Tuurlijk.quote:
Ik was op zoek naar een linkje voor DG toen kwam ik het tegen.quote:
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen "Oh, ik heb je wat leuks te vertellen! Wacht, laat maar".quote:Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar een linkje voor DG toen kwam ik het tegen.
Wanneer ik aan de macht ben..quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen "Oh, ik heb je wat leuks te vertellen! Wacht, laat maar".
Zulke mensen moeten ook tegen de muur gezet worden.
Frustration much?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen "Oh, ik heb je wat leuks te vertellen! Wacht, laat maar".
Zulke mensen moeten ook tegen de muur gezet worden.
Nee joh, dan lig ik bewusteloos naast de slachtoffers. Ik zou er nooit mee weg komen. Ik plaag ze gewoon totdat ze gaan huilen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |